quote:Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef SHE het volgende:
Maar aan de opgezwollen tetten te zien is ze hartstikke bewipt.
Wat SHE zegt (zonder de tetten danquote:Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef SHE het volgende:
Niet alle katten worden superdik als ze zwnager zijn hoor; is net als bij mensen heel verschillend.
Verder; lekker met rust laten. Dat geklooi met dat beest zorgt voor stress, en net als bij mensen is stress een hele slechte voeder voor zwangeren.
Tenminste, als je geen dode kits op je geweten wil hebben.
2 x daags checken of ze drinkt en eet. Verder ...afblijven/
Gaat goed met haar slaapt veel en is dik alleen verdikt ze nietmeer buiten vorige week verdikte ze heel veelquote:
quote:Op woensdag 2 april 2008 20:15 schreef Gucci___X het volgende:
[..]
Gaat goed met haar slaapt veel en is dik alleen verdikt ze nietmeer buiten vorige week verdikte ze heel veel
Misschien teken dat kittens klaar zyn om geboren te worden![]()
Internet. Diertotaalservice.nl heeft bijvoorbeeld heel veel van die zooi. Geen idee of ze naar Belgie versturen tho.quote:Op donderdag 3 april 200823:31 schreef Gucci___X het volgende:
Heb een vraagje?? Ik zou graag een krabpaal kopen voor de kittens die gaan komen.
Nu vind ik het heel leuk dat er een huisje en een hangmatje aan is en iets om mee te spelen daar kopen we het eigenlijk voor omdat ze zich niet zouden vervelen maar vind niet echt men zin in de dierenwinkel hebben jullie misschien iedeeen (prijs tussen 50-100 euro)
Ik heb alles daar weggehaald, tante ook. Geen problemen mee gehad. Veel keus, snelle levering.quote:Op donderdag 3 april 200823:35 schreef Gucci___X het volgende:
Wil ik wel doen maar is dat te vertrouwen?
Als poezie geen kaasfondue heeft gegeten dan lijken kittens mij het meest logische antwoord.quote:Op zaterdag 5 april 2008 00:30 schreef Gucci___X het volgende:
is het normaal dat de kittens heel veel bewegen of zijn dat de kittens niet?
Hahahahaquote:Op woensdag 2 april 2008 17:59 schreef SHE het volgende:
Ze heeft nog eens een nestje gehad en da lag in een tuinhuis van een mevrouw in de straatquote:Op maandag 7 april 2008 03:41 schreef je_ouwe_moer het volgende:
[..]
Als Poezie niet kattenbakgetraind is, worden de kittens dat ook niet en moet je ze dat dus zelf gaan leren, met alle rommel van dien.
Trouwens: hoe weet je eigenlijk dat ze geen diarree krijgt van koemelk als ze altijd buiten poept? Doe maar liever niet, en zeker niet nu in ieder geval, je wil geen extra risico's lopen nu ze hoogzwanger is!
Succes meid! We leven met je mee!
Ik ben een geboren en getogen haagsequote:Op maandag 7 april 2008 03:41 schreef je_ouwe_moer het volgende:
[..]
HahahahaWat is het Vlaams toch een prachtige taal om je in uit te drukken... zulke prachtige subtiele spelingen
![]()
Dat is alvast wat. Zolang de spijsvertering bezig blijft is dat een zorg minder.quote:Op maandag 7 april 2008 21:26 schreef Gucci___X het volgende:
ze heeft net wat korels gegeten maar geen nat voer
Je laat haar nog steeds naar buiten??quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:53 schreef Gucci___X het volgende:
Nee, vanmorgen heeft ze terug gegeten dus denk dat ze misschien buiten iet gevangen heeft ofzo
'terug gegeten'? Is dat een vlaamse uitdrukking voor uitspugen?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:53 schreef Gucci___X het volgende:
Nee, vanmorgen heeft ze terug gegeten dus denk dat ze misschien buiten iet gevangen heeft ofzo
terug gegeten.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:54 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
'terug gegeten'? Is dat een vlaamse uitdrukking voor uitspugen?
Een consult bij de dierenarts lijkt me toch echt nodig, gerekend vanaf 1 februari zitten we nu op dag 69, vrijwel de limiet voor een normale draagtijd dus alleen al om te controleren of alles nog goed zit zou ik het doen.
Heb dat eens gevraagd aan de dierenarts en de zy mij dat je een buitenkat toch niet kan verplichten om binnen te werpen want dat ze toch wacht toto ze buiten isquote:Op woensdag 9 april 2008 01:59 schreef je_ouwe_moer het volgende:
[..]
Je laat haar nog steeds naar buiten??
Nee doet ze heel goed ze neemt de groententuin van da buurman en die kan geen katten uitstaan dus daar maakt ze eeen putjequote:Op woensdag 9 april 2008 08:46 schreef Charisma het volgende:
misschien een beetje urine? ik vind het tof wat TS zo alles doet om de kat te helpen en voor haar zorgt
![]()
alleen, als ze buiten gaat poepen, stinkt jullie tuin niet behoorlijk na kattepis en poep?
Geen idee ze leven zeker nog want voel ze iedere dag. Ja hoor ze slaapt veel eet terug goed en drinkt goedquote:Op woensdag 9 april 2008 08:37 schreef je_ouwe_moer het volgende:
Waar blijven de kittens??
En als die er nog steeds niet zijn.. wat was dan het vocht op haar dekentje? Gaat het wel goed met Poezie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |