abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:05:11 #176
197808 Jewscky1
Leven en laten leven...
pi_57645760
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:50 schreef akveor het volgende:
Brian kijkt alweer heerlijk strak...
[ afbeelding ]
De RAT
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2008 @ 13:08:13 #177
135305 beequeen
Lost.
pi_57645814
Brian krijgt gitaarles, nou ja gitaarles. Jayms speelt en zingt, Brian luistert en kijkt.

Die Jayms zingt trouwens lekker, heerlijke soulstem.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_57645843
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:46 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Mooi moment en dan kom je ook weer op tv,maar vind dat hele trouwen belachelijk,maar ja alles voor tv.Denken ze nou echt dat de kijkers gek zijn ofzo
Erg jammer idd.

Voor mij was het al duidelijk maar ook elke tv kijker zal nu gaan beseffen dat er helemaal geen spel is en dat alles een erg neppe en gescripte soap is. Jammer!

Nu maar hopen dat Huub en Claire goed belachelijk gemaakt worden.
Misschien moet er maar gewoon niemand op reageren, wat een onzin zo'n huwelijk.

PS; Huub zou toch papa Claire bellen om haar dochter nog een maandje langer te mogen misbruiken voor de tv en haar oneindig te vernederen door deze ontslagronde te vragen, te trouwen en volgende maand te dumpen..

Je moet erg van je familie houden om dat allemaal te zien aankomen en goedkeuren...NOT
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:16:37 #179
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57645969
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:50 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Onze miljonairs denken dat eind maart de laatste ontslagronde is maar ik denk dat er in mei ook nog 1 of 2 zijn..ze hebben wel vaker de frequentie van ontslagronde 's veranderd..

De finale gaat tussen twee personen...waarschijnlijk via sms en stemming van oud-miljonairs..

Zomaar een gokje

Als Huub niks doet zit hij niet in de finale..zelf als hij bij de laatste drie zit wordt hij 15 mei weg gestemd door A&B..

Misschien raaskal ik maar wat maar ik vind dat Huub alles in het werk moet stellen om B&A uit elkaar te halen..ze moeten zoveel ruzie krijgen dat de een de ander de tent uit slaat...ofzo..
Mijn speculatie:
Ik heb het hier ook al zo vaak geroepen.... maar Jaap en Huub zijn volgens mij alleen maar bang voor elkaar. Hier is volgens mij echt sprake van 2 honden vechten om een been en de derde loopt er mee heen. In dit geval B of A.
Ik verwacht overigens geen normale ontslagronde meer na april. Dat kunnen ze gewoon niet verkopen.

Ik denk ook dat Huub Jaap weg gaat stemmen in april (In mijn ogen had ie dit as ontslagronde moeten doen een taktische misser). Jaap heeft geen toevoeging voor Huub (de laatste 3 weken zal er in mijn opine ook niet tegen B en A gespeeld worden want Jaap is er op gebrand Huub te backstabben vanwege zijn populariteit en het zint hem totaal niet dat Huub zo vaak de hand boven het hoofd is gehouden. Hij wil Huub een lesje leren). Jaap zal steeds onzekerder worden. Gisteren in het gesprek met Jaap probeerde Huub Jaap ervan te overtuigen dat ie pas de laatste 2 a 3 dagen los mag gaan op Claire. In de hoop dat ze dat nog wel vol zal houden.

Ik denk dat nummer 4 een bonus aangeboden krijgt zonder dat de ander ontslagen kan worden. Grote kans dat Huub Claire dan loost. Maar het kan ook zijn dat Brian Amanda probeert te lozen. Want ik denk toch dat SMS-en een rol gaat spelen. Als Brian Amanda op een nette manier kwijt kan raken heeft ie grote kans dat heel veel Amanda stemmers naar Brian zullen overlopen. Immers voor veel Amanda fans zal waarschijnlijk gelden: Liever op Brian stemmen dan dat Huub wint. Mocht Jaap ipv Claire de finale behalen dan zal Brian Amanda op zeker Amanda ervan te proberen te overtuigen dat ze de bonus moet nemen.

Ik heb een Topic geopend: Hoe ziet jouw weg naar de grote DGK finale eruit? voor verder speculaties.
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:19:44 #180
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_57646049
Ik wil een mooie cap van Ivar maken, maar ik zie de hele tijd die vervelende Claire met haar kaarten in mijn shot
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_57646065
Het ontgaat mij even wat de les is die Brian krijgt. Hoor en zie alleen James spelen
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57646109
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 10:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of iemand het al nageluisterd heeft, maar dat gesprek vannacht tussen
Huub en Jaap klonk vrij oprecht: http://www.megaupload.com/?d=67V3M2VO
dankje. Zeer informatief.

Ná de ontslagronde in april wil Huub B&A aanpakken. Tot die tijd wil hij steekjes uitdelen. Niet om ze weg te krijgen, maar om ze een rotgevoel te geven

1. Too little too late
2. Ik betwijfel het of Huub dan zijn handjes thuis kan houden
3. te veel "morgen, zeker weten, 100%" gehalte

Positief punt: Huub denkt er in ieder geval weer aan om iets te ondernemen, en Jaap ook. Misschien dat er dan toch nog reuring in de tent komt. Er is zelf sprake van dat het meteen na het aanzoek vanavond van start gaat.

Huub vond Dennis (toen hij binnen kwam) een potentiele winnaar
Huub en Jaap hebben al doorgesproken dat ze elkaars zogenaamde "tegenstander" worden (over een paar weken? of morgen misschien al?). Akveor, kom er maar in, dit is het punt waar je verwacht dat Huub genaaid wordt, he?
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2008 @ 13:23:14 #183
135305 beequeen
Lost.
pi_57646132
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:20 schreef Lobasca het volgende:
Het ontgaat mij even wat de les is die Brian krijgt. Hoor en zie alleen James spelen
Wees blij, hij kan namelijk wel gitaarspelen en zingen.

Na 1 1/2 jaar gitaarles kan die rat nog geen behoorlijk akkoord spelen.
― Mark Twain
pi_57646142
Amanda moet zo 'autorijden' .
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57646145
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:56 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Hey Rooie, we begrijpen elkaar niet goed. Ik zou nooit voor een huwelijk tussen Huub en Claire naar de Gouden Kooi komen. Zie ik niet zitten, om me met het spel te bemoeien. Pas als ze na 22 mei willen trouwen maak ik bezwaar. ZO'n huwelijk stelt op deze manier geen reet voor. Leuk voor pa en ma ook; je wilt toch op het huwelijk van je dochter ook een fantastische dag hebben? Dat zal ze in de kooi niet lukken.

Ik denk niet dat ZIJ denken dat de kijkers gek zijn, ik denk wel dat ze alle realiteit uit het oog verloren zijn. Die lui hebben geen flauw idee meer wat een normaal mens denkt of doet. Beroepsdeformatie noemen ze dat, daar hadden wij na drie maandjes al last van. Deze dwazen zitten er al ruim een jaar!
En dan komt er nog achteraan dat ze eenmaal buiten nog steeds denken dat ze belangrijk zijn. Dat wordt een koude kermis douche... Zie je Amanda al voor je bij de bakker? Huub in een kroeg? Brian die op straat 'alleenstaande moeders' wil playen? Claire die 'alles snapt'.

Gewoon meteen door naar het Pieter Baan Centrum (die nieuwe, in LImburg). Opgeruimd staat netjes
En heeft het jou geholpen?
Goedemorgen :W
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:24:04 #186
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57646150
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:22 schreef avonne het volgende:

[..]

dankje. Zeer informatief.

Ná de ontslagronde in april wil Huub B&A aanpakken. Tot die tijd wil hij steekjes uitdelen. Niet om ze weg te krijgen, maar om ze een rotgevoel te geven

1. Too little too late
2. Ik betwijfel het of Huub dan zijn handjes thuis kan houden
3. te veel "morgen, zeker weten, 100%" gehalte

Positief punt: Huub denkt er in ieder geval weer aan om iets te ondernemen, en Jaap ook. Misschien dat er dan toch nog reuring in de tent komt. Er is zelf sprake van dat het meteen na het aanzoek vanavond van start gaat.

Huub vond Dennis (toen hij binnen kwam) een potentiele winnaar
Huub en Jaap hebben al doorgesproken dat ze elkaars zogenaamde "tegenstander" worden (over een paar weken? of morgen misschien al?). Akveor, kom er maar in, dit is het punt waar je verwacht dat Huub genaaid wordt, he?
LOL ik had er dan ook net een topic voor geopend. Misschien hier verder? Hoe ziet jouw weg naar de grote DGK finale eruit?
Op donderdag 27 maart 2008 13:23 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wees blij, hij kan namelijk wel gitaarspelen en zingen.

Na 1 1/2 jaar gitaarles kan die rat nog geen behoorlijk akkoord spelen.
(ik wees blij)
Dolf is de baas
Insaantje
pi_57646258
Speeddaten:
Brian gaat dansen met de dates

POURQUOI ??
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2008 @ 13:30:39 #189
135305 beequeen
Lost.
pi_57646291
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:28 schreef avonne het volgende:
Speeddaten:

POURQUOI ??
Nee gekkie
1: Kennismaking van 3 minuten.
2: Dansje van date met Mike, Brian verzorgt de muziek.
3: Zoenen.
― Mark Twain
pi_57646302
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:28 schreef avonne het volgende:
Speeddaten:

POURQUOI ??
Hij is toch de mentor van Mike, dus hij zal hem wel even laten zien hoe het moet misschien
pi_57646305
Brian bemoeit zich met de dates van Mike.... Flikker toch eens op Rat!!!
Dolf is de baas
Insaantje
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2008 @ 13:33:05 #192
135305 beequeen
Lost.
pi_57646344
OMG, of de date wil blijven slapen als ze is gekozen door Mike.
― Mark Twain
pi_57646361
Mooi he, Mikey's script word terplekke door de overige wannabees geschreven.
pi_57646368
Del gaat zich er ook mee bemoeien; hou je van feestjes, ben je bitchy, wat voor cup heb je?
Dolf is de baas
Insaantje
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:34:05 #195
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_57646373
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:23 schreef blomst het volgende:

[..]

En heeft het jou geholpen?
Wat heeft mij geholpen?

Als de dates van vanavond net zo hun best doen om Mikey in de zeik te nemen als zijn vorige date, dan kunnen we nog lachen!
(palma op de grond, achter de bank, onder een lading kranten:))
pi_57646380
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef Scandalous het volgende:

[..]

Bedankt beequeen
Ik ben fan van Dinosj
Ik ook!!! Wat een apengeluiden maakt brian.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † donderdag 27 maart 2008 @ 13:35:03 #197
135305 beequeen
Lost.
pi_57646394
Waar heeft Jaap het nu weer over?

Tegen Brian: Onverwacht ( met een big smile), goed dat Huub er niet is.

Brian schijnt te begrijpen waar hij het over heeft.
― Mark Twain
pi_57646425
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:09 schreef diedirk het volgende:

[..]

Voor mij was het al duidelijk maar ook elke tv kijker zal nu gaan beseffen dat er helemaal geen spel is en dat alles een erg neppe en gescripte soap is. Jammer!
Het is inderdaad zo ontzettend nep dat TV kijkers eigenlijk ook niet anders kunnen denken dan "wat zijn die mediageil" en hen de overwinning niet (meer) gunnen.
Blunder van de eerste orde en in strijd met het tv-motto "blijf jezelf" en het oerhollandse motto "doe maar gewoon".
Misschien is zelfs het aanzoek vanavond al wel het punt dat Huub definitief de eerste positie in populariteit kwijt raakt.

Bizar, eigenlijk. Een show zonder favorieten...
  donderdag 27 maart 2008 @ 13:38:30 #199
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_57646477
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
Waar heeft Jaap het nu weer over?

Tegen Brian: Onverwacht ( met een big smile), goed dat Huub er niet is.

Brian schijnt te begrijpen waar hij het over heeft.
Natasia achter de schermen?

Die vragen voor de dates van Mike zijn zo te lezen weer van een niveautje kleuterschool .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 13:40:00 #200
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_57646509
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Een week na de finale? Of zou dan de finale zijn en gaat het de 22ste van de streambuis?
Néé hè !
Tóch weer langer doorgaan dan aangekondigd? Kijk er vooral niet raar van op als er ook in juni nog uitzendingen gepland staan.

sorry, ook off topic
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')