Dan ga je. Zoek een andere baan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
werk is kut. Ik moet hier weg.
Sterkte bij de tandarts. Moet je op controle?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:38 schreef leonieke het volgende:
Hoi
Straks naar de tandarts![]()
Maar: de laatste keer normaalgezien
Oi. Succes dan!quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:49 schreef leonieke het volgende:
Nee, een gaatje vullenDit jaar al een tand laten trekken, tandsteen laten verwijderen en twee gaatjes laten opvullen. Nu de laatste keer
Veel plezierquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:51 schreef leonieke het volgende:
Zij die een stoel gaat kapot maken, groet jullie
(ik heb een hemelse schrik van tandartsen
)
Ik ben jaren niet geweest hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:18 schreef mcDavid het volgende:
Waarom heb ik het idee dat de gemiddelde FOK!user ongeveer 8x zo vaak naar de tandarts gaat als ik?
Straf voor toen je gisteren zo stond te juichen bij iedere tegengoalquote:
Ik had anderhalf jaar terug een afspraak om dat hoekje uit me voortand te fixen. Maar toen kreeg de tandarts longontsteking en moest de afspraak verzet worden.quote:Op donderdag 27 maart 200811:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben jaren niet geweest hoor![]()
Maar nu heb ik al een afspraak voor volgend jaar vast staanDe tandarts vertrouwt me niet
Ik ga 2x per jaar. Voor nop.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:18 schreef mcDavid het volgende:
Waarom heb ik het idee dat de gemiddelde FOK!user ongeveer 8x zo vaak naar de tandarts gaat als ik?
Ah, jij maakt er tenminste een afspraak voorquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik had anderhalf jaar terug een afspraak om dat hoekje uit me voortand te fixen. Maar toen kreeg de tandarts longontsteking en moest de afspraak verzet worden.
1x per jaar hier, elke 10/11 maanden.quote:
Ziek?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar eens vroeg naar huis ga
Het was wel ff heul stil.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straf voor toen je gisteren zo stond te juichen bij iedere tegengoal
Iets wat er op leekquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
was er voetbal dan:?
Oh, ik vind er toch geen reet aan, ik zie het voetbal nooit. Ook het EK zal langs me heen gaan. of was het het WK dit jaar? of volgend jaar?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik vind er toch geen reet aan, ik zie het voetbal nooit. Ook het EK zal langs me heen gaan. of was het het WK dit jaar? of volgend jaar?
Het gaat bij jullie ook niet zo vlot ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga het nog wel volgen. Maar ben al zover dat als het een brakke wedstrijd is ik meteen wat anders ga doen
neequote:
holy fuck, das niet niks dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
volgens de fysio is t erger dan ik zelf inschatte
op een puntenlijst van pijn zit ik op de 29 van de 34
waarbij ernstige beperkingen hoort, iets wat niet in een paar weken over is
ik weet t nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
holy fuck, das niet niks dus
op naar je ouders dan maar en daar wat uirusten enzo? of kan je alleen naar je eigen fysio?
Ah, daar is het dus fout gegaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:06 schreef qu63 het volgende:
Es? "Gebeten? Had je maar karate moeten leren!"
met die puntenlijst lijkt het ook wel zo jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet t niet
moet maandag terug komen
voel me nu alleen zo ontzettend alsof er een 10-tonner over me heen gereden is
Heeft hij net nog wel wat gedaan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:09 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik weet t niet
moet maandag terug komen
voel me nu alleen zo ontzettend alsof er een 10-tonner over me heen gereden is
alleen gekeken wat ik wel en niet kan, etcquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft hij net nog wel wat gedaan?
Das een begin dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:35 schreef Ynske het volgende:
nee al
[..]
alleen gekeken wat ik wel en niet kan, etc
Hopen dat het droog blijft. Jullie hadden een dakterras gereserveerd begreep ik ergens?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:20 schreef leonieke het volgende:
Zo, mij sebiet eens gaan klaarmaken. Vanavond nog een etentje met een aantal vrienden
quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:45 schreef es70 het volgende:
Ik ben ook vanavond de hort op, moet me nog gaan haasten zo
.
Natuurlijk voor iets leuks, van iets stoms word ik doorgaans niet zo vrolijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het is vast voor iets leuksNiet zo aanstellen hoor
Ja, toilet maken, je haar, je mascara, je eyeliner, je gloss, je finishings, en dan moet je de make-up nogquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:51 schreef es70 het volgende:
Moet nog douchen en mezelf oppoetsen, daar gaat wat tijd in zitten.
Ik doe niet aan glossquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, toilet maken, je haar, je mascara, je eyeliner, je gloss, je finishings, en dan moet je de make-up nog![]()
Wat een leven
Je was wel tanden poetsen vergeten, over bekken gesprokenquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik weet ook niet wat finishings zijn, en of ze wel bestaan, maar het bekte wel lekker, vond ik
Goddomme. Koken moest je ook al zelf van de weekquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:44 schreef Sjowhan het volgende:
Ook weer thuis. Gelijk maar de mega-afwas gedaan![]()
Wegquote:
Ja. Die vrouwen ookquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goddomme. Koken moest je ook al zelf van de week
ja, vrouwenquote:
door 1 vrouw?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, vrouwen
Ik werd vanmiddag in nog geen 2 minuten DRIE keer van me sokken gereden door een vrouw op een fiets die het verrekte om richting aan te geven godverdomme
Nee natuurlijk niet. Die had ik bij de tweede keer allang vastgebonden en de huid vol gescholden. DRIE verschillendequote:
dan waren ze vast de weg kwijt, vrouwen kennendequote:Op donderdag 27 maart 2008 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Die had ik bij de tweede keer allang vastgebonden en de huid vol gescholden. DRIE verschillende
Eigenlijk zou je een soort TruusTruus op de markt moeten brengen. Met de kaart altijd op z'n kop, maar soms niet. Met geen benul van "links" en "rechts" maar alleen maar "die kant" en "deze kant" en zoquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:06 schreef qu63 het volgende:
dan waren ze vast de weg kwijt, vrouwen kennende
Net gekeken, ik was 1 van de eerste 60, toen liep het nog soepel. Er is niets aan d ehand. Zonde van de ophef.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:44 schreef qu63 het volgende:
Film Wilders op internet gezet
Het feest kan beginnen!
"langs de Bijenkorf", "over dat leuke bruggetje" etcquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je een soort TruusTruus op de markt moeten brengen. Met de kaart altijd op z'n kop, maar soms niet. Met geen benul van "links" en "rechts" maar alleen maar "die kant" en "deze kant" en zo
Jij was snel!quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Net gekeken, ik was 1 van de eerste 60, toen liep het nog soepel. Er is niets aan d ehand. Zonde van de ophef.
maar dat schiet niet opquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:29 schreef qu63 het volgende:
[..]
Jij was snel!
Ik heb net een stukje van het nieuws gezien, en wacht nog steeds op liveleak.com
leuke bruggetje WTF shut up bitchquote:
Dat was je mannelijke kant?quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
leuke bruggetje WTF shut up bitchCoördinaten moet ik hebben
![]()
Wat piep je nou weer?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
Zal ik maar een andere sc gaan zoeken dan
Ik moest nog even een leveltje C&C 3 Kane's wrath doen jaquote:
Oh ja ik zal zodalek weer eens een race spel opstarten. Iemand al een Iran mod voor Carmageddon toevallig?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:57 schreef Pheno het volgende:
Ik moest nog even een leveltje C&C 3 Kane's wrath doen ja
Die van PUB is altijd wel gezelligquote:Op donderdag 27 maart 200821:44 schreef marcb1974 het volgende:
Zal ik maar een andere sc gaan zoeken dan
Carmageddon the fitna version?quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik zal zodalek weer eens een race spel opstarten. Iemand al een Iran mod voor Carmageddon toevallig?
daar ben jij minimaal 8 jaar te oud voor mannetjequote:Op donderdag 27 maart 2008 22:01 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die van PUB is altijd wel gezellig
Mijn snelste tijd in Italië is nu 46.48quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja ik zal zodalek weer eens een race spel opstarten. Iemand al een Iran mod voor Carmageddon toevallig?
fuck dat is wel hard. Ik heb nu 51,80 styaan, maar ooit had ik 47,84. En dat vond ik heel watquote:Op donderdag 27 maart 2008 22:59 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mijn snelste tijd in Italië is nu 46.48
Bij Collin Mcrea dus
Rijd wel een Lancer Evo he, en jij?quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
fuck dat is wel hard. Ik heb nu 51,80 styaan, maar ooit had ik 47,84. En dat vond ik heel wat
Ik rijd het liefst de Impreza WRC, maar ik heb begrepen dat de Focus en de Corolla de snelste zijn?quote:
Geen idee, de Evo en de Impreza zijn wel zwaarder, maar hebben meer pk's.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik rijd het liefst de Impreza WRC, maar ik heb begrepen dat de Focus en de Corolla de snelste zijn?
Mijn eerste rondjes zijn meestal 54 sec ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
langzaamste tijden lopen richting 1:08 1:09
net ff gereden:quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:49 schreef Dr_Flash het volgende:
godver
12 rondjes gereden nu
51,42. wel een verbetering
1 tegenstander gekozen, na 3 rondjes had ik 20 sec voorsprong ofzoquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
2:23 dat haal ik met 2 rondjes wel
naah makkelijk
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:54 schreef Dr_Flash het volgende:
wie voor de tyfes is die floripas nou weer
domme hormonendoos
wtfquote:Op vrijdag 28 maart 200800:54 schreef Dr_Flash het volgende:
wie voor de tyfes is die floripas nou weer
domme hormonendoos
iig is hij/zij mod van C&H.quote:Op vrijdag 28 maart 200808:12 schreef Pheno het volgende:
Uitleg fles. Uitleg. Nu, wakker worden, koffie en uitleggen!
Het zal vast om iets anders gaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:18 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
iig is hij/zij mod van C&H.
Maar of dat uitmaakt
Ik was 1 van de eerste viewersquote:
Ph.!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:47 schreef Pheno het volgende:
Ik
Moequote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:53 schreef Kuukske het volgende:
Dank je Bengel.
Dus... hoe is het hier verder allemaal??
Sterkte danquote:
Sorry. okee?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:12 schreef Pheno het volgende:
Uitleg fles. Uitleg. Nu, wakker worden, koffie en uitleggen!
Dankjequote:
De zon schijnt, maar ik voel me ......quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:53 schreef Kuukske het volgende:
Dank je Bengel.
Dus... hoe is het hier verder allemaal??
Hey.quote:
yepzquote:
Hoiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:54 schreef Ynske het volgende:
oi
na heel lang draaien vannacht eindelijk geslapenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
Hoe is het nu?
Wanneer moet je weer naar de fysio?
Sterkte meissie.quote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De zon schijnt, maar ik voel me ......![]()
Mja, van de zomer zal het wel beter zijn, hoop ik.
[..]
Hey.![]()
![]()
Ben je druk?
verstandige keuze, alhoewel er natuurlijk niet te kiezen valt..quote:
Is t zo weersafhankelijk dan bij jou?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De zon schijnt, maar ik voel me ......![]()
Mja, van de zomer zal het wel beter zijn, hoop ik.
Nu ook echt rustig aan doen he.quote:
Gaat me niet echt om de zon, ookal is dat wel lekker natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:14 schreef marcb1974 het volgende:
Van de zomer is er nog meer zon en warmte
Ja, best wel
Nee, ligt meer aan het regelen en zorgen voor een huisje.quote:
Dat gaat gewoon helpen je beter te voelenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:39 schreef Bengeltje het volgende:
Gaat me niet echt om de zon, ookal is dat wel lekker natuurlijk.
Oke.
Das klaar dusquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:15 schreef Ynske het volgende:
ah das helemaal lekker
krijg net te horen dat t werk def per juli ophoud en dat als ik niet snel beter ben ik niet terug hoef te komen
niet echt hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
En nu iets anders zoeken lukt ook niet
Gezellige baas.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:15 schreef Ynske het volgende:
ah das helemaal lekker
krijg net te horen dat t werk def per juli ophoud en dat als ik niet snel beter ben ik niet terug hoef te komen
Dat kan lastig zijn als je ook andere problemen hebt.quote:
* Bengeltje ynske knuffel geeft.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:18 schreef Ynske het volgende:
iemand nog een zak geld en positievo voor me?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon helpen je beter te voelen
Mijn mail komt zeker weer niet aan
NJa, en straks terugbetalen. Ik hoop dat het UWV of hoe die instantie nu heet dan wel opschiet. Bureaucratisch gedoe daaroquote:Op vrijdag 28 maart 200812:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
* ]Bengeltje ynske knuffel geeft. [afbeelding
Kan je niet beter nu al je uitkering regelen??
niet dusquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
NJa, en straks terugbetalen. Ik hoop dat het UWV of hoe die instantie nu heet dan wel opschiet. Bureaucratisch gedoe daaro
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
NJa, en straks terugbetalen. Ik hoop dat het UWV of hoe die instantie nu heet dan wel opschiet. Bureaucratisch gedoe daaro
dweilenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:50 schreef leonieke het volgende:
Iemand een idee hoe je een kelder kunt opruimen? Als in: het laagje water dat er in staat wegkrijgen?
Ik heb wel net een 'oprechte deelnemingskaart' gekochtquote:
Dat is jouw bijdrage aan Marc's feestvreugde?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:12 schreef es70 het volgende:
Ik heb wel net een 'oprechte deelnemingskaart' gekocht.
Een waterstofzuiger?quote:Op vrijdag 28 maart 200812:56 schreef leonieke het volgende:
Dweilen was ook al mijn idee, maar water opdweilen van 96m² zal een tijdje werk zijn (niet dat ik er geen tijd wil insteken, hoor, maar we hebben het al eens geprobeerd en dat was een eindeloos werkje) en laat die laag water net niet groot genoeg zijn voor een dompelpomp.
Warm stoken is geen optie aangezien er nog niets van verwarming is... En vuurtje stoken in de kelder is ook zo raar hé?
Waar is dat water vandaan gekomen dan? De bouw?quote:Op vrijdag 28 maart 200812:56 schreef leonieke het volgende:
Dweilen was ook al mijn idee, maar water opdweilen van 96m² zal een tijdje werk zijn (niet dat ik er geen tijd wil insteken, hoor, maar we hebben het al eens geprobeerd en dat was een eindeloos werkje [afbeelding] ) en laat die laag water net niet groot genoeg zijn voor een dompelpomp.
Warm stoken is geen optie aangezien er nog niets van verwarming is... En vuurtje stoken in de kelder is ook zo raar hé? [afbeelding]
Goed idee, maar die hebben we niet.quote:
Uit de luchtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waar is dat water vandaan gekomen dan? De bouw?
Of is 't grondwater?
Wat dacht je van "laat de aannemer dat lekker sjeffen"?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:30 schreef leonieke het volgende:
Uit de luchtHet water staat er al in van voor het moment dat de welfsels op de kelder werden gelegd. En eens de welfsels er op lagen, was er ook nog steeds een gat voor de trap. Nu de welfels ook op het gelijkvloers liggen is het trapgat ook bedekt, dus begint het de moeite te lonen om het eens op te ruimen.
eigenlijk wel jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van "laat de aannemer dat lekker sjeffen"?
Dat kost ons redelijk wat geld, namelijk 31 euro per uur per man die kuist en daar dan nog eens 21% btw op.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat dacht je van "laat de aannemer dat lekker sjeffen"?
Ik heb een vooruitziende blik, zo blijktquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is jouw bijdrage aan Marc's feestvreugde?
Hmz, eens zien waar ze zo'n dingen verhuren.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:32 schreef mcDavid het volgende:
Voor 2 tientjes huur je zo'n ding.
Maar je mag natuurlijk ook 2 dagen dweilen, als je dat liever doet.
Het zal me verbazen als iets aan onze bouw loopt zoals het bij ongeveer 99% van de andere bouwers gaatquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja
huis van mn ouders werd ook droog opgeleverd
valt zoiets niet gewoon onder de oplevering>quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat kost ons redelijk wat geld, namelijk 31 euro per uur per man die kuist en daar dan nog eens 21% btw op.
Wat een gelulquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:41 schreef leonieke het volgende:
Dat kost ons redelijk wat geld, namelijk 31 euro per uur per man die kuist en daar dan nog eens 21% btw op.
quote:Op vrijdag 28 maart 200815:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een gelul [afbeelding] hij moet toch zorgen dat het klaar en bewoonbaar is? Of betaal je hem ook voor iedere baksteen, en voor het cement, en voor het metselen, en voor het bouwen, en dan nog het arbeidsloon, troffel- en kuiphuur, en daar nogeens BTW over? [afbeelding]
WTF betalen? Het hoort gewoon bij zijn werk, daar betaal je al een lieve duit voor, lijkt me. Hop hop, aan het werk aanneemmeneertje [afbeelding] Familie of geen familie. Leuke familie trouwens, drie teintjes per uur rekenen van je eigen familie, voor iets waar je al voor betaald wordt [afbeelding]
Moet ik me er eens mee komen bemoeien of zo? [afbeelding]
Sodeknetter, ik zou me om moeten laten scholenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:53 schreef leonieke het volgende:
Maar het is toch logisch dat de werkmannen moeten betaald worden als ze het doen? Die 31 euro is gewoon hun uurloon
Jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:53 schreef leonieke het volgende:
Maar het is toch logisch dat de werkmannen moeten betaald worden als ze het doen?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Sodeknetter, ik zou me om moeten laten scholen. Ik verdien 8 euro en een paar centen per uur
.
Er is wel wat mis meequote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:59 schreef mcDavid het volgende:
Aan de ene kant: wat fles zegt.
Aan de andere kant: er is natuurlijk ook niets mis mee om zelf een keer wat te doen.
Met dat laatste ga ik wel akkoordquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:59 schreef mcDavid het volgende:
Aan de ene kant: wat fles zegt.
Aan de andere kant: er is natuurlijk ook niets mis mee om zelf een keer wat te doen.
Je moest eens weten wat een wereld er voor je open gaat door een beetje goodwill te tonenquote:Op vrijdag 28 maart 200816:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is wel wat mis meeJe gaat toch ook niet naar de hoeren, betalen voor een grote beurt, en dan tegen die hoer zeggen van "ga jij maar een rondje ganzenborden met je vriendinnen, ik help mezelf wel"?
Ja, dat snap ik ook wel, maar het is toch gewoon een dienst waar je voor betaalt, en die je vervolgens afneemt? Daar is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:12 schreef mcDavid het volgende:
Je moest eens weten wat een wereld er voor je open gaat door een beetje goodwill te tonen
Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:08 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Jouw baas zal sowieso wel meer betalen dan die 8 euro per uur, dat terzijde. Maar idd, metsers krijgen een serieus mooi uurloon![]()
Als ik mijn loon omzet naar een uurloon kom ik ook maar op jouw loon uit. En dat is dan in een maand waar er 20 werkdagen zijn. Als er meer zijn, heb ik het vlaggen.
Al een poosje weekendquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:16 schreef mcDavid het volgende:
Bovendien heb ik wel eens opgepikt dat het in België sowieso anders werkt als in Nederland.
Hier is alles contracten, handtekeningen, notaris, en weet ik wat. In België regel je zaakjes gewoon onderling met de zwager van de buurman die een vriend heeft wiens vader aannemer is.
Hoiquote:
Je bent in de war met de Congo denk ikquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:16 schreef mcDavid het volgende:
In België regel je zaakjes gewoon onderling met de zwager van de buurman die een vriend heeft wiens vader aannemer is.
Hier in België: werkgeversbijdrage voor RSZ, bijdragen voor verzekeringen en pensioen enzoquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik snap er niks van.
Dit is mijn bruto uurloon, wat zou mijn baas nog meer moeten betalen.
En in welke situaties heb jij al kennisgemaakt met onze bureaucratische aard?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent in de war met de Congo denk ik
Belgen kunnen HEEL erg bureaucratisch zijn
Bij het aanvragen van een bouwvergunning voor een als fietsenhok vermomde seksbunker in het midden des lands. Duh, waar andersquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:24 schreef leonieke het volgende:
En in welke situaties heb jij al kennisgemaakt met onze bureaucratische aard?
Ambetante mensen, hé? En maar niet willen afwijken van het feit dat het landbouwgrond is en er dus niet mag gebouwd wordenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij het aanvragen van een bouwvergunning voor een als fietsenhok vermomde seksbunker in het midden des lands. Duh, waar anders
Preciesquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:29 schreef leonieke het volgende:
Ambetante mensen, hé? En maar niet willen afwijken van het feit dat het landbouwgrond is en er dus niet mag gebouwd worden
Beeldspraak en subtiliteit is niet echt aan die mensen besteed hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies
en ik heb het nog geprobeerd door te zeggen dat ik ook heel ijverig ging *zaaien* maar dat begrepen ze geloof ik niet helemaal
En eigenlijk ook wel een beetje over seks hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
Het gaat hier over loon en bouwen?
Nee, over belgen en bureaucratie. Ook.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
Het gaat hier over loon en bouwen?
He bah.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
En eigenlijk ook wel een beetje over seks hoor
Kan dat samen??quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, over belgen en bureaucratie. Ook.
schat, dat word hier ook betaalt uit het Bruto loonquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier in België: werkgeversbijdrage voor RSZ, bijdragen voor verzekeringen en pensioen enzo![]()
Toen ik bij de notaris werkte, moest ik de lonen storten naar de personeelsleden en de factuur betalen voor RSZ en bovenvermelde kosten. Gigantische bedragen
Precies wat ik dacht, leuk om wat dat soort dingen betreft ook 's op het goeie spoor te zittenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
schat, dat word hier ook betaalt uit het Bruto loon
en Netto ios wat je in de hand krijgt
Ja, maar de werkgever heeft echt wel nog extra kosten hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
schat, dat word hier ook betaalt uit het Bruto loon
en Netto ios wat je in de hand krijgt
Bronquote:Je nettoloon is dus het bedrag dat op je bankrekening verschijnt. In België is het verschil tussen bruto en netto groter dan in de meeste andere landen. Bovenop jouw brutoloon betaalt je werkgever overigens ook nog eens "patronale bijdragen" aan de Staat die niet op je loonbrief worden vermeld. Voor je onderneming vertegenwoordig je dus een totale loonkost die hoger ligt dan je brutoloon.
je klerutjes doen het alleen nog nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:47 schreef mcDavid het volgende:
http://duft.nl/portfolio/logboekje.php
PHP/MySQL is leuk
ah, op pagina 2 welquote:
Ik krijg een javascript error on page als ik op volgende drukquote:
joah nu welquote:Op vrijdag 28 maart 200818:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg een javascript error on page als ik op volgende druk
Ah, het is leuk spelen met talen, dat wel. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik wel zekerquote:
Goed beginquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:47 schreef mcDavid het volgende:
http://duft.nl/portfolio/logboekje.php
PHP/MySQL is leuk
jaheuy rustig aan, dit is gewoon een keiharde dump van de excel-sheet die ik al een poosje bijhouquote:Op vrijdag 28 maart 200818:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed beginnu alleen nog:
secondes totale vliegduur gemiddelde vliegduur frequentiehistogram opstijgtijden frequentiehistogram vluchtduur split moving window average import vanuit livelog op een PDA of zo
aan de gang maar.
alle gps-gegevens loggen, en dat over google maps heengooienquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goed beginnu alleen nog:
secondes totale vliegduur gemiddelde vliegduur frequentiehistogram opstijgtijden frequentiehistogram vluchtduur split moving window average import vanuit livelog op een PDA of zo
aan de gang maar.
Dat wil ik nog steeds een keer inbouwen in de bussenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
alle gps-gegevens loggen, en dat over google maps heengooien
in PHP/MySQL ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bijna al die puntjes die ik noemde zijn betrekkelijk eenvoudig in Excel te doen hoor
dat heeft mijn zus vorigjaar bij zich gehad met de 4 daagsequote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dat wil ik nog steeds een keer inbouwen in de bussen
zoiets?quote:Op vrijdag 28 maart 200818:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
alle gps-gegevens loggen, en dat over google maps heengooien
zekerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Een heerlijk warm bad zou eigenlijk ook al heel fijn zijn.
zoiets jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat heeft mijn zus vorigjaar bij zich gehad met de 4 daagse
http://waarloopt.sjeen.nu/
Helaas geen google-earth hierquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
zoiets?
-edit: koppeling opslaan als doen
overigens is deze van een clubgenoot..
zijn ze daar meestal niet voor gebouwd? Om te gaan zwemmen dus?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker
maar heb hier alleen een brakke douche
ga maandag wel even aan de fysio vragen of ik wel t zwembad in mag mits ik niet ga zwemmen
Daarom wil ik het ook omzetten.quote:
ja maar zwemmen mag met mijn nek nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
zijn ze daar meestal niet voor gebouwd? Om te gaan zwemmen dus?
Of is dat ook met sauna en andere verwendingen enzo?
Fijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:44 schreef mcDavid het volgende:
En ik wil er een feature van maken op de ledensite van ZCFlevo. Dat automatisch je logboekje digitaal wordt bijgehouden.
Lekker even dobberen in heerlijk warm water.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeker
maar heb hier alleen een brakke douche
ga maandag wel even aan de fysio vragen of ik wel t zwembad in mag mits ik niet ga zwemmen
Gelukkig hebben we al een vB forum. Dus een groot deel van de infrastructuur bestaat al (of is iig te jattenquote:Op vrijdag 28 maart 200818:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
FijnAuthenticatiesysteem erbij, userdatabase, beheer daarvan.... Dan wordt het wel ineens VEEL meer werk hoor
idd lekker proberen te ontspannenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:52 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Lekker even dobberen in heerlijk warm water.
Maar oppassen voor je nek enz.
Belgen of hamsterliefhebbers?quote:
kende je die al?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:49 schreef qu63 het volgende:
Fles/Leo? Belgisch huis al 59 keer aangereden
quote:
in de afgelopen jaren geloof ikquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja, 59 keer lijkt best veel natuurlijk. Maar is dat in de afgelopen? dag? Week? 100 jaar?
Ja, en bovendien, waarom was het niet nieuwswaardig bij de 58ste en de 57ste keer?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:40 schreef qu63 het volgende:
Maar dan nog, 59 keer in 100 jaar is nog veel
Ik heb hier de kachel ook net wat hoger gedaan jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:42 schreef Ynske het volgende:
brrr tis koud hier
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg, daar is een hele sc voor hoor
dat stond ook al in de reacties jaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, en bovendien, waarom was het niet nieuwswaardig bij de 58ste en de 57ste keer?
Wat is erquote:
Vind je het gek dat je het topic steeds killedquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zeg, daar is een hele sc voor hoor
Ach, dan maar met opzet?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je het topic steeds killed
quote:
Hoiquote:
Nee, alles werkt nog wel zo'n beetje geloof ik iddquote:
Dat zal hier ook nooit veranderenquote:
Toch wel een beetje ja?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, alles werkt nog wel zo'n beetje geloof ik idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |