Bij die 18 december meet heb ik jou niet gezien toen, dus ik denk dat je in de war bent met een andere meet.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:12 schreef motorbloempje het volgende:
in 2004 was 't idd erg gezellig![]()
maar ja.. nu ken ik niemand, dus kom ik niet
Ik vermoed dat ze denkt aan de derde vrijgezellenmeetquote:Op zaterdag 29 maart 2008 14:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij die 18 december meet heb ik jou niet gezien toen, dus ik denk dat je in de war bent met een andere meet.
Bier is die sleutel toch?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:21 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Neem Wolve000 mee en laat zien wat the key is tot een succesvolle relatie!
geknaldquote:Op zondag 30 maart 2008 20:03 schreef RealZeus het volgende:
Kan een modje het lijstje met komers even in de op knallen?
ver voor RZ's tijdquote:Op zaterdag 29 maart 2008 15:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze denkt aan de derde vrijgezellenmeet.
Wat Garisson zei. Geen idee waarom ik bij de 'zeker'-lijst ben geplaatstquote:Op maandag 31 maart 2008 12:48 schreef Garisson72 het volgende:
waarom sta ik bij 'zeker' in de op? niets is zeker!
ik wil bij de ik-kijk-wellers.
Dat dusquote:Op maandag 31 maart 2008 12:48 schreef Garisson72 het volgende:
waarom sta ik bij 'zeker' in de op? niets is zeker!
ik wil bij de ik-kijk-wellers.
Koningin bij! Je MOET komenquote:Op woensdag 2 april 2008 00:25 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik kom niet maar moest dat wel even melden
Nou! Als je het zo stelt.quote:Op woensdag 2 april 2008 07:59 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Koningin bij! Je MOET komen![]()
![]()
![]()
![]()
Ten eerste zonder jou is de man-vrouw verhouding zo scheef en jij bet een leuk middelpuntje van zonneschijn
Kom je toch nog misschien? Het wordt vast weer gezellig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |