abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:51:07 #1
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_57643012
Game on.
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:51:16 #2
13783 Anthraxx
pi_57643017
Nog sterker. Mijn ouders hebben een nieuwe auto gekocht. In plaats van dat je blij bent voor mijn ouders en dat je gewoon zegt: Goh, leuk voor je. Beginnen ze meteen met: Dat is toch geen mooie en goede auto? Waarom kies je niet daarvoor? Nee, ik snap het echt niet dat je voor die gaat. Die is niet sportief en daar kun je echt niet in gezien worden. Ouders stonden er echt bij te kijken van: wtf? kun je ook blij zijn?
En nee, zo afzichtelijk is het ding niet. Het gaat om een Nissan Note:
Nog sterker, het ding is bijna identiek aan hun huidige auto. En die willen ze maar al te graag lenen als ze weer eens een auto vol rotzooi moeten afleveren bij de gemeentewerf .
pi_57643034
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Q. het volgende:

[..]

Ja, op een OV-onvriendelijke plek zitten jullie nu. Dan blijf ik hier wel. Het moet wel iets compleet anders zijn anders is het geen uitdaging.
Oh, het is compleet anders, dat wel. Genoeg opleidingsmogelijkheden, en als je eens wilt wisselen van functie is dat ook mogelijk. Ik ben niet voor niets 3 jaar docent geweest, als tussendoortje

En fok is niet achter de firewall

Maar goed, houdt maar in je achterhoofd. Eventuele bonus die ik zou krijgen voor het aantrekken van personeel deel ik gewoon eerlijk, zo ben ik Ik weet niet eens of die regeling hier is

Alleen trapte het bedrijf waar ik vorig jaar solliciteerde er niet in, want ik had mijn broer die er net werkte opgegeven als aantrekker
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_57643048
Grappig karretje, die Note.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:53:15 #5
13783 Anthraxx
pi_57643052
Nemen jullie ook overgekwalificeerde mensen aan? Zoals mij. Ooit over een jaar of 2?
pi_57643091
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef Pheno het volgende:

[..]

Oh, het is compleet anders, dat wel. Genoeg opleidingsmogelijkheden, en als je eens wilt wisselen van functie is dat ook mogelijk. Ik ben niet voor niets 3 jaar docent geweest, als tussendoortje

En fok is niet achter de firewall

Maar goed, houdt maar in je achterhoofd. Eventuele bonus die ik zou krijgen voor het aantrekken van personeel deel ik gewoon eerlijk, zo ben ik Ik weet niet eens of die regeling hier is

Alleen trapte het bedrijf waar ik vorig jaar solliciteerde er niet in, want ik had mijn broer die er net werkte opgegeven als aantrekker
Delen?
Dat doe ik nooit.
pi_57643093
Vanavond maar weer eens bier zuipen en brieven schrijven. .
For great justice!
pi_57643114
Nou ja, ik heb een Daewoo crt oldschool tv van 15 jaar oud. Werkt prima. Een Wii en een DS. En een server met tweedehands of EOL gekochte meuk uit webmagazijnen
Ik zit er niet mee, ik kan wat ik wil doen.

Mobieltje van de zaak, die kan bellen en sms' en (doe ik nooit). Auto van de zaak, dus ook geen kosten. Eentje uit de pool, dus teweeedehands lease, to het eind evan het contract, dat is goedkoper voor mij. Laptop van de zaak, Diablo II, C&C3 werkt er op, hopelijk starcraft 2 ook

Het huis heeft weinig kosten, gewoon goed afgesloten hypotheek, goede packagedeals met verzekeringen. Ik houd in mijn eentje vrij aardig geld over per maand, nu _A_ een baan heeft is het helemaal gekkenhuis.

Materialistisch? nee, ik wil wel kwaliteit, daar ben ik wel erg bedacht op. Vandaar dat die TV het bv al zo lang doet
pi_57643152
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nemen jullie ook overgekwalificeerde mensen aan? Zoals mij. Ooit over een jaar of 2?
Vast wel, overgekwalificeerd kan niet
Ik weet zelf nu ook wat ik dit jaar ga doen, het kan nog eens zwaar worden. Ik wil minimaal 5 recente certificaten, en misschien een master volgen. Dat zou dan in september beginnen. Maar morgen eerst eens de mogelijkheden qua amrtisatie bespreken, ik ga het zelf niet betalen
pi_57643155
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:56 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik heb een Daewoo crt oldschool tv van 15 jaar oud. Werkt prima.
Mijn Daewoo beeldbak van 4 jaar oud heeft helaas al behoorlijk wat kuren.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:58:57 #11
202194 TwistedPrincess
Ook wel Princess Grumpy
pi_57643158
Bijna al mijn spullen hier in huis zijn tweedehands. Als het maar werkt.
If we're ever going to get out of here alive, we're going to need some golf shoes.
.
For last year's words belong to last year's language And next year's words await another voice
  donderdag 27 maart 2008 @ 10:59:59 #12
141482 Q.
JurassiQ
pi_57643172
Ik wil geen auto of mobiel van de zaak hebben, dan gaan ze verwachten dat ik dingen ga doen. Wil gewoon lekker ergens in de buurt van het centrum van Utrecht werken, er op mn fietsje heen kunnen.

Oh, ik kijk NOOIT tv, wat moet ik dan met een plasma of lcd tv?
For great justice!
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:00:42 #13
13783 Anthraxx
pi_57643181
Ik heb alleen dure Apples staan (vergeleken met PCs). Maar ik ben er erg blij mee en het werkt prima.
pi_57643193
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Mijn Daewoo beeldbak van 4 jaar oud heeft helaas al behoorlijk wat kuren.
Vroegah was alles beter
Ook wat Ikea spullen hier, van die handige dingen die toch niets te lijden hebben. Of bv het showmodel engelse boxspring, 50% korting. Gewoon goed rondkijken, het scheelt zoveel geld.
Ik snap die mensen dan ook niet die het nieuwste van het nieuwste willen hebben, ons bed heeft een kleine beschadiging achter het hoofdschot, alleen te zien als je er achter eens stofzuigt
/care, het ligt er niet minder om
pi_57643200
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:59 schreef Q. het volgende:
Ik wil geen auto of mobiel van de zaak hebben, dan gaan ze verwachten dat ik dingen ga doen.
Vraag je ook geen salaris?
pi_57643214
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:59 schreef Q. het volgende:
Ik wil geen auto of mobiel van de zaak hebben, dan gaan ze verwachten dat ik dingen ga doen. Wil gewoon lekker ergens in de buurt van het centrum van Utrecht werken, er op mn fietsje heen kunnen.

Oh, ik kijk NOOIT tv, wat moet ik dan met een plasma of lcd tv?
Ik zie geen verwachtingspatroon bij me Ik heb aangegeven dat ik niet in de buurt van Amsterdam gedetacheerd wilt zitten ivm reistijd. Ook nog nooit gehoeven dus. Gewoon een kwestie van afspraken maken, dat kan bij elke baas wel denk ik.
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:03:22 #17
13783 Anthraxx
pi_57643226
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vroegah was alles beter
Ook wat Ikea spullen hier, van die handige dingen die toch niets te lijden hebben. Of bv het showmodel engelse boxspring, 50% korting. Gewoon goed rondkijken, het scheelt zoveel geld.
Ik snap die mensen dan ook niet die het nieuwste van het nieuwste willen hebben, ons bed heeft een kleine beschadiging achter het hoofdschot, alleen te zien als je er achter eens stofzuigt
Wij hebben een IKEA tvkast uit de koopjeshoek. Er zat een beschadiging op (die niet te zien) is. 50 euro goedkoper .
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:03:35 #18
202194 TwistedPrincess
Ook wel Princess Grumpy
pi_57643233
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:01 schreef Pheno het volgende:

[..]

Vroegah was alles beter
In mijn expedit zit een vrij groot gat aan de bovenkant. Koopjeshoek ftw.
If we're ever going to get out of here alive, we're going to need some golf shoes.
.
For last year's words belong to last year's language And next year's words await another voice
pi_57643252
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Het is materialisme in de meest extreme vorm en dat komt veel vaker voor tegenwoordig. Telefoontjes zijn wegwerp artikelen geworden, iedereen moet maar het nieuwste van het nieuwste zodra er iets nieuws is. Want het oude werkt toch niet meer zodra er iets nieuws is.
Mijn oude mobiel heb ik aan _A_ gegeven, het abo heb ik verlengd met de aanbieding. Bij abo kreeg ik de DS, na twee jaar zijn de kosten iets van 5 of 6 euro per maand. Ik zou niet weten waarom ik een andere abo moet nemen, het is goedkoop, dekking is goed en mobieltje werkt nog prima.
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:05:41 #20
13783 Anthraxx
pi_57643269
Ik heb recent een nieuwe gekocht. 50 euro, simlock vrij een Nokia "simpele zieltjes versie". Dingen gaan ongeveer 5 jaar mee dus dat is 10 euro per jaar. Goede deal .
pi_57643275
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:03 schreef TwistedPrincess het volgende:

[..]

In mijn expedit zit een vrij groot gat aan de bovenkant. Koopjeshoek ftw.
BTW Iemand nog een expedit nodig? Wij doen de onze binnenkort weg, omdat we een Billy of die andere (naam kwijt) gaan kopen. En dan in elkaar zetten, dat vind ik altijd zo tof
6~7 meter boekenkast, lijkt me echt leuk
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:06:50 #22
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_57643288
Hallo jongens en meisjes
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:06:56 #23
141482 Q.
JurassiQ
pi_57643291
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:01 schreef Godlike02 het volgende:

[..]

Vraag je ook geen salaris?
Zakgeld. .
For great justice!
pi_57643296
ik heb een tv van de aldi die al 10 jaar meegaat zonder enig defect

duitse kwalitieit
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_57643297
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb recent een nieuwe gekocht. 50 euro, simlock vrij een Nokia "simpele zieltjes versie". Dingen gaan ongeveer 5 jaar mee dus dat is 10 euro per jaar. Goede deal .
Die gaan idd lang mee ja, en je kan ze nog eens laten flikkeren zonder dat de boel meteen uit elkaar dondert .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')