voel je daar te goed voor ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gelukkig was het wel een 'zij', maar dan nog. Opbokken! Dergelijke klusjes doe ik niet
Nee hoor, had alleen andere werkzaamheden te doen, dus ze vraagt het maar mooi aan iemand andersquote:
Tuurlijk! Hij moet toch hier posten!quote:
als het een zij is, stel ik me beschikbaar, en lik ik alles even dichtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:14 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee hoor, had alleen andere werkzaamheden te doen, dus ze vraagt het maar mooi aan iemand anders
Aaightquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Tuurlijk! Hij moet toch hier posten!
Waarom sta ik daar niet van te kijkenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als het een zij is, stel ik me beschikbaar, en lik ik alles even dicht
Ik wil toch wel weten of "zij" door de APK komt zeg maar voordat ik zoiets zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Echt niet dus... geloof mequote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik wil toch wel weten of "zij" door de APK komt zeg maar voordat ik zoiets zeg
Lucky me!quote:
Ook harige zweterige oksels?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Bwehehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lucky me!
Nou succes WL, pak je kans!
shiiiiiiiiitttttttttt!!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lucky me!
Nou succes WL, pak je kans!
zeg ik heb een grens hoor!quote:
Succes, eetze en tot straks!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:25 schreef WhiteLightning het volgende:
nou luitjes ik ben weer even naar de markt, en daarna eten.
tot strax
Je moeder, die likt pas harige zweterige oksels dicht!quote:
mogguh!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:28 schreef lynda het volgende:
wh00t!! Gewoon vanaf gisteravond acht uur tot tien minuten geleden in een ruk doorgeslapen
Tentamen van vandaag zal het ook niet worden
Ughquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, die likt pas harige zweterige oksels dicht!
Ik kom net op tijd terug binnen zie ikquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je moeder, die likt pas harige zweterige oksels dicht!
Whahahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kom net op tijd terug binnen zie ik
Ik hoop juist dat het zo druk blijft hier, heb ik wat te doen en gaat mijn dag wat sneller!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:48 schreef Sgele het volgende:Drukte is even voorbij hier
Hopen dat het zo bljift vandaag
En als je dan geen reet te doen hebt dan is het een lange dag jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat het zo druk blijft hier, heb ik wat te doen en gaat mijn dag wat sneller!
Niet dat ik er zin in hem ofzo... maar ik moet nog 6 uur
Demotiveren, just my jobquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kom net op tijd terug binnen zie ik
Maar doe jij ondertussen nog wat dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En als je dan geen reet te doen hebt dan is het een lange dag ja
Ik kom de hele week al om in het werk..gisterenavond vanuit huis nog tot half 11 doorgewerktquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik hoop juist dat het zo druk blijft hier, heb ik wat te doen en gaat mijn dag wat sneller!
Niet dat ik er zin in hem ofzo... maar ik moet nog 6 uur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |