belgie heeft hem al veroordeeld. het is een belediging!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, zelfs ik.. had dat kunnen maken in paint
Op de belgen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
belgie heeft hem al veroordeeld. het is een belediging!
Waarom heb jij werkschoenen nodig dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm mn werkgeve vraagt even of ik even 40 km wil fietsen voor mn werkschoenen.
Inderdaad, dat is toch lachen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja gelijk dronken sochtends vroeg haha
Sorry, zal je niet meer spammenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:11 schreef draculettetje het volgende:
zo mn mailbox staat gewoon helemaal vol
dat had ik niet afgesproken
Doei doei, en beterschapquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:12 schreef BloodyLotte het volgende:
Veel te druk. Ik log uit hier op fok. Misschien tot volgende week![]()
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:12 schreef BloodyLotte het volgende:
omdat ik niet de hele dag op mn stoel zit, en ook moet rondlopenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom heb jij werkschoenen nodig dan?
Optyfen hahaha, laat maar lekker opsturen ofzo.. het is toch voor je "werk"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
hmm mn werkgeve vraagt even of ik even 40 km wil fietsen voor mn werkschoenen.
Prettig weekend alvast!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:12 schreef BloodyLotte het volgende:
hahah precies mijn gedachtenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Optyfen hahaha, laat maar lekker opsturen ofzo.. het is toch voor je "werk"
Dude, ben je mooi klaar meequote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
omdat ik niet de hele dag op mn stoel zit, en ook moet rondlopen
Nog ff... op je vrije dag iets voor je werk doenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahah precies mijn gedachten![]()
ja ze zijn ook op zaterdag open zegt hij dan.
ja mazzzzel !! haha
ja sochtends vroeg werkt het beste vindt ik, wat je ook toe je neemt hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is toch lachen?
Je bent jong, en je wil wat hahaha
Hoezo ?? is toch lekker af en toe lopen. ik kan niet de hele tijd op die stoel geplakt zitten.quote:
Ja ok, maar loop je zoveel dan dat je daarvoor werkschoenen nodig hebt?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo ?? is toch lekker af en toe lopen. ik kan niet de hele tijd op die stoel geplakt zitten.
dat doe ik thuis nl al hahaha
ik heb de vorige binnen 2 jaar versleten , dus lijkt me wel!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok, maar loop je zoveel dan dat je daarvoor werkschoenen nodig hebt?
Ja ok dan is het voor te stellen ja, is toch verplicht als er zware spullen bij komen kijken?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb de vorige binnen 2 jaar versleten , dus lijkt me wel!
het was vroeger verplicht zelfs.
we hebben hier zware spullen staan, en dat wil je niet op je nike air max krijgen
nee het zijn huisregels. verzekerings kwestie zeg maarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ok dan is het voor te stellen ja, is toch verplicht als er zware spullen bij komen kijken?
Tenminste dat had mijn broer ook met zijn vakantiebaantje
Ook logisch dan van het bedrijfquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee het zijn huisregels. verzekerings kwestie zeg maar
Optyfen, of ze moeten mijn uren betalen + reiskostenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahah precies mijn gedachten![]()
ja ze zijn ook op zaterdag open zegt hij dan.
ja mazzzzel !! haha
Oooowquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha, bedoel die van het werk natuurlijk
nou iddquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Optyfen, of ze moeten mijn uren betalen + reiskosten
ha ha ja dan is er ineens meer mogelijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou iddmaja als je daarover begint, worden ze ineens bezorgt
Dat is toch altijd zo?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ja dan is er ineens meer mogelijk
waarom vragen ze het dan ?quote:
Laksheid?quote:
denk dat het antwoord wel overduidelijk zou zijn. denk dat er weinig mensen zijn die het wel zouden doen hoor! vindt het een beetje dom!quote:
Is hier ook hoor. Komt er een collega langs en die vraagt, wil je anders even helpen met brieven dichtplakken?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:54 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
denk dat het antwoord wel overduidelijk zou zijn. denk dat er weinig mensen zijn die het wel zouden doen hoor! vindt het een beetje dom!
Dan ben jij toch ook bezorgt?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou iddmaja als je daarover begint, worden ze ineens bezorgt
dan likt hij, en plak jij hem dichtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is hier ook hoor. Komt er een collega langs en die vraagt, wil je anders even helpen met brieven dichtplakken?![]()
Nee, dan beginnen ze allebei aan een kant te likken...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan likt hij, en plak jij hem dicht
Of een bukkake dichtplak actie?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dan beginnen ze allebei aan een kant te likken...![]()
![]()
Gelukkig was het wel een 'zij', maar dan nog. Opbokken! Dergelijke klusjes doe ik nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan likt hij, en plak jij hem dicht
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee, dan beginnen ze allebei aan een kant te likken...![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
voel je daar te goed voor ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig was het wel een 'zij', maar dan nog. Opbokken! Dergelijke klusjes doe ik niet
Nee hoor, had alleen andere werkzaamheden te doen, dus ze vraagt het maar mooi aan iemand andersquote:
Tuurlijk! Hij moet toch hier posten!quote:
als het een zij is, stel ik me beschikbaar, en lik ik alles even dichtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, had alleen andere werkzaamheden te doen, dus ze vraagt het maar mooi aan iemand anders
Aaightquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk! Hij moet toch hier posten!
Waarom sta ik daar niet van te kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als het een zij is, stel ik me beschikbaar, en lik ik alles even dicht
Ik wil toch wel weten of "zij" door de APK komt zeg maar voordat ik zoiets zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Echt niet dus... geloof mequote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wil toch wel weten of "zij" door de APK komt zeg maar voordat ik zoiets zeg
Lucky me!quote:
Ook harige zweterige oksels?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Bwehehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lucky me!
Nou succes WL, pak je kans!
shiiiiiiiiitttttttttt!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lucky me!
Nou succes WL, pak je kans!
zeg ik heb een grens hoor!quote:
Succes, eetze en tot straks!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
nou luitjes ik ben weer even naar de markt, en daarna eten.
tot strax
Je moeder, die likt pas harige zweterige oksels dicht!quote:
mogguh!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:28 schreef lynda het volgende:
wh00t!! Gewoon vanaf gisteravond acht uur tot tien minuten geleden in een ruk doorgeslapen
Tentamen van vandaag zal het ook niet worden
Ughquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, die likt pas harige zweterige oksels dicht!
Ik kom net op tijd terug binnen zie ikquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, die likt pas harige zweterige oksels dicht!
Whahahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kom net op tijd terug binnen zie ik
Ik hoop juist dat het zo druk blijft hier, heb ik wat te doen en gaat mijn dag wat sneller!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:48 schreef Sgele het volgende:Drukte is even voorbij hier
Hopen dat het zo bljift vandaag
En als je dan geen reet te doen hebt dan is het een lange dag jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat het zo druk blijft hier, heb ik wat te doen en gaat mijn dag wat sneller!
Niet dat ik er zin in hem ofzo... maar ik moet nog 6 uur
Demotiveren, just my jobquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kom net op tijd terug binnen zie ik
Maar doe jij ondertussen nog wat dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En als je dan geen reet te doen hebt dan is het een lange dag ja
Ik kom de hele week al om in het werk..gisterenavond vanuit huis nog tot half 11 doorgewerktquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat het zo druk blijft hier, heb ik wat te doen en gaat mijn dag wat sneller!
Niet dat ik er zin in hem ofzo... maar ik moet nog 6 uur
And you're doing greatquote:
Maar die tijd laat je je natuurlijk wel voor uitbetalen he?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kom de hele week al om in het werk..gisterenavond vanuit huis nog tot half 11 doorgewerkt
Van mij mag het vandaag tot kwart voor 5 heeeel stil worden.
en hoop ik voor jou dat het heel druk is vandaag
* Dr.Droxz aait over bolletje, weltruste!quote:
Thx! Ben ik tenminste nog ergens goed voor/goed in!quote:
Jazeker...we kunnen kiezen..of betalen, of vrije urenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar die tijd laat je je natuurlijk wel voor uitbetalen he?
Mooie tijd! Ik tot half 6... maarja... vanwege de trein kwart voor 6 dus
Aaaightquote:
SRPO aanvragen invoeren en verder wachten tot ik eindelijk is gedetacheerd ga wordenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar doe jij ondertussen nog wat dan?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jazeker...we kunnen kiezen..of betalen, of vrije uren![]()
Wat zijn dat nou weer, SRPO aanvragen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SRPO aanvragen invoeren en verder wachten tot ik eindelijk is gedetacheerd ga worden
Nee ik zit nog bij mijn hoofd bedrijf en wacht nog tot ik op een project gezet kan wordenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer, SRPO aanvragen?
Maar je wil dus ergens anders worden gedetacheerd ofzo?
Aha, dat klinkt inderdaad alsof je niets te doen hebt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ik zit nog bij mijn hoofd bedrijf en wacht nog tot ik op een project gezet kan worden
SRPO is Sales ondersteuningBedoel dat doe ik er nu maar vrijwillig bij
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, dat klinkt inderdaad alsof je niets te doen hebt.
Hoop dat je snel een leuke job krijgt en wel dingen kan doen waar je voor geleerd hebt
Ik zit hier prima gedetacheerd!
Whehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moeder, die zit pas prima gedetacheerd
Ja ik hoop het ook, vind het wachten niet echt boeiend...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, dat klinkt inderdaad alsof je niets te doen hebt.
Hoop dat je snel een leuke job krijgt en wel dingen kan doen waar je voor geleerd hebt
Ik zit hier prima gedetacheerd!
Voegt wel een extra dimensie toequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanaf nu is jemoederen enkel nog toegestaan met visuele ondersteuning
Wel relaxed hoor, een vierdimensionale moederquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voegt wel een extra dimensie toe
Aaaightquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wel relaxed hoor, een vierdimensionale moeder
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:58 schreef Sgele het volgende:
en internet werkt weer
smOkez, jou moeder heeft wel schone ramen
Zo doe maar luxequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
pfff ik heb geen zin meer
net wel bijna een uur pauze gehouden ha ha
als ik dat ga doen, blijft iedereen wegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanaf nu is jemoederen enkel nog toegestaan met visuele ondersteuning
Mja als ik het zo bekijk is jou moeder de knaken wel waard jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt ja, die van jou staat ernaast, heeft niet zoveel klanten en heeft als hobby ramen lappen
Dezelfde DELL XPS laptop die ik heb ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:07 schreef tripack het volgende:
goedemiddag iedereen![]()
wat is zwart en (crimson)rood en ligt geweldig in mijn handen
Ik ook, maar ik kon niet anders omdat internet kapot wasquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
pfff ik heb geen zin meer
net wel bijna een uur pauze gehouden ha ha
nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |