Oh, het is compleet anders, dat wel. Genoeg opleidingsmogelijkheden, en als je eens wilt wisselen van functie is dat ook mogelijk. Ik ben niet voor niets 3 jaar docent geweest, als tussendoortjequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, op een OV-onvriendelijke plek zitten jullie nu. Dan blijf ik hier wel. Het moet wel iets compleet anders zijn anders is het geen uitdaging.
Delen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het is compleet anders, dat wel. Genoeg opleidingsmogelijkheden, en als je eens wilt wisselen van functie is dat ook mogelijk. Ik ben niet voor niets 3 jaar docent geweest, als tussendoortje
En fok is niet achter de firewall
Maar goed, houdt maar in je achterhoofd. Eventuele bonus die ik zou krijgen voor het aantrekken van personeel deel ik gewoon eerlijk, zo ben ikIk weet niet eens of die regeling hier is
Alleen trapte het bedrijf waar ik vorig jaar solliciteerde er niet in, want ik had mijn broer die er net werkte opgegeven als aantrekker
Vast wel, overgekwalificeerd kan nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nemen jullie ook overgekwalificeerde mensen aan? Zoals mij. Ooit over een jaar of 2?
Mijn Daewoo beeldbak van 4 jaar oud heeft helaas al behoorlijk wat kuren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:56 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik heb een Daewoo crt oldschool tv van 15 jaar oud. Werkt prima.
Vroegah was alles beterquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn Daewoo beeldbak van 4 jaar oud heeft helaas al behoorlijk wat kuren.
Vraag je ook geen salaris?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:59 schreef Q. het volgende:
Ik wil geen auto of mobiel van de zaak hebben, dan gaan ze verwachten dat ik dingen ga doen.
Ik zie geen verwachtingspatroon bij mequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:59 schreef Q. het volgende:
Ik wil geen auto of mobiel van de zaak hebben, dan gaan ze verwachten dat ik dingen ga doen. Wil gewoon lekker ergens in de buurt van het centrum van Utrecht werken, er op mn fietsje heen kunnen.
Oh, ik kijk NOOIT tv, wat moet ik dan met een plasma of lcd tv?
Wij hebben een IKEA tvkast uit de koopjeshoek. Er zat een beschadiging op (die niet te zien) is. 50 euro goedkoperquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter
Ook wat Ikea spullen hier, van die handige dingen die toch niets te lijden hebben. Of bv het showmodel engelse boxspring, 50% korting. Gewoon goed rondkijken, het scheelt zoveel geld.
Ik snap die mensen dan ook niet die het nieuwste van het nieuwste willen hebben, ons bed heeft een kleine beschadiging achter het hoofdschot, alleen te zien als je er achter eens stofzuigt
/care, het ligt er niet minder om
In mijn expedit zit een vrij groot gat aan de bovenkant. Koopjeshoek ftw.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter
Ook wat Ikea spullen hier, van die handige dingen die toch niets te lijden hebben. Of bv het showmodel engelse boxspring, 50% korting. Gewoon goed rondkijken, het scheelt zoveel geld.
Ik snap die mensen dan ook niet die het nieuwste van het nieuwste willen hebben, ons bed heeft een kleine beschadiging achter het hoofdschot, alleen te zien als je er achter eens stofzuigt
/care, het ligt er niet minder om
Mijn oude mobiel heb ik aan _A_ gegeven, het abo heb ik verlengd met de aanbieding. Bij abo kreeg ik de DS, na twee jaar zijn de kosten iets van 5 of 6 euro per maand. Ik zou niet weten waarom ik een andere abo moet nemen, het is goedkoop, dekking is goed en mobieltje werkt nog prima.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is materialisme in de meest extreme vorm en dat komt veel vaker voor tegenwoordig. Telefoontjes zijn wegwerp artikelen geworden, iedereen moet maar het nieuwste van het nieuwste zodra er iets nieuws is. Want het oude werkt toch niet meer zodra er iets nieuws is.
BTW Iemand nog een expedit nodig? Wij doen de onze binnenkort weg, omdat we een Billy of die andere (naam kwijt) gaan kopen. En dan in elkaar zetten, dat vind ik altijd zo tofquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:03 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
In mijn expedit zit een vrij groot gat aan de bovenkant. Koopjeshoek ftw.
Die gaan idd lang mee ja, en je kan ze nog eens laten flikkeren zonder dat de boel meteen uit elkaar dondertquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb recent een nieuwe gekocht. 50 euro, simlock vrij een Nokia "simpele zieltjes versie". Dingen gaan ongeveer 5 jaar mee dus dat is 10 euro per jaar. Goede deal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |