quote:
Hahahaha

Wat is het Vlaams toch een prachtige taal om je in uit te drukken... zulke prachtige subtiele spelingen
Ik heb net het topic gelezen en nu zit ik ook in spanning! Let alsjeblieft wel op he, als je haar buiten laat om te plassen... raak haar niet kwijt, zwangere dames doen vreemde dingen!
Ohhhhh ik ben zo benieuwd! Ik wil wel gelijk foto's zien hoor!
Oh en wat betreft die kattenbak: als ze buiten heeft gepoept of geplast, kun je dat misschien stomweg even opscheppen (de poep zelf, of de aarde waar ze op geplast heeft) want als die bak eenmaal gemarkeerd is met haar geur is de kans groot dat ze daar blijft gaan. En als ze went aan die kattenbak gaat je dat een hoop werk schelen, want dan leert zij het aan de kittens!
Als Poezie niet kattenbakgetraind is, worden de kittens dat ook niet en moet je ze dat dus zelf gaan leren, met alle rommel van dien.
Trouwens: hoe weet je eigenlijk dat ze geen diarree krijgt van koemelk als ze altijd buiten poept? Doe maar liever niet, en zeker niet nu in ieder geval, je wil geen extra risico's lopen nu ze hoogzwanger is!
Succes meid! We leven met je mee!