javascript uitzettenquote:Op donderdag 10 april 2008 22:12 schreef Kanjer het volgende:
Dit is een echte stratenmakersFerrari Lamborghini.
http://link.marktplaats.nl/161900151
Weet iemand hoe je zo'n foto kan "lenen" om hier te posten?
Heb maar even een bod uitgebracht.quote:Op donderdag 10 april 2008 22:12 schreef Kanjer het volgende:
Dit is een echte stratenmakersFerrari Lamborghini.
http://link.marktplaats.nl/161900151
Weet iemand hoe je zo'n foto kan "lenen" om hier te posten?
Een Toyota MR2 van de eerste generatiequote:Op vrijdag 11 april 2008 17:11 schreef invine het volgende:
hahahah die schijvengewoon een stuk zilver karton
maar wtf is dat ooit geweest?
quote:Op vrijdag 11 april 2008 15:41 schreef Mr_Moon het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 april 2008 17:18 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Heb maar even een bod uitgebracht.Als ik hem over mag nemen voor het symbolische bedrag van ¤1,- dan zal ik mijn plicht vervullen, en dit gedrocht permanent van de straat verwijderen.
En die arme verkoper heeft nu allemaal mailjes dat er op zn advertentie is geboden, hij helemaal blijquote:
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En die arme verkoper heeft nu allemaal mailjes dat er op zn advertentie is geboden, hij helemaal blij!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:19 schreef Alexxxxx het volgende:
Ok, ik haak af, voor 100 euro kan ik een leukere auto kopen.
Had ook niks anders verwacht. Je hebt een soort van reputatie hoog te houden wat betreft dit soort auto's.quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:21 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ching-ching-ching-ching.. I'm The Winner
Kon het niet beter zeggen..quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:39 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Had ook niks anders verwacht. Je hebt een soort van reputatie hoog te houden wat betreft dit soort auto's.
Het is wat de gek er voor geeft.. ik koop hem voor 100,-quote:Op vrijdag 11 april 2008 18:39 schreef j0rrit het volgende:
[..]
Had ook niks anders verwacht. Je hebt een soort van reputatie hoog te houden wat betreft dit soort auto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |