Wanneer kunnen we de Nissan in dit topic plaatsen of moeten we wachten tot jij een eigen auto hebt.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Om maar over een Visa/Rover/Visa te zwijgen
awww, het klinkt alsof dr iemand jaloers is ..quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:45 schreef Pascal86 het volgende:
Kijk dat jeje wagen verneukt, oke, maar dat continu ge-ouwehoer bij dat stoplicht, uitlaten waar enorm veel tering lawaai uitkomt en dat blauwe licht wat continu in mijn muil schijnt wordt ik zo strontziek van!
Waarom post je dan de GTI-R hier?quote:Op zondag 30 maart 2008 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Denk je nu echt mij daar mee te kwetsen?![]()
Ik ben gek op oma-auto's
En alsof ik mijn auto's serieus neem
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volkswagen New Beetle
17 inch in aantochtquote:Op zondag 30 maart 2008 23:11 schreef tevebe het volgende:
[..]
Wanneer kunnen we de Nissan in dit topic plaatsen of moeten we wachten tot jij een eigen auto hebt.
Ja, ik ben echt jaloers dat ik bij het volgende stoplicht achter hun sta en dan 40% minder benzine hebt verbruikt.quote:Op zondag 30 maart 2008 23:11 schreef Daklem het volgende:
[..]
awww, het klinkt alsof dr iemand jaloers is ..
Mijn tante heeft ook een 1.4 EcoTec, die zuipen ook 40% minderquote:Op maandag 31 maart 2008 00:11 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ja, ik ben echt jaloers dat ik bij het volgende stoplicht achter hun sta en dan 40% minder benzine hebt verbruikt.
Lijkt er wel op, die zijn in ieder geval wel snel en qua prijs niet voor de gemiddelde stratenmaker weggelegd...quote:Op zondag 30 maart 2008 23:24 schreef tevebe het volgende:
Is die 2e niet zo'n originele RSI? Niet dat die dan ineens mooi ofzo is..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Turquaz52 op 31-03-2008 17:06:02 ]Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Honda City met een blokkie van een Nismo Skyline!!! Check em, tot einde.. zie je onder de kap..Hij rijdt die Lancer Evo er anders dik uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
Schitterendquote:Op maandag 31 maart 2008 19:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik d8 ffkes kieken in zijn verkoop topiq (op nissanforum) en wat zie ikdaar nou
Edit:
*more:*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, omdat ie maar net 10 of 20 reedquote:Op maandag 31 maart 2008 19:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hij rijdt die Lancer Evo er anders dik uit.
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
T blijft een oma-auto met rare bulten.
Mooi of lelijk is niet het punt hier (ja ok wel een beetjequote:Op maandag 31 maart 2008 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind m nog steeds lelijk, ondanks wat voor blok er in ligt, sorry
Ohw, we gaan dan over smaken beginnen?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind m nog steeds lelijk, ondanks wat voor blok er in ligt, sorry
Weet je, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:28 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Mooi of lelijk is niet het punt hier (ja ok wel een beetje) maar meer van maakt de auto waar wat het uiterlijk doet vermoeden
en dan past de Nissan er echt niet bij
![]()
Groet,
allsystemshalt
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Die Visafari is absoluut dit topic waardig![]()
[..]
Weet je, je hebt helemaal gelijk.Maar ik ga niet elke auto RDWen om te kijken wat voor blok er in ligt, sorry
x 2quote:Op zondag 30 maart 2008 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Denk je nu echt mij daar mee te kwetsen?![]()
Ik ben gek op oma-auto's
En alsof ik mijn auto's serieus neem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |