javascript uitzettenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:12 schreef Kanjer het volgende:
Dit is een echte stratenmakersFerrari Lamborghini.
http://link.marktplaats.nl/161900151
Weet iemand hoe je zo'n foto kan "lenen" om hier te posten?
Heb maar even een bod uitgebracht.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:12 schreef Kanjer het volgende:
Dit is een echte stratenmakersFerrari Lamborghini.
http://link.marktplaats.nl/161900151
Weet iemand hoe je zo'n foto kan "lenen" om hier te posten?
Een Toyota MR2 van de eerste generatiequote:Op vrijdag 11 april 2008 17:11 schreef invine het volgende:
hahahah die schijvengewoon een stuk zilver karton
maar wtf is dat ooit geweest?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:41 schreef Mr_Moon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:18 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Heb maar even een bod uitgebracht.Als ik hem over mag nemen voor het symbolische bedrag van ¤1,- dan zal ik mijn plicht vervullen, en dit gedrocht permanent van de straat verwijderen.
En die arme verkoper heeft nu allemaal mailjes dat er op zn advertentie is geboden, hij helemaal blijquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En die arme verkoper heeft nu allemaal mailjes dat er op zn advertentie is geboden, hij helemaal blij!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok, ik haak af, voor 100 euro kan ik een leukere auto kopen.
Had ook niks anders verwacht. Je hebt een soort van reputatie hoog te houden wat betreft dit soort auto's.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ching-ching-ching-ching.. I'm The Winner
Kon het niet beter zeggen..quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:39 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Had ook niks anders verwacht. Je hebt een soort van reputatie hoog te houden wat betreft dit soort auto's.
Het is wat de gek er voor geeft.. ik koop hem voor 100,-quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:39 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Had ook niks anders verwacht. Je hebt een soort van reputatie hoog te houden wat betreft dit soort auto's.
Wist ook niet dat er een M3 uitvoering was van de Calibraquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:37 schreef tevebe het volgende:
Een echte stickerbak!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook 2950!
Ik wist trouwens niet dat Greddy ook spullen maakt voor Calibra
Mooie Modena achterbumperquote:Op zaterdag 12 april 2008 20:06 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wist ook niet dat er een M3 uitvoering was van de Calibra![]()
Maar dat hebben alle sjonniemobielen dus
Vind ik nog het meest subtiele bodykit tov al die andere sjonniebumpertsquote:
In elk geval is ie wel consistent met de kleurenquote:Op zaterdag 12 april 2008 19:37 schreef tevebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prijsje voor dit 'moois'? 2250
Hee is dat het centrum van Velp ? Handige strijkplankquote:Op maandag 14 april 2008 20:09 schreef Youp het volgende:
Hmmmm ik heb ook nog een AW11 MR2 staan.... Enzo projectje iemand...?
Vorige week ook nog een eerste klas kansloosmobiel gespot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Jep, daar woon ik door de weekquote:Op maandag 14 april 2008 20:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Hee is dat het centrum van Velp ? Handige strijkplank
Oke, ik heb daar op school gezeten ( Titus collegequote:
zegt me niks, ik doe er op de HAN, HTS Autotechniekquote:Op maandag 14 april 2008 20:20 schreef fathank het volgende:
[..]
Oke, ik heb daar op school gezeten ( Titus college)
74kW, wel 100 PKquote:Op maandag 14 april 2008 20:09 schreef Youp het volgende:
Hmmmm ik heb ook nog een AW11 MR2 staan.... Enzo projectje iemand...?
Vorige week ook nog een eerste klas kansloosmobiel gespot
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
102pk standaard hequote:
quote:
Die RX7 hoort er niet echt tussen....quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:43 schreef saroanda het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en spiegels en velgenquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:54 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Vind ik ook, alleen is het wel jammer van die spoiler.
Waar de voorbumper niet doorloopt in de sideskirts... epic fail. Dan ga ik wel zoiets halenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:29 schreef tevebe het volgende:
http://link.marktplaats.nl/154782963
http://link.marktplaats.nl/141068557
Zelfs met NFSU kreeg ik auto's niet zo lelijk.
*kuch* zie sig *kuch*quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:55 schreef Elegy het volgende:
[..]
Waar de voorbumper niet doorloopt in de sideskirts... epic fail. Dan ga ik wel zoiets halen
Die van MP is goedkoperquote:
Damn! Respect hoor! Dit is wel heel erg grappig. Ik vind het op en top lelijk, maar het is wel super origineel.quote:Op zondag 20 april 2008 20:14 schreef saroanda het volgende:
Ik heb weer een paar mooi. Tupperware tuning op z'n best.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
1.8quote:
die zijn te duur voor de gemiddelde stratenmakerquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:44 schreef tevebe het volgende:
[..]
Typerend heJe ziet niet vaak dat een snellere uitvoering verpest wordt.
Er zit wel een vrij groot verschil tussen de 1.8 en de 2L V6.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:48 schreef Spamblik het volgende:
Die 1.8 is de 1-na langzaamste motor voor die 323 hoor
ook die is niet echt snel geloof ik...quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:00 schreef tevebe het volgende:
[..]
Er zit wel een vrij groot verschil tussen de 1.8 en de 2L V6.
Klopt. Volgens Autoweek 147pk voor de V6 tegenover 116pk voor de 1.8. Topsnelheid 15km/h hoger in het voordeel van de V6.quote:
Dan is heeft mijn 16 jaar oude 1.8 alfa nog meer pkquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:09 schreef tevebe het volgende:
[..]
Klopt. Volgens Autoweek 147pk voor de V6 tegenover 116pk voor de 1.8. Topsnelheid 15km/h hoger in het voordeel van de V6.
Zo'n V6 komt alleen niet al te vaak voor.
die zit normaal alleen aan de andere kant, maar verder....quote:Op woensdag 23 april 2008 19:59 schreef tevebe het volgende:
[..]
Die badge is komen te vervallen en daar is de tuning badge voor in de plaats gekomen
ook evenveel koppel?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:52 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Dan is heeft mijn 16 jaar oude 1.8 alfa nog meer pk
ik mot toegeven, haal die tuning badge dr af, die strijk ijzer en die achterlichten kompleet zwart led/ smoke dan vind ik het wel een relaxe autooquote:Op woensdag 23 april 2008 19:49 schreef tevebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proest.
Standaard E36 coupe dusquote:Op woensdag 23 april 2008 21:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik mot toegeven, haal die tuning badge dr af, die strijk ijzer en die achterlichten kompleet zwart led/ smoke dan vind ik het wel een relaxe autoo![]()
maar nu![]()
Hoe wist je dat toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef fathank het volgende:
Niks voor jou Turquaz52
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had smoke achterlichten gekocht toen voor de Golf..
![]()
En wij hadden een lijkenwagenwagon stationwagon![]()
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
ja opzich.. op de eerste foto vond ik het geen lelijke wagenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik mot toegeven, haal die tuning badge dr af, die strijk ijzer en die achterlichten kompleet zwart led/ smoke dan vind ik het wel een relaxe autoo![]()
maar nu![]()
Volvo heeft een 2.5 126 pk 5cylinder.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:52 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Dan is heeft mijn 16 jaar oude 1.8 alfa nog meer pk
Is dat nou dat extra stukje volkswagen wat je tegenwoordig krijgt?quote:
euhhh lol ;oquote:Op donderdag 1 mei 2008 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Seat Arosa
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 26 april 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij bezoek aan de Nordschleife/Nürburgring; eigenaar had liever een BMW gehad
nog veel meer johnnies rond de ring afgelopen weekend btw...
Motorisch zijn oudere alfa's heel sterk. Elektronika en plaatwerk das een probleem. Maar motorisch hoor je niet vaak problemen, omdat de motoren gebouwd werden om lang door te gaan. Heb nu een 2 liter met 2.5 ton en nergens problemen mee.quote:Op donderdag 1 mei 2008 02:01 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Volvo heeft een 2.5 126 pk 5cylinder.
Waarschijnlijk heeft die 1.8 alfa meer, maar weet wel dat die 2.5 betrouwbaarder is dan een 1.8 die veel pk moet uitpoepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |