Oh, het is compleet anders, dat wel. Genoeg opleidingsmogelijkheden, en als je eens wilt wisselen van functie is dat ook mogelijk. Ik ben niet voor niets 3 jaar docent geweest, als tussendoortjequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, op een OV-onvriendelijke plek zitten jullie nu. Dan blijf ik hier wel. Het moet wel iets compleet anders zijn anders is het geen uitdaging.
Delen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, het is compleet anders, dat wel. Genoeg opleidingsmogelijkheden, en als je eens wilt wisselen van functie is dat ook mogelijk. Ik ben niet voor niets 3 jaar docent geweest, als tussendoortje
En fok is niet achter de firewall
Maar goed, houdt maar in je achterhoofd. Eventuele bonus die ik zou krijgen voor het aantrekken van personeel deel ik gewoon eerlijk, zo ben ikIk weet niet eens of die regeling hier is
Alleen trapte het bedrijf waar ik vorig jaar solliciteerde er niet in, want ik had mijn broer die er net werkte opgegeven als aantrekker
Vast wel, overgekwalificeerd kan nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
Nemen jullie ook overgekwalificeerde mensen aan? Zoals mij. Ooit over een jaar of 2?
Mijn Daewoo beeldbak van 4 jaar oud heeft helaas al behoorlijk wat kuren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:56 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik heb een Daewoo crt oldschool tv van 15 jaar oud. Werkt prima.
Vroegah was alles beterquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn Daewoo beeldbak van 4 jaar oud heeft helaas al behoorlijk wat kuren.
Vraag je ook geen salaris?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:59 schreef Q. het volgende:
Ik wil geen auto of mobiel van de zaak hebben, dan gaan ze verwachten dat ik dingen ga doen.
Ik zie geen verwachtingspatroon bij mequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:59 schreef Q. het volgende:
Ik wil geen auto of mobiel van de zaak hebben, dan gaan ze verwachten dat ik dingen ga doen. Wil gewoon lekker ergens in de buurt van het centrum van Utrecht werken, er op mn fietsje heen kunnen.
Oh, ik kijk NOOIT tv, wat moet ik dan met een plasma of lcd tv?
Wij hebben een IKEA tvkast uit de koopjeshoek. Er zat een beschadiging op (die niet te zien) is. 50 euro goedkoperquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter
Ook wat Ikea spullen hier, van die handige dingen die toch niets te lijden hebben. Of bv het showmodel engelse boxspring, 50% korting. Gewoon goed rondkijken, het scheelt zoveel geld.
Ik snap die mensen dan ook niet die het nieuwste van het nieuwste willen hebben, ons bed heeft een kleine beschadiging achter het hoofdschot, alleen te zien als je er achter eens stofzuigt
/care, het ligt er niet minder om
In mijn expedit zit een vrij groot gat aan de bovenkant. Koopjeshoek ftw.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vroegah was alles beter
Ook wat Ikea spullen hier, van die handige dingen die toch niets te lijden hebben. Of bv het showmodel engelse boxspring, 50% korting. Gewoon goed rondkijken, het scheelt zoveel geld.
Ik snap die mensen dan ook niet die het nieuwste van het nieuwste willen hebben, ons bed heeft een kleine beschadiging achter het hoofdschot, alleen te zien als je er achter eens stofzuigt
/care, het ligt er niet minder om
Mijn oude mobiel heb ik aan _A_ gegeven, het abo heb ik verlengd met de aanbieding. Bij abo kreeg ik de DS, na twee jaar zijn de kosten iets van 5 of 6 euro per maand. Ik zou niet weten waarom ik een andere abo moet nemen, het is goedkoop, dekking is goed en mobieltje werkt nog prima.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is materialisme in de meest extreme vorm en dat komt veel vaker voor tegenwoordig. Telefoontjes zijn wegwerp artikelen geworden, iedereen moet maar het nieuwste van het nieuwste zodra er iets nieuws is. Want het oude werkt toch niet meer zodra er iets nieuws is.
BTW Iemand nog een expedit nodig? Wij doen de onze binnenkort weg, omdat we een Billy of die andere (naam kwijt) gaan kopen. En dan in elkaar zetten, dat vind ik altijd zo tofquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:03 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
In mijn expedit zit een vrij groot gat aan de bovenkant. Koopjeshoek ftw.
Die gaan idd lang mee ja, en je kan ze nog eens laten flikkeren zonder dat de boel meteen uit elkaar dondertquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb recent een nieuwe gekocht. 50 euro, simlock vrij een Nokia "simpele zieltjes versie". Dingen gaan ongeveer 5 jaar mee dus dat is 10 euro per jaar. Goede deal.
prepaid neem ik aan? Dan is het ook niet duur. Mijn eerste mobielte was ook zo'n siemens cwhatever, 20 euro prepaid kaartje erbij. Die is in die tijd niet opgeraakt, zo vaak bel ik met een mobieltjequote:Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb recent een nieuwe gekocht. 50 euro, simlock vrij een Nokia "simpele zieltjes versie". Dingen gaan ongeveer 5 jaar mee dus dat is 10 euro per jaar. Goede deal.
Welk formaat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
BTW Iemand nog een expedit nodig? Wij doen de onze binnenkort weg, omdat we een Billy of die andere (naam kwijt) gaan kopen. En dan in elkaar zetten, dat vind ik altijd zo tof
6~7 meter boekenkast, lijkt me echt leuk
Nee. Abonnement. Gedeeld met mijn vader. Wij zijn samen goed voor zo'n 6 euro omzet bij Vodafone per maandquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
prepaid neem ik aan? Dan is het ook niet duur. Mijn eerste mobielte was ook zo'n siemens cwhatever, 20 euro prepaid kaartje erbij. Die is in die tijd niet opgeraakt, zo vaak bel ik met een mobieltjeBij elkaar 50 euro kosten, prima. aan de grootverbruikersabo's heb ik toch niets, zonde geld.
Niets mis mee. Mijn ouders hadden vroeger een telefunken, zo'n een met 8 voorkeurszenders. bediend met grote knoppen. Ik denk een 20 jaar meegegaan. Ik was eens afstandsbediening voor een tijdje: met mijn gipsen poot kon ik op de grond rammen en dan zapte de tvquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:07 schreef petitlapin2 het volgende:
ik heb een tv van de aldi die al 10 jaar meegaat zonder enig defect
duitse kwalitieit
Ik ga in juni duur doen, nieuwe tafel met stoelen voor totaal iets van 250 euro. Dat vind ik veel geld.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:03 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
In mijn expedit zit een vrij groot gat aan de bovenkant. Koopjeshoek ftw.
Uh, _A_, kom eens. Ik geloof 5~6 vakken breed en 4 vakken hoogquote:
Daar heb ik helaas geen plek voor.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh, _A_, kom eens. Ik geloof 5~6 vakken breed en 4 vakken hoog
5 bij 5 vakken. Hij is wel 4 keer uit elkaar gehaald en in mekaar gezet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uh, _A_, kom eens. Ik geloof 5~6 vakken breed en 4 vakken hoog
ow, dan moet ie maar in V&A.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:10 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Daar heb ik helaas geen plek voor.
De kostprijs van een CD en printer zijn ongeveer hetzelfdequote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb een printer gekregen van HP. Ik had 2 maanden geleden en cdtje besteld maar nooit gekregen. Had de cd niet meer nodig, dus kreeg ik een printern
Ik heb helaas alleen nog maar plek voor een smalle boekenkast, naast de boekenkast die er nu staat.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
5 bij 5 vakken. Hij is wel 4 keer uit elkaar gehaald en in mekaar gezet.
Het is een bijzondere, een uit de eerste lichting (destijds ook veel duurder dan nu, 500 gulden of zo), met een zwarte omlijsting en de vakken in beuken. Op de plekken waar de manden zitten, wel wat beschadigingen door het schuiven. Maar als je de manden erin laat zitten, merk je daar niks van.
Hij is nog gewoon heel stevig, maar ik krijg wekelijks gemiddeld zo'n 3 boeken toegestuurd om te recenseren enzo, dus dat begint me letterlijk boven het hoofd te groeien.
Daar valt het altijd te proberen.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:17 schreef Anthraxx het volgende:
Waarom post je eigenlijk nooit meer onder Twisted_Fok?
Zou het? Ik heb 20 euro voor de cd betaald. En voor 20 euro kan ik geen printer kopen, dus ik ben wel blijquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De kostprijs van een CD en printer zijn ongeveer hetzelfde.
Ma heb ik idd ook nog niet gehoord. Ik maak straks wel efkes een foto, dan zet ik 'm daar neer. iemand ook nog interesse in een G3 mac, de (ou) bollige versie?quote:
Je vergeet te vertellen dat het een groene is, onder dat laagje stof.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ma heb ik idd ook nog niet gehoord. Ik maak straks wel efkes een foto, dan zet ik 'm daar neer. iemand ook nog interesse in een G3 mac, de (ou) bollige versie?
Express kan ook printers aanzwengelen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:18 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Zou het? Ik heb 20 euro voor de cd betaald. En voor 20 euro kan ik geen printer kopen, dus ik ben wel blijNu moet ik eigenlijk wel de Airport Extreme hebben om de printer aan te sluiten, althans dat vind ik zelf
Die zijn gaafquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:25 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen dat het een groene is, onder dat laagje stof.
Die auto heeft mijn papa ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:51 schreef Anthraxx het volgende:
Nog sterker. Mijn ouders hebben een nieuwe auto gekocht. In plaats van dat je blij bent voor mijn ouders en dat je gewoon zegt: Goh, leuk voor je. Beginnen ze meteen met: Dat is toch geen mooie en goede auto? Waarom kies je niet daarvoor? Nee, ik snap het echt niet dat je voor die gaat. Die is niet sportief en daar kun je echt niet in gezien worden. Ouders stonden er echt bij te kijken van: wtf? kun je ook blij zijn?
En nee, zo afzichtelijk is het ding niet. Het gaat om een Nissan Note: [ afbeelding ]
Nog sterker, het ding is bijna identiek aan hun huidige auto. En die willen ze maar al te graag lenen als ze weer eens een auto vol rotzooi moeten afleveren bij de gemeentewerf.
Leuke wagen jaquote:Op donderdag 27 maart 200810:52 schreef Kuukske het volgende:
Grappig karretje, die Note.
Ook straks met de belastingdienstquote:Op donderdag 27 maart 200810:56 schreef Pheno het volgende:
Mobieltje van de zaak, die kan bellen en sms' en (doe ik nooit). Auto van de zaak, dus ook geen kosten. Eentje uit de pool, dus teweeedehands lease, to het eind evan het contract, dat is goedkoper voor mij.
Het huis heeft weinig kosten, gewoon goed afgesloten hypotheek, goede packagedeals met verzekeringen. Ik houd in mijn eentje vrij aardig geld over per maand, nu _A_ een baan heeft is het helemaal gekkenhuis.
Materialistisch? nee, ik wil wel kwaliteit, daar ben ik wel erg bedacht op. Vandaar dat die TV het bv al zo lang doet [afbeelding]
Maar ik heb al een wifi router maar gebruik vaker het draadje. Dan heb ik liever een gigabit routerquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Express kan ook printers aanzwengelen.
zoiets, ongeveer dan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:31 schreef TwistedPrincess het volgende:
Een G3 wat?
wat voor proc? Als het leuke specs heeft heb ik wel intresse. Ik verwacht geen 1,5GHZ heurquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ma heb ik idd ook nog niet gehoord. Ik maak straks wel efkes een foto, dan zet ik 'm daar neer. iemand ook nog interesse in een G3 mac, de (ou) bollige versie?
Lekker groenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
zoiets, ongeveer dan.
[ afbeelding ]
Net als de printer op de achtergrond hoort dit vooral bij een antiek boer thuisquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
zoiets, ongeveer dan.
[ afbeelding ]
Op de uni hadden wij jaren '80 meuk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:34 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Lekker groen
Die dingen hadden we op de HKU ook.
Zulke mensen ken ik ook hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:30 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Iedereen hier kan wel positief doen. Waarom mist mijn broer die vaardigheid?
Dit is er een van internet he. niet die van mij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:34 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Net als de printer op de achtergrond hoort dit vooral bij een antiek boer thuis.
Die zijn tof, ik wilde er altijd een in het rozequote:Op donderdag 27 maart 2008 11:33 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
zoiets, ongeveer dan.
[ afbeelding ]
Op de UU in de binnenstad hebben ze wel hippe platte schermpjes.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Op de uni hadden wij jaren '80 meuk.
oeh. Dat is wel heel weinig. Weet jij toevallig welk OS ik daar nog op kan draaien? (met draaien bedoel ik op een degelijke manier, dus dat ik wel een beetje kan internetten)quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:33 schreef Anthraxx het volgende:
Nou, wat denk je van een G3 PPC proc? Die dingen liepen tot maximaal 400 Mhz.
Nu welquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:35 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Op de UU in de binnenstad hebben ze wel hippe platte schermpjes.
De uni hier is redelijk niewerwets. Op het hok waar ik nu zit staan redelijk nieuwe PCs, een redelijk nieuwe Mac Mini (ienimieni) en twee iMacs:quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:34 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Op de uni hadden wij jaren '80 meuk.
Dat hebben we in de binnenstad dan weer niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De uni hier is redelijk niewerwets. Op het hok waar ik nu zit staan redelijk nieuwe PCs, een redelijk nieuwe Mac Mini (ienimieni) en twee iMacs:
[ afbeelding ]
Genoeg keus voor iedereen dus.
Ja, ik ben een nerd. Sue mequote:Op donderdag 27 maart 2008 11:37 schreef _Arual_ het volgende:
Jullie weten allemaal meer van mijn iMacje dan ikzelf. Ik draaide er 8.nogwat op.
Maar jullie hebben prachtige gebouwen. Wij zitten in die betonnen kotten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:38 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dat hebben we in de binnenstad dan weer niet.
De binnenstad is dan ook het verdomhoekje van de UU, ze pimpen alleen met de mooie authentieke oude gebouwen en de leuke sfeer maar verder is het janken met de pet op. Ik moet er ook niet aan denken als er eens brand uitbreekt in een van die gebouwen, dan vallen er echt veel dooien. Maar ze zijn de Trans aan het verbouwen, was ook wel nodig want je denderde zowat door de vloer heen op de eerste verdieping.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:38 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Dat hebben we in de binnenstad dan weer niet.
Ik word idd altijd vrij depressief als ik op de Uithof moet zijn, dan mis ik die binnenstad-sfeer wel.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar jullie hebben prachtige gebouwen. Wij zitten in die betonnen kotten.
Wij hadden en betonnen gebouwen en houten computers. En in het jaar nadat ik wegging werden er prachtige nieuwe gebouwen opgeleverd, en stond er plots allerlei futuristische apparatuur.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar jullie hebben prachtige gebouwen. Wij zitten in die betonnen kotten.
De sfeer op de uithof is ver te zoekenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De binnenstad is dan ook het verdomhoekje van de UU, ze pimpen alleen met de mooie authentieke oude gebouwen en de leuke sfeer maar verder is het janken met de pet op. Ik moet er ook niet aan denken als er eens brand uitbreekt in een van die gebouwen, dan vallen er echt veel dooien. Maar ze zijn de Trans aan het verbouwen, was ook wel nodig want je denderde zowat door de vloer heen op de eerste verdieping.
* _Arual_ kwijltquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:40 schreef Sjowhan het volgende:
Wij hebben hier een heuze MacPro staan.
Voor de DTP-er (v), dat wel.
Dan moet je er met de bus naartoe ook nogquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:40 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ik word idd altijd vrij depressief als ik op de Uithof moet zijn, dan mis ik die binnenstad-sfeer wel.
Volgend blok heb ik al m'n colleges op de Uithof.![]()
![]()
Ja, ik zit vaak in de collegezaal helemaal bovenin op Achter de Dom, daar kun je idd echt geen kant op als er iets zou gebeuren.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De binnenstad is dan ook het verdomhoekje van de UU, ze pimpen alleen met de mooie authentieke oude gebouwen en de leuke sfeer maar verder is het janken met de pet op. Ik moet er ook niet aan denken als er eens brand uitbreekt in een van die gebouwen, dan vallen er echt veel dooien. Maar ze zijn de Trans aan het verbouwen, was ook wel nodig want je denderde zowat door de vloer heen op de eerste verdieping.
Bewijst maar weer eens dat vrouwen slimmer zijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:40 schreef Sjowhan het volgende:
Wij hebben hier een heuze MacPro staan.
Voor de DTP-er (v), dat wel.
Ik kan weer fietsen tegenwoordig.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moet je er met de bus naartoe ook nog.
Mijn hogeschool gaat verhuizen naar een soort HU idee (hogeschool op campus; in dit geval TU Delft). Daar komt zo'n futuristisch glazen kot te staan. Je brand weg bij een beetje zonlicht en het enige nut is dat het er cool uitziet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:40 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Wij hadden en betonnen gebouwen en houten computers. En in het jaar nadat ik wegging werden er prachtige nieuwe gebouwen opgeleverd, en stond er plots allerlei futuristische apparatuur.
Ja dat wel, maar een half uur pauze in moeten lassen en dus een half uur langer doorgaan omdat de Dom iets te enthousiast een feestelijk riedeltje speelt en je dus geen hol verstaat van de docent, is ook een beetje jammerquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De sfeer op de uithof is ver te zoeken.
Omdat ze een Mac pro gebruiken? Geil je nu ook op mijn vriendin omdat ze graag aan mijn MBP zit?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat vrouwen slimmer zijn
In de Trans zit ook een soort torentje, met helemaal bovenin nog kantoortjes, een wc en een collegeruimte. En helemaal bovenin staan een stel banken en wat mooie bureaustoelen die eens brandschade hadden opgelopen. Je kon er heerlijk zitten met mooi uitzicht op de Dom, maar omg als je daar college zou hebben en er brak brand uit. Er zit daar bovenin wel een brandtrap die helemaal via allerlei dakterrassen enzo naar het binnenpleintje leidt, maar dat ziet er zo vreselijk gammel uit...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:41 schreef TwistedPrincess het volgende:
[..]
Ja, ik zit vaak in de collegezaal helemaal bovenin op Achter de Dom, daar kun je idd echt geen kant op als er iets zou gebeuren.
Yupquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Omdat ze een Mac pro gebruiken? Geil je nu ook op mijn vriendin omdat ze graag aan mijn MBP zit?.
Het geeft wel een extra avontuurlijke dimensie aan je studiequote:Op donderdag 27 maart 2008 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de Trans zit ook een soort torentje, met helemaal bovenin nog kantoortjes, een wc en een collegeruimte. En helemaal bovenin staan een stel banken en wat mooie bureaustoelen die eens brandschade hadden opgelopen. Je kon er heerlijk zitten met mooi uitzicht op de Dom, maar omg als je daar college zou hebben en er brak brand uit. Er zit daar bovenin wel een brandtrap die helemaal via allerlei dakterrassen enzo naar het binnenpleintje leidt, maar dat ziet er zo vreselijk gammel uit...
Creatiever.quote:Op donderdag 27 maart 200811:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Bewijst maar weer eens dat vrouwen slimmer zijn [afbeelding]
Je mariabeeldquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:47 schreef CherryLips het volgende:
Thank god, m'n beeld is binnen.
Hoe ist met de gezondheid, P?quote:
Ik heb er 8.5 nog op gezet. 9 kon wel, maar kon ik niet zo snel vinden toendertijd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
oeh. Dat is wel heel weinig. Weet jij toevallig welk OS ik daar nog op kan draaien? (met draaien bedoel ik op een degelijke manier, dus dat ik wel een beetje kan internetten)
Ik vond 'm gewoonquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb er 8.5 nog op gezet. 9 kon wel, maar kon ik niet zo snel vinden toendertijd.
Er stond van origine een lagere op. Volgens mij 32mb ram, maar dat zou ook 64 kunnen zijn. Iig niet veel. Het is echt voor een verzamelaar, internet doet het wel, maar je moet geen hoogstaande dingen verwachten. Ik zou 'm weer eens moeten opstarten om te kijken wat voor mhzl33t proc er in zit. Ik kan me iets als 266 herinneren, maar ik kan ook in de war zijn met een oude pentium twee die ik gehad heb. Tiger kon misschien, ik zou het eens kunnen proberen, maar fatsoenlijk zal het niet lopen.
Collectors item dus. Mocht ik de specs weten dan post ik het wel in de Apple SC, misschien wilt daar iemand nog wat oldschool.
Nee, m'n plastic Maria-altaartje met gekleurde knipperende lampjes is ter zielenquote:
Zondequote:Op donderdag 27 maart 2008 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, m'n plastic Maria-altaartje met gekleurde knipperende lampjes is ter zielen.
Ik gebruikte hem destijds vooral om teksten op te schrijven, beetje internet. Dat ging prima. Het werd irritant toen we op de uni lesstof op cd-rom kregen... alleen geschikt voor windows.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
Het is ook. Jammer dat de hardware van Apple tegenwoordig altijd tig revisies nodig heeft voordat het werkt.
Idd. Na de macbooks is het een beetje: De eerste twee generaties links laten liggen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:58 schreef Anthraxx het volgende:
Het is ook. Jammer dat de hardware van Apple tegenwoordig altijd tig revisies nodig heeft voordat het werkt.
Dat was het al met de iBook ergens in 2000.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:07 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Idd. Na de macbooks is het een beetje: De eerste twee generaties links laten liggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |