verkapt-kijk-mij-een-yalourse-user-zijn-postquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef Rianne84 het volgende:
verkapt kijk-mij-een-zweedse-vriendin-hebben-topic
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef Rianne84 het volgende:
yaloursequote:Op donderdag 27 maart 2008 11:16 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-een-yalourse-user-zijn-post
Ja en dan op google een of andere foto van een blonde teef zoeken en die posten alszijnde je vriendin!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
Verkapt-kijk-mij-een-hond-uit-zweden-halen-en-daar-mee-hokken-en-iedereen-laten-denken-dat-ik-echt-een-vriend-heb-topic
Relatie met mijn hond Tinkerbell
quote:
dit dus...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:35 schreef DroogDok het volgende:
Dit is natuurlijk gewoon een hoax, of heeft ts soms naaktfoto's van zijn "vriendin"?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef Rianne84 het volgende:
agreedquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:23 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik door had waar hij het over had met z´n "penuare".
TS is gewoon niet algemeen ontwikkeld.
Pics or it didn't happen!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:13 schreef Branieschopper het volgende:
Zweedse vriendin
En de engelse ook niet, ze bedoelde te zeggen, you are a penis!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:13 schreef Branieschopper het volgende:
Klacht: Vriendin die de nederlandse taal niet machtig is en PENUARE zegt!![]()
![]()
Hoax, als je zoiets draagt moet je wel homo zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:13 schreef Branieschopper het volgende:
Ik stond vanmorgen op en deed mn ochtendjas aan, zoeen van badstof met lekkere fleece voering en capuchon. Aangekomen aan de ontbijttafel zegt mn Zweedse vriendin: "Goh wat een mooie penuare heb je aan.."
Dat ze zeg geen morgonrock zeiquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:13 schreef Branieschopper het volgende:
Ik stond vanmorgen op en deed mn ochtendjas aan, zoeen van badstof met lekkere fleece voering en capuchon. Aangekomen aan de ontbijttafel zegt mn Zweedse vriendin: "Goh wat een mooie penuare heb je aan.."
Ik: Wtf zeg gewoon badjas, ochtendjas of duster ()
![]()
Helemaal mee eens TS.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:13 schreef Branieschopper het volgende:
![]()
ik dacht ook al, wat is penuarequote:
het ø-teken komt niet voor in de Zweedse taalquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:06 schreef xswords het volgende:
Topic met een hoog knäckebrøøøddd gehalte.
Heette jij niet Biancaviaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:45 schreef Biancavla het volgende:
Mijn moeder vroeg een keer een duster voor haar verjaardag.
[ afbeelding ]
Toen was ze hier helemaal niet blij mee.
Ik heb ooit 's in zo'n topic gepost, maar niet dat.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:32 schreef elfzesendertig het volgende:
Wat ik al zei, oud topic [ afbeelding ]
Mensen die "Penuare" zeggen !
Mensen die oude topics na-apen
Ze is gewoon cassiere bij de IKEA.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef Rianne84 het volgende:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:21 schreef Vinno het volgende:
Kanker eens op met die topics over die hoer van je...
Grotere klacht Fokker die niet eens weet dat het 'peignoir' is !quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:13 schreef Branieschopper het volgende:
![]()
klacht: fokker die klaagt over taalgebruik maar jaloerse totaal verkeerd schrijftquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:16 schreef Branieschopper het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-een-yalourse-user-zijn-post
Verkapte kijk-mij-stoer-weten-hoe-je-Yalours-schrijft-postquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
klacht: fokker die klaagt over taalgebruik maar jaloerse totaal verkeerd schrijft_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |