Er zit wel een vrij groot verschil tussen de 1.8 en de 2L V6.quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:48 schreef Spamblik het volgende:
Die 1.8 is de 1-na langzaamste motor voor die 323 hoor
ook die is niet echt snel geloof ik...quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:00 schreef tevebe het volgende:
[..]
Er zit wel een vrij groot verschil tussen de 1.8 en de 2L V6.
Klopt. Volgens Autoweek 147pk voor de V6 tegenover 116pk voor de 1.8. Topsnelheid 15km/h hoger in het voordeel van de V6.quote:
Dan is heeft mijn 16 jaar oude 1.8 alfa nog meer pkquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:09 schreef tevebe het volgende:
[..]
Klopt. Volgens Autoweek 147pk voor de V6 tegenover 116pk voor de 1.8. Topsnelheid 15km/h hoger in het voordeel van de V6.
Zo'n V6 komt alleen niet al te vaak voor.
die zit normaal alleen aan de andere kant, maar verder....quote:Op woensdag 23 april 2008 19:59 schreef tevebe het volgende:
[..]
Die badge is komen te vervallen en daar is de tuning badge voor in de plaats gekomen
ook evenveel koppel?quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:52 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Dan is heeft mijn 16 jaar oude 1.8 alfa nog meer pk
ik mot toegeven, haal die tuning badge dr af, die strijk ijzer en die achterlichten kompleet zwart led/ smoke dan vind ik het wel een relaxe autooquote:Op woensdag 23 april 2008 19:49 schreef tevebe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Proest.
Standaard E36 coupe dusquote:Op woensdag 23 april 2008 21:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik mot toegeven, haal die tuning badge dr af, die strijk ijzer en die achterlichten kompleet zwart led/ smoke dan vind ik het wel een relaxe autoo![]()
maar nu![]()
Hoe wist je dat toch?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef fathank het volgende:
Niks voor jou Turquaz52
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had smoke achterlichten gekocht toen voor de Golf..
![]()
En wij hadden een lijkenwagenwagon stationwagon![]()
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
ja opzich.. op de eerste foto vond ik het geen lelijke wagenquote:Op woensdag 23 april 2008 21:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
ik mot toegeven, haal die tuning badge dr af, die strijk ijzer en die achterlichten kompleet zwart led/ smoke dan vind ik het wel een relaxe autoo![]()
maar nu![]()
Volvo heeft een 2.5 126 pk 5cylinder.quote:Op dinsdag 22 april 2008 20:52 schreef Yoda87 het volgende:
[..]
Dan is heeft mijn 16 jaar oude 1.8 alfa nog meer pk
Is dat nou dat extra stukje volkswagen wat je tegenwoordig krijgt?quote:
euhhh lol ;oquote:Op donderdag 1 mei 2008 01:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Merk en type: Seat Arosa
Eigenaar: onbekend
Land van herkomst: Duitsland
Datum: 26 april 2008
Fotograaf/Bron: Alex Miedema
Bijzonderheden: foto genomen bij bezoek aan de Nordschleife/Nürburgring; eigenaar had liever een BMW gehad
nog veel meer johnnies rond de ring afgelopen weekend btw...
Motorisch zijn oudere alfa's heel sterk. Elektronika en plaatwerk das een probleem. Maar motorisch hoor je niet vaak problemen, omdat de motoren gebouwd werden om lang door te gaan. Heb nu een 2 liter met 2.5 ton en nergens problemen mee.quote:Op donderdag 1 mei 2008 02:01 schreef Arclight-S het volgende:
[..]
Volvo heeft een 2.5 126 pk 5cylinder.
Waarschijnlijk heeft die 1.8 alfa meer, maar weet wel dat die 2.5 betrouwbaarder is dan een 1.8 die veel pk moet uitpoepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |