In het singlestopic is dat ter sprake gekomen , maar het lijkt me toch handiger om in Utrecht te doen omdat ik denk dat een meet in Tilburg de opkomst niet ten goede komt.quote:
Daarna wel. Ik kende toendertijd heul niemand en daarna wel.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef Tegan het volgende:
Ligt eraan wie er komen of ik kom, want ik ken alle vaste R&P'ers niet eens.
en dat is een valide reden omdat...?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef Tegan het volgende:
Ligt eraan wie er komen of ik kom, want ik ken alle vaste R&P'ers niet eens.
Ligt er aan hoe vaak je naar Utrecht wil.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:29 schreef CherryLips het volgende:
oh nee, kut, kan dan niet.
oh nee, toch wel, eeeh.... ik laat het nog weten.
oh, nee ok, ik dacht even dat je in dit forum postte...quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:07 schreef Tegan het volgende:
Nou omdat het een R&P Meet is.
Omdat we natuurlijk allemaal enge stoornissen hebben en allemaal levensgevaarlijk en zwaar depressief zijn.quote:
weetniet / geen mening.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:10 schreef RealZeus het volgende:
Maar als iedereen die wel of misschien wel komt nou in dit topic post en degene die niet komen het niet doen.
Nee Zeug. Iedereen zegt dat ie niet komt omdat ze dan hopen dat er iemand is die ze overhaalt om toch te komen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:10 schreef RealZeus het volgende:
Maar als iedereen die wel of misschien wel komt nou in dit topic post en degene die niet komen het niet doen.
Als iedereen post die niet komt halen we voor 2 mei het 1000ste deel wel.
Misschien dat verstandige mensen daarom wel thuis blijven?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:20 schreef Liquidootje het volgende:
Jawel joh, natuurlijk met je komen! Er moeten ook verstandige mensen aanwezig zijn!
In 2006 was er ook nog een singlesmeetquote:Op donderdag 27 maart 200817:17 schreef RealZeus het volgende:
Nee, dat niet. 18 december 2004 is er ook een R&P meet geweest en die was haske gezellig.
Was ik daar bij?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
In 2006 was er ook nog een singlesmeet
Niemand heeft gekrast toen
Ja.quote:
Jij deed niet aan meets? Toch?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:38 schreef Emel het volgende:
hehe gezellig.
Jawel joh je moet komen! Het is leuk, lekker het team van virgin members versterken (waarschijnlijk dit) of juist laten zien hoe tof je eigenlijk echt bentquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:03 schreef Godshand het volgende:
meet?
kweenie of ik kom...
de vorige leken meer Fok! crew against the unknown virgin members meet...
dus wie weet...
quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee Zeug. Iedereen zegt dat ie niet komt omdat ze dan hopen dat er iemand is die ze overhaalt om toch te komen.
Zo van: Nee jij moet echt komen joh! Het is hartstikke leuk! Als je komt dan mag je aan mijn haar ruiken! Of als je komt dan gaan we lekker wat jointjes roken. Ik betaal!
oh dit bovenstaande is niet op mij van toepassing 14.gif
Mag ik niet met je op de foto?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:51 schreef Tegan het volgende:
Nee, geen foto van mijn online! Dus als je mij wilt bewonderen moet je maar komen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |