In het singlestopic is dat ter sprake gekomen , maar het lijkt me toch handiger om in Utrecht te doen omdat ik denk dat een meet in Tilburg de opkomst niet ten goede komt.quote:
Daarna wel. Ik kende toendertijd heul niemand en daarna wel.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef Tegan het volgende:
Ligt eraan wie er komen of ik kom, want ik ken alle vaste R&P'ers niet eens.
en dat is een valide reden omdat...?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef Tegan het volgende:
Ligt er aan hoe vaak je naar Utrecht wil.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:29 schreef CherryLips het volgende:
oh nee, kut, kan dan niet.
oh nee, toch wel, eeeh.... ik laat het nog weten.
oh, nee ok, ik dacht even dat je in dit forum postte...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:07 schreef Tegan het volgende:
Nou omdat het een R&P Meet is.
Omdat we natuurlijk allemaal enge stoornissen hebben en allemaal levensgevaarlijk en zwaar depressief zijn.quote:
weetniet / geen mening.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:10 schreef RealZeus het volgende:
Maar als iedereen die wel of misschien wel komt nou in dit topic post en degene die niet komen het niet doen.
Nee Zeug. Iedereen zegt dat ie niet komt omdat ze dan hopen dat er iemand is die ze overhaalt om toch te komen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:10 schreef RealZeus het volgende:
Maar als iedereen die wel of misschien wel komt nou in dit topic post en degene die niet komen het niet doen.
Als iedereen post die niet komt halen we voor 2 mei het 1000ste deel wel.
Misschien dat verstandige mensen daarom wel thuis blijven?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:20 schreef Liquidootje het volgende:
Jawel joh, natuurlijk met je komen! Er moeten ook verstandige mensen aanwezig zijn!
In 2006 was er ook nog een singlesmeetquote:Op donderdag 27 maart 200817:17 schreef RealZeus het volgende:
Nee, dat niet. 18 december 2004 is er ook een R&P meet geweest en die was haske gezellig.
Was ik daar bij?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In 2006 was er ook nog een singlesmeet
Niemand heeft gekrast toen
Ja.quote:
Jij deed niet aan meets? Toch?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:38 schreef Emel het volgende:
hehe gezellig.
Jawel joh je moet komen! Het is leuk, lekker het team van virgin members versterken (waarschijnlijk dit) of juist laten zien hoe tof je eigenlijk echt bentquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:03 schreef Godshand het volgende:
meet?
kweenie of ik kom...
de vorige leken meer Fok! crew against the unknown virgin members meet...
dus wie weet...
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee Zeug. Iedereen zegt dat ie niet komt omdat ze dan hopen dat er iemand is die ze overhaalt om toch te komen.
Zo van: Nee jij moet echt komen joh! Het is hartstikke leuk! Als je komt dan mag je aan mijn haar ruiken! Of als je komt dan gaan we lekker wat jointjes roken. Ik betaal!
oh dit bovenstaande is niet op mij van toepassing 14.gif
Mag ik niet met je op de foto?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:51 schreef Tegan het volgende:
Nee, geen foto van mijn online! Dus als je mij wilt bewonderen moet je maar komen...
Jawel komen joh! Zonder jou is het niet hetzelfde! Neem Wolve000 mee en laat zien wat the key is tot een succesvolle relatie!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
in 2004 was 't idd erg gezellig![]()
maar ja.. nu ken ik niemand, dus kom ik niet
Bij die 18 december meet heb ik jou niet gezien toen, dus ik denk dat je in de war bent met een andere meet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
in 2004 was 't idd erg gezellig![]()
maar ja.. nu ken ik niemand, dus kom ik niet
Ik vermoed dat ze denkt aan de derde vrijgezellenmeetquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij die 18 december meet heb ik jou niet gezien toen, dus ik denk dat je in de war bent met een andere meet.
Bier is die sleutel toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Neem Wolve000 mee en laat zien wat the key is tot een succesvolle relatie!
geknaldquote:Op zondag 30 maart 2008 20:03 schreef RealZeus het volgende:
Kan een modje het lijstje met komers even in de op knallen?
ver voor RZ's tijdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze denkt aan de derde vrijgezellenmeet.
Wat Garisson zei. Geen idee waarom ik bij de 'zeker'-lijst ben geplaatstquote:Op maandag 31 maart 2008 12:48 schreef Garisson72 het volgende:
waarom sta ik bij 'zeker' in de op? niets is zeker!
ik wil bij de ik-kijk-wellers.
Dat dusquote:Op maandag 31 maart 2008 12:48 schreef Garisson72 het volgende:
waarom sta ik bij 'zeker' in de op? niets is zeker!
ik wil bij de ik-kijk-wellers.
Koningin bij! Je MOET komenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kom niet maar moest dat wel even melden
Nou! Als je het zo stelt.quote:Op woensdag 2 april 2008 07:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Koningin bij! Je MOET komen![]()
![]()
![]()
![]()
Ten eerste zonder jou is de man-vrouw verhouding zo scheef en jij bet een leuk middelpuntje van zonneschijn
Kom je toch nog misschien? Het wordt vast weer gezellig.
dat dus, en of ik tzt er zin in heb en nog single benquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef Tegan het volgende:
ja wat voor eentje?quote:
Als je het daarom doet kan het wel eens smerig tegenvallen gezien de man/vrouw verhoudingen.quote:Op woensdag 2 april 2008 15:59 schreef El.Wulfo het volgende:
ja, maar als ik single ben is er een extra reden
quote:Op woensdag 2 april 2008 16:28 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja wat voor eentje?![]()
eentje die zo'n R&P-meet misvat als een Free-For-All-Singlesparty en daarmee zorgdraagt voor even vermakelijke als pijnlijke situaties als blijkt dat hij de enige is die het zo ziet?![]()
of eentje die een internetheld blijkt, getuige de hiergebezigde kranige taal, maar eenmaal op de meet de daad niet bij het woord zal voegen want in het echt is het toch allemaal weer anders...
Die noemen we maar Gari.quote:Op woensdag 2 april 2008 16:45 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
ik zeg toch alleen maar extra reden...sjongejonge![]()
en wat als eentje die een internetheld is EN diezelfde misvatting plaatst?
en ik stelde toch alleen maar een vraag (incluis 2 opties) ?quote:Op woensdag 2 april 2008 16:45 schreef El.Wulfo het volgende:
ik zeg toch alleen maar extra reden...sjongejonge![]()
en wat als eentje die een internetheld is EN diezelfde misvatting plaatst?
quote:
volgens de OP iig wel jaquote:Op woensdag 2 april 2008 17:08 schreef MLI het volgende:
Als ik nog in NL ben, kom ik zeker af. Maar begrijp ik nou goed dat Hemelvaart de dag na Koninginnedag valt?
hoezo niet? vanwege het sarcasme deed ik dat.quote:
ah, dát is wel antwoord op de vraag. Je had mijn eventuele sarcasme namelijk ook gewoon kunnen negeren, het hóefde namelijk niet eens perse over jou te gaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:16 schreef El.Wulfo het volgende:
hoezo niet? vanwege het sarcasme deed ik dat.[/sub]
Dat is correct ende juist, Hemelvaart valt op 1 mei.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:08 schreef MLI het volgende:
Als ik nog in NL ben, kom ik zeker af. Maar begrijp ik nou goed dat Hemelvaart de dag na Koninginnedag valt?
Lees de OP eens?quote:Op woensdag 2 april 2008 21:16 schreef GambitRS het volgende:
Dus de mannen die komen zijn Single, en de vrouwen die komen hebben een relatie of sort of? Klinkt als een erg leuke meet
Vergeleken bij die vage tent in Arnhem is de Stairway een wereldkroeg.quote:Op zondag 6 april 2008 22:11 schreef motorbloempje het volgende:
overigens, Stairway![]()
ga dan naar een pub ofzo
jouw aanwezigheid maakte het gewoon wat tammetjesquote:Op zondag 6 april 2008 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Vergeleken bij die vage tent in Arnhem is de Stairway een wereldkroeg.
Gelukkig keek jij wel lekker wakker uit je ogen.quote:Op zondag 6 april 2008 23:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jouw aanwezigheid maakte het gewoon wat tammetjes
Bosch is hip, don't touch Bosch![]()
Dan is elke relatief grote kroeg in Utrecht handig.quote:Op zondag 6 april 2008 23:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelukkig keek jij wel lekker wakker uit je ogen.
Bosch is voor mensen met twee wasmanden, één voor de vieze was en één voor de hele vieze was.
Stairway is vervoertechnisch gewoon handig. De auto kan er in de buurt staan en voor mensen die met het OV komen is het ook te doen zonder 60 keer overstappen.
Ik heb geen idee, zo bekend ben ik niet in Utrecht.quote:Op maandag 7 april 2008 00:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan is elke relatief grote kroeg in Utrecht handig.
A: Je komt niet eens.quote:
Daar hebben we het nog niet over gehad.quote:Op maandag 7 april 2008 15:21 schreef Operc het volgende:
Zit er over te denken ook te komen, is het savonds of smiddags trouwens? Ben niet echt trouwe poster hier, maar lees regelmatig aantal topics door.
Omdat elke meet voorafgegaan wordt door Het Grote Afzeggen (en nu komt Q. waarschijnlijk met het grapje dat Het Grote Aanmelden nooit begonnen is) en omdat sommige mensen op internet een iets grotere bek hebben dan in het echt.quote:Op maandag 7 april 2008 20:19 schreef katerwater het volgende:
In den beginne vond iedereen het een leuk idee, en nu zegt iedereen massaal af...
Vanwaar deze kentering?
edit: zet mij maar bij de ja's![]()
Ik ben juist iemand die op het allerlaatste moment gewoon aan komt kakken zonder waarschuwingquote:Op dinsdag 8 april 2008 15:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat elke meet voorafgegaan wordt door Het Grote Afzeggen (en nu komt Q. waarschijnlijk met het grapje dat Het Grote Aanmelden nooit begonnen is) en omdat sommige mensen op internet een iets grotere bek hebben dan in het echt.
Dat dusquote:Op maandag 7 april 2008 18:12 schreef Garisson72 het volgende:
Aangezien men weigert mij in de OP te zetten onder de kop waar ik wil staan, ga ik me bij deze toch maar alvast afzeggen.
Nee. Ik kom toch niet en ik wil uit de goedheid van mijn hart mensen die voor mij komen de teleurstelling besparenquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee. Ik kom toch niet en ik wil uit de goedheid van mijn hart mensen die voor mij komen de teleurstelling besparen.
Ja, ik wil het best reanimeren maar als iedereen alleen maar post dat hij/zij niemand kent en dus niet komt heeft het weinig zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:16 schreef de_priester het volgende:
ah. onnodige kutkick zie ik al. topic is dood.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 22:05 schreef Plato1980 het volgende:
Ik kom niet, want ik doe niet aan openbare meets, maar dat wil ik wel even melden.
holy crap, volgens mij heb ik me ooit geregistreerd om op jou te kunnen reagerenquote:Op woensdag 16 april 2008 19:02 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Plato my man, ik kom ook! Kun je nagaan. Kan ik je al mjin verhalen verrtellen over de drie relaties die ik inmiddels heb gehad.
![]()
![]()
RealZeus, ouwe schreeuwerd, kenne ge mij nog?
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:02 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
RealZeus, ouwe schreeuwerd, kenne ge mij nog?
Als het niet meer wordt dan nu komt er denk ik ook geen meet. Ik ga niet voor een hele minimeet naar Utrecht.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:45 schreef Friek_ het volgende:
Wtf, voor een stuk of vier mensen ga ik echt niet komen.Als er meer mensen gaan komen (zeg, minimaal tien) dan zal ik er nog eens over nadenken, maar op deze manier is het mij een iets te loze meet.
quote:Op maandag 7 april 2008 00:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
A: Je komt niet eens.
B: Waar moet ik het dan doen? Groningen?
C: Doe het lekker zelf als je het beter kunt.
ik ookquote:Op donderdag 17 april 2008 17:20 schreef nielsgeode het volgende:
[..]
Jaaaaa Groningen. Dan kom ik ook!
Dat je dat nog moet vragen na dit topic.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:53 schreef Re het volgende:
Is er eigenlijk wel een behoefte aan een meet?
quote:Op maandag 5 mei 2008 12:53 schreef Re het volgende:
Is er eigenlijk wel een behoefte aan een meet?
quote:Op dinsdag 8 april 2008 15:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Omdat elke meet voorafgegaan wordt door Het Grote Afzeggen (en nu komt Q. waarschijnlijk met het grapje dat Het Grote Aanmelden nooit begonnen is) en omdat sommige mensen op internet een iets grotere bek hebben dan in het echt.
quote:Op donderdag 8 mei 2008 06:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou, als ik Den_Haag heette hier had ik 't wel geweten..
quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:03 schreef Tegan het volgende:
Ja D_H, zodra het serieuser wordt is hij nergens te bekennen.
Kijk, deze aanpak heeft meer mijn voorkeur: niet te ver vooruit plannen (dat is dodelijk) en gewoon even een klein geheugensteuntje tussendoor geven.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |