SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Turquaz52 op 31-03-2008 17:06:02 ]Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
quote:Op maandag 31 maart 2008 17:00 schreef Turquaz52 het volgende:
Honda City met een blokkie van een Nismo Skyline!!! Check em, tot einde.. zie je onder de kap..Hij rijdt die Lancer Evo er anders dik uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
Schitterendquote:Op maandag 31 maart 2008 19:48 schreef Turquaz52 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik d8 ffkes kieken in zijn verkoop topiq (op nissanforum) en wat zie ikdaar nou
Edit:
*more:*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, omdat ie maar net 10 of 20 reedquote:Op maandag 31 maart 2008 19:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Hij rijdt die Lancer Evo er anders dik uit.
quote:Op zondag 30 maart 2008 23:02 schreef Alexxxxx het volgende:
T blijft een oma-auto met rare bulten.
Mooi of lelijk is niet het punt hier (ja ok wel een beetjequote:Op maandag 31 maart 2008 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind m nog steeds lelijk, ondanks wat voor blok er in ligt, sorry
Ohw, we gaan dan over smaken beginnen?quote:Op maandag 31 maart 2008 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik vind m nog steeds lelijk, ondanks wat voor blok er in ligt, sorry
Weet je, je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 31 maart 2008 23:28 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Mooi of lelijk is niet het punt hier (ja ok wel een beetje) maar meer van maakt de auto waar wat het uiterlijk doet vermoeden
en dan past de Nissan er echt niet bij
![]()
Groet,
allsystemshalt
quote:Op maandag 31 maart 2008 23:39 schreef Alexxxxx het volgende:
Die Visafari is absoluut dit topic waardig![]()
[..]
Weet je, je hebt helemaal gelijk.Maar ik ga niet elke auto RDWen om te kijken wat voor blok er in ligt, sorry
x 2quote:Op zondag 30 maart 2008 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Denk je nu echt mij daar mee te kwetsen?![]()
Ik ben gek op oma-auto's
En alsof ik mijn auto's serieus neem
Ik zag dat ding vandaag trouwens weer staan, nu met de bumpers gelakt.quote:Op woensdag 2 april 2008 08:57 schreef blup het volgende:
Tering, Kaddetjes, die zie je echt bijna niet meer.
Nissan Sunny GTI-Rquote:Op woensdag 2 april 2008 18:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Trouwens, over nissans gesproken..Volgens mij heeft die Hyundai ernaast meer vermogen!
[ afbeelding ]
(Heb nu pas door dat mijn gsm zulke brakke foto's maakt omdat de resolutie verkeerd staat stond ingesteld.)
Sjoe, dat ding op de parkeerplaats is echt geen GTi-R man. Is gewoon eenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nissan Sunny GTI-R
[ afbeelding ]
Specs (stock):
220hp / 267nm
4 wheel drive
0-100 > 6.0 sec.
Best een rappe Hyundai dan
Die is ook lelijk, maar specs maken veel goed.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:08 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Sjoe, dat ding op de parkeerplaats is echt geen GTi-R man. Is gewoon een
(lelijke) sunny met licht motortje (1.4/1.6?) Zal morgen het kenteken ff checken.
Door de stickers op de sunny zal deze misschien nét iets sneller als de hyundai zijn.
Misschien.
Sunny
Die specs van de GTi-R zijn overigens![]()
Echt jammer dat het (imho) zo'n gedrocht is.
We hebben een sjonnie gevondenquote:Op donderdag 3 april 2008 14:27 schreef shameete het volgende:
oh ja, de reden dat de bumpers nog niet gespoten zijn bij sommige is omdat ze die eerst nog pas hebben moeten maken en aangezien polyester 'werkt' kan er bijv. na een week evt. wat aangepast worden zonder dure spuitkosten.
je moet overigens niet te lang met een ongespoten bumper rondrijden, want daar gaat het polyester ook niet op vooruit :p
ik heb mijn voorbumper een week lang erop gehad, en na controle bleek de bumper nog steeds mooi te zitten en toen naar de spuiter toe, het resultaat stond in het vorige deeltje :p
quick, find the ban-buttonquote:
uhm....... heb je wel verstand van nissans... ?quote:Op woensdag 2 april 2008 18:30 schreef Opa_vertelt het volgende:
Trouwens, over nissans gesproken..Volgens mij heeft die Hyundai ernaast meer vermogen!
[ afbeelding ]
(Heb nu pas door dat mijn gsm zulke brakke foto's maakt omdat de resolutie verkeerd staat stond ingesteld.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |