jaquote:Op maandag 31 maart 2008 01:20 schreef attieboy het volgende:
Ben ik de enige die om deze
[ afbeelding ]
Keihard blijft lachen?
![]()
![]()
no thanksquote:
me to!!quote:Op maandag 31 maart 2008 01:20 schreef attieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Keihard blijft lachen?
![]()
![]()
Vast niet, maar na 2x wordt het voorspelbaar...quote:Op maandag 31 maart 2008 01:20 schreef attieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Keihard blijft lachen?
![]()
![]()
haha die is idd echt super,quote:Op maandag 31 maart 2008 01:21 schreef attieboy het volgende:
Ik kan niet stoppen met lachen, als ik die GIF zie![]()
waar staat het orginele filmpje?quote:Op maandag 31 maart 2008 01:20 schreef attieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Keihard blijft lachen?
![]()
![]()
Is dat echt?quote:Op maandag 31 maart 2008 17:36 schreef -J-D- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is idd een slechte fotoshop die laatstequote:Op maandag 31 maart 2008 18:17 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dat die eerste kraan er in viel is wel echt, die tweede niet..
nee, kijk maar naar het witte bootje bij de grote rode boot, en check de omgeving enz maar.... maar is mooi geshoptquote:
Dat vind ik ook net iets te ver gaan.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:36 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Vind die WTC jumper nou niet echt een topper ofzo..
Nou ja, leuk is anders, maar je moet toch toegeven dat hij flink gepwned isquote:Op woensdag 2 april 2008 21:36 schreef -Jewcookie- het volgende:
[..]
Vind die WTC jumper nou niet echt een topper ofzo..
Ik snap hem nietquote:Op woensdag 2 april 2008 21:01 schreef superworm het volgende:
Geweldig topic, tvp! Heb echt 30 pics opgeslagen ofzo. Bijdrage voor wie het zich nog kan herinneren (ik zeg Florida):
[ afbeelding ]
Toen wonnen de democraten in Florida, maar kregen de republikeinen toch de zetels doordat ze een smerig justitie-spelletje speelden met teveel republikeinse rechters in Supreme Court. Pwned, dus.quote:
Ik heb 5minuten lang non-stop gelachen.quote:Op maandag 31 maart 2008 01:20 schreef attieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Keihard blijft lachen?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:18 schreef superworm het volgende:
[..]
Veel pwnder dan dat krijg je ze niet, toch?
what the heck?..quote:Op woensdag 2 april 2008 22:37 schreef superworm het volgende:
[..]
Toen wonnen de democraten in Florida, maar kregen de republikeinen toch de zetels doordat ze een smerig justitie-spelletje speelden met teveel republikeinse rechters in Supreme Court. Pwned, dus.
Al Gore had de verkiezingen gewonnen, maar Bush werd president. Pwned, dus.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:26 schreef Djarum het volgende:
[..]
what the heck?..![]()
* Djarum zoekt de pwnd...![]()
nope niet gevonden..
quote:Op donderdag 3 april 2008 00:20 schreef superworm het volgende:
[..]
Al Gore had de verkiezingen popular vote gewonnen, maar Bush de electoral vote en werd president. Pwned, dus.
Nee, want de recount in Florida wees toch echt uit dat Gore ook daar zou hebben gewonnen. Die beslissing werd door de Republikeinen aangevochten en gewonnen, hetgeen betekende dat de Democraten, die gewoon recht hadden op de zetels van Florida, van de koude kermis thuis kwamen.quote:
Ik vond die foto een keer bij een reisverslag van suporters van ajaxquote:Op donderdag 3 april 2008 14:32 schreef hamkaastosti het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht eerst dat dat die gehandicapte kerel van little britain was
YEAH I KNOW
Haha, dat dacht ik ook iddquote:Op donderdag 3 april 2008 14:32 schreef hamkaastosti het volgende:
[ afbeelding ]
ik dacht eerst dat dat die gehandicapte kerel van little britain was
YEAH I KNOW
Leuke kikkerquote:
Heb jij die weleens van een leerling gekregen JD?quote:
Er staat wel mooi 22 bij die lijn, maar 22 wat?quote:
Joh, als er geen eenheden vermeld staan, kan je ook geen punten aftrek krijgen voor het ontbreken van een eenheidquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:26 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Er staat wel mooi 22 bij die lijn, maar 22 wat?
Is het mm, cm of meter. of misschien zelfs km?
Wij kregen altijd een punt aftrek als we de eenheden vergaten
Nee die kunnen geen Engelsquote:Op vrijdag 4 april 2008 18:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb jij die weleens van een leerling gekregen JD?
Het einde ook echt, dat die man zn pakje vogelvoer (of whatever) er nog even achteraan gooitquote:Op maandag 31 maart 2008 01:20 schreef attieboy het volgende:
[ afbeelding ]
Keihard blijft lachen?
![]()
![]()
2 gele kikkers en een zwarte failquote:Op maandag 7 april 2008 10:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
meester! die ga ik ook een keer doen bij iemandquote:
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Pfff zo irritant.
Check die reclames er ook bij.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:24 schreef SimtekF1 het volgende:
Pfff zo irritant.
Check die reclames er ook bij.
[ afbeelding ]
Getinte huidskleur ook nog es!!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 18:26 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Er staat wel mooi 22 bij die lijn, maar 22 wat?
Is het mm, cm of meter. of misschien zelfs km?
Wij kregen altijd een punt aftrek als we de eenheden vergaten
Echt smakeloos.... en totaal niet grappig.quote:
Dat heet Humorquote:Op woensdag 9 april 2008 11:03 schreef Wootism het volgende:
[..]
Echt smakeloos.... en totaal niet grappig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |