Dan ga je. Zoek een andere baan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:20 schreef Dr_Flash het volgende:
werk is kut. Ik moet hier weg.
Sterkte bij de tandarts. Moet je op controle?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:38 schreef leonieke het volgende:
Hoi
Straks naar de tandarts![]()
Maar: de laatste keer normaalgezien
Oi. Succes dan!quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:49 schreef leonieke het volgende:
Nee, een gaatje vullenDit jaar al een tand laten trekken, tandsteen laten verwijderen en twee gaatjes laten opvullen. Nu de laatste keer
Veel plezierquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:51 schreef leonieke het volgende:
Zij die een stoel gaat kapot maken, groet jullie
(ik heb een hemelse schrik van tandartsen
)
Ik ben jaren niet geweest hoorquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:18 schreef mcDavid het volgende:
Waarom heb ik het idee dat de gemiddelde FOK!user ongeveer 8x zo vaak naar de tandarts gaat als ik?
Straf voor toen je gisteren zo stond te juichen bij iedere tegengoalquote:
Ik had anderhalf jaar terug een afspraak om dat hoekje uit me voortand te fixen. Maar toen kreeg de tandarts longontsteking en moest de afspraak verzet worden.quote:Op donderdag 27 maart 200811:53 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ben jaren niet geweest hoor![]()
Maar nu heb ik al een afspraak voor volgend jaar vast staanDe tandarts vertrouwt me niet
Ik ga 2x per jaar. Voor nop.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:18 schreef mcDavid het volgende:
Waarom heb ik het idee dat de gemiddelde FOK!user ongeveer 8x zo vaak naar de tandarts gaat als ik?
Ah, jij maakt er tenminste een afspraak voorquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:40 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik had anderhalf jaar terug een afspraak om dat hoekje uit me voortand te fixen. Maar toen kreeg de tandarts longontsteking en moest de afspraak verzet worden.
1x per jaar hier, elke 10/11 maanden.quote:
Ziek?quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ik vandaag maar eens vroeg naar huis ga
Het was wel ff heul stil.quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Straf voor toen je gisteren zo stond te juichen bij iedere tegengoal
Iets wat er op leekquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
was er voetbal dan:?
Oh, ik vind er toch geen reet aan, ik zie het voetbal nooit. Ook het EK zal langs me heen gaan. of was het het WK dit jaar? of volgend jaar?quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik vind er toch geen reet aan, ik zie het voetbal nooit. Ook het EK zal langs me heen gaan. of was het het WK dit jaar? of volgend jaar?
Het gaat bij jullie ook niet zo vlot ofzo?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:17 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga het nog wel volgen. Maar ben al zover dat als het een brakke wedstrijd is ik meteen wat anders ga doen
neequote:
holy fuck, das niet niks dusquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
volgens de fysio is t erger dan ik zelf inschatte
op een puntenlijst van pijn zit ik op de 29 van de 34
waarbij ernstige beperkingen hoort, iets wat niet in een paar weken over is
ik weet t nietquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
holy fuck, das niet niks dus
op naar je ouders dan maar en daar wat uirusten enzo? of kan je alleen naar je eigen fysio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |