And you're doing greatquote:
Maar die tijd laat je je natuurlijk wel voor uitbetalen he?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik kom de hele week al om in het werk..gisterenavond vanuit huis nog tot half 11 doorgewerkt
Van mij mag het vandaag tot kwart voor 5 heeeel stil worden.
en hoop ik voor jou dat het heel druk is vandaag
* Dr.Droxz aait over bolletje, weltruste!quote:
Thx! Ben ik tenminste nog ergens goed voor/goed in!quote:
Jazeker...we kunnen kiezen..of betalen, of vrije urenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar die tijd laat je je natuurlijk wel voor uitbetalen he?
Mooie tijd! Ik tot half 6... maarja... vanwege de trein kwart voor 6 dus
Aaaightquote:
SRPO aanvragen invoeren en verder wachten tot ik eindelijk is gedetacheerd ga wordenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar doe jij ondertussen nog wat dan?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jazeker...we kunnen kiezen..of betalen, of vrije uren![]()
Wat zijn dat nou weer, SRPO aanvragen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SRPO aanvragen invoeren en verder wachten tot ik eindelijk is gedetacheerd ga worden
Nee ik zit nog bij mijn hoofd bedrijf en wacht nog tot ik op een project gezet kan wordenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat zijn dat nou weer, SRPO aanvragen?
Maar je wil dus ergens anders worden gedetacheerd ofzo?
Aha, dat klinkt inderdaad alsof je niets te doen hebt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ik zit nog bij mijn hoofd bedrijf en wacht nog tot ik op een project gezet kan worden
SRPO is Sales ondersteuningBedoel dat doe ik er nu maar vrijwillig bij
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, dat klinkt inderdaad alsof je niets te doen hebt.
Hoop dat je snel een leuke job krijgt en wel dingen kan doen waar je voor geleerd hebt
Ik zit hier prima gedetacheerd!
Whehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je moeder, die zit pas prima gedetacheerd
Ja ik hoop het ook, vind het wachten niet echt boeiend...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Aha, dat klinkt inderdaad alsof je niets te doen hebt.
Hoop dat je snel een leuke job krijgt en wel dingen kan doen waar je voor geleerd hebt
Ik zit hier prima gedetacheerd!
Voegt wel een extra dimensie toequote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanaf nu is jemoederen enkel nog toegestaan met visuele ondersteuning
Wel relaxed hoor, een vierdimensionale moederquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Voegt wel een extra dimensie toe
Aaaightquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wel relaxed hoor, een vierdimensionale moeder
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:58 schreef Sgele het volgende:
en internet werkt weer
smOkez, jou moeder heeft wel schone ramen
Zo doe maar luxequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
pfff ik heb geen zin meer
net wel bijna een uur pauze gehouden ha ha
als ik dat ga doen, blijft iedereen wegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vanaf nu is jemoederen enkel nog toegestaan met visuele ondersteuning
Mja als ik het zo bekijk is jou moeder de knaken wel waard jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Klopt ja, die van jou staat ernaast, heeft niet zoveel klanten en heeft als hobby ramen lappen
Dezelfde DELL XPS laptop die ik heb ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:07 schreef tripack het volgende:
goedemiddag iedereen![]()
wat is zwart en (crimson)rood en ligt geweldig in mijn handen
Ik ook, maar ik kon niet anders omdat internet kapot wasquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:02 schreef draculettetje het volgende:
pfff ik heb geen zin meer
net wel bijna een uur pauze gehouden ha ha
nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |