quote:Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef SHE het volgende:
Maar aan de opgezwollen tetten te zien is ze hartstikke bewipt.
Wat SHE zegt (zonder de tetten danquote:Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef SHE het volgende:
Niet alle katten worden superdik als ze zwnager zijn hoor; is net als bij mensen heel verschillend.
Verder; lekker met rust laten. Dat geklooi met dat beest zorgt voor stress, en net als bij mensen is stress een hele slechte voeder voor zwangeren.
Tenminste, als je geen dode kits op je geweten wil hebben.
2 x daags checken of ze drinkt en eet. Verder ...afblijven/
Gaat goed met haar slaapt veel en is dik alleen verdikt ze nietmeer buiten vorige week verdikte ze heel veelquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:15 schreef Gucci___X het volgende:
[..]
Gaat goed met haar slaapt veel en is dik alleen verdikt ze nietmeer buiten vorige week verdikte ze heel veel
Misschien teken dat kittens klaar zyn om geboren te worden![]()
Internet. Diertotaalservice.nl heeft bijvoorbeeld heel veel van die zooi. Geen idee of ze naar Belgie versturen tho.quote:Op donderdag 3 april 200823:31 schreef Gucci___X het volgende:
Heb een vraagje?? Ik zou graag een krabpaal kopen voor de kittens die gaan komen.
Nu vind ik het heel leuk dat er een huisje en een hangmatje aan is en iets om mee te spelen daar kopen we het eigenlijk voor omdat ze zich niet zouden vervelen maar vind niet echt men zin in de dierenwinkel hebben jullie misschien iedeeen (prijs tussen 50-100 euro)
Ik heb alles daar weggehaald, tante ook. Geen problemen mee gehad. Veel keus, snelle levering.quote:Op donderdag 3 april 200823:35 schreef Gucci___X het volgende:
Wil ik wel doen maar is dat te vertrouwen?
Als poezie geen kaasfondue heeft gegeten dan lijken kittens mij het meest logische antwoord.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:30 schreef Gucci___X het volgende:
is het normaal dat de kittens heel veel bewegen of zijn dat de kittens niet?
Hahahahaquote:Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef SHE het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |