abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57645008
Amanda heeft het met Ricardo over haar moeder.

Amanda krijgt alleen maar voice-mail, en moeder heeft alle nummers van de kooi maar belt niet, Amanda snapt er niks van.
pi_57645046
Amanda wil gewoon een briefje, een kaartje of een telefoontje. Het vreet aan Amanda, daarom moest ze huilen gisteren.
pi_57645079
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

[..]

Een week na de finale? Of zou dan de finale zijn en gaat het de 22ste van de streambuis?
En 15 mei ook een uitzending.Zal er dan iemand al uitgaan en de laatste week met 3 man verder.
pi_57645081
Amanda: Ik kan driekwart lullen in een uur.
pi_57645082
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 08:55 schreef beequeen het volgende:
Voor de liefhebbers, het gevecht.

Deel 1

Deel 2
Bedankt beequeen
Ik ben fan van Dinosj
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_57645121
Ook van Deborah heeft ze al heel lang niks gehoord.
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:31:46 #157
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_57645133
Zit op m'n werk..radio aan 3 fm

Dennis is erop en er gaat een gerucht dat Natasia in aantocht is...
De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
pi_57645196
Amanda moet naar kantoor? Brian: Doe je best!

Heeft ze off cam logopedie ofzo?
pi_57645221
Daar is de gitaardude ook weer...
  Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 12:36:59 #160
184769 crew  Deisyy
pi_57645233
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:31 schreef Marieke_B het volgende:
Zit op m'n werk..radio aan 3 fm

Dennis is erop en er gaat een gerucht dat Natasia in aantocht is...
Zeg me dat het gerucht is dat ze in aantocht naar de studio is en niet in aantocht naar de villa
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:39:03 #161
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_57645279
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:36 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Zeg me dat het gerucht is dat ze in aantocht naar de studio is en niet in aantocht naar de villa
het mag er bij Stenders toch ook niet meer in?

En terecht, naar mijn mening. Maar naar mijn mening zou Stenders er zelf ook niet meer in mogen...
pi_57645320
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:39 schreef dieenebart het volgende:

[..]

En terecht, naar mijn mening. Maar naar mijn mening zou Stenders er zelf ook niet meer in mogen...
Heb je al kleren voor de bruiloft gekocht
  Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 12:42:45 #163
184769 crew  Deisyy
pi_57645356
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:39 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Dit stelt me nog niet echt gerust

Vroegah vond ik Rob Stenders wel leuk, maar heb al in tijden niet meer naar hem geluisterd, dat zegt misschien al genoeg.
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:44:08 #164
je weet wel
pi_57645379
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:41 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Heb je al kleren voor de bruiloft gekocht
Ik geloof niet dat ik Huub als zwagertje wil

(je weet toch dat er altijd wordt gevraagd "Heeft er iemand bezwaren tegen dit huwelijk? Laat hem dan nu spreken of voor altijd zwijgen." Nou, dan dus

Gaat Jaap nog bewegen vandaag? Deze week?
pi_57645442
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:44 schreef dieenebart het volgende:

[..]

(je weet toch dat er altijd wordt gevraagd "Heeft er iemand bezwaren tegen dit huwelijk? Laat hem dan nu spreken of voor altijd zwijgen." Nou, dan dus

Mooi moment en dan kom je ook weer op tv,maar vind dat hele trouwen belachelijk,maar ja alles voor tv.Denken ze nou echt dat de kijkers gek zijn ofzo
pi_57645449
quote:

[..]

zullen ze het doorzetten .....dgk bruiloft....of houden ze het alleen bij een aanzoek, denk je..?
  Moderator donderdag 27 maart 2008 @ 12:49:16 #167
184769 crew  Deisyy
pi_57645499
quote:

[..]

Ga dan maar hard zitten hopen dat je uitgenodigd wordt
pi_57645520
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef rooie3 het volgende:

[..]

En 15 mei ook een uitzending.Zal er dan iemand al uitgaan en de laatste week met 3 man verder.
Onze miljonairs denken dat eind maart de laatste ontslagronde is maar ik denk dat er in mei ook nog 1 of 2 zijn..ze hebben wel vaker de frequentie van ontslagronde 's veranderd..

De finale gaat tussen twee personen...waarschijnlijk via sms en stemming van oud-miljonairs..

Zomaar een gokje

Als Huub niks doet zit hij niet in de finale..zelf als hij bij de laatste drie zit wordt hij 15 mei weg gestemd door A&B..

Misschien raaskal ik maar wat maar ik vind dat Huub alles in het werk moet stellen om B&A uit elkaar te halen..ze moeten zoveel ruzie krijgen dat de een de ander de tent uit slaat...ofzo..
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:50:29 #169
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_57645522
Brian kijkt alweer heerlijk strak...
Op donderdag 27 maart 2008 12:50 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Onze miljonairs denken dat eind maart de laatste ontslagronde is maar ik denk dat er in mei ook nog 1 of 2 zijn..ze hebben wel vaker de frequentie van ontslagronde 's veranderd..

De finale gaat tussen twee personen...waarschijnlijk via sms en stemming van oud-miljonairs..

Zomaar een gokje

Als Huub niks doet zit hij niet in de finale..zelf als hij bij de laatste drie zit wordt hij 15 mei weg gestemd door A&B..

Misschien raaskal ik maar wat maar ik vind dat Huub alles in het werk moet stellen om B&A uit elkaar te halen..ze moeten zoveel ruzie krijgen dat de een de ander de tent uit slaat...ofzo..
nou ...als hebben ze elke dag ruzie....rat zorgt er heus wel voor dat Amanda achter hem blijft staan en zelfs haar eigen opofferd als het moet.........verder denk ik ook dat het wel zo zou gaan...met die stemmingen
pi_57645602
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef mootie het volgende:
Amanda: Ik kan driekwart lullen in een uur.
ha knap van dr
pi_57645610
Of 15 mei word de bruiloft van Claire en Huub uitgezonden, vervolgens vertrekken ze in een prachtige auto de poort uit om enorm te gaan genieten van hun echte feest thuis in Oldenzaal en vervolgens op huwelijksreis.
Ze blijven officieel een half jaar getrouwd en gaan dan als goede vrienden verder.

22ste is de grote finale tussen Amanda, Jaap en Brian via smsjes die ik per definitie niet vertrouw en zeker niet na de laatste poll.

de laatste uitzending is terugkijken met wat exbewoners die verplicht moeten komen gezellig doen.
  donderdag 27 maart 2008 @ 12:56:54 #173
je weet wel
pi_57645615
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:46 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Mooi moment en dan kom je ook weer op tv,maar vind dat hele trouwen belachelijk,maar ja alles voor tv.Denken ze nou echt dat de kijkers gek zijn ofzo
Hey Rooie, we begrijpen elkaar niet goed. Ik zou nooit voor een huwelijk tussen Huub en Claire naar de Gouden Kooi komen. Zie ik niet zitten, om me met het spel te bemoeien. Pas als ze na 22 mei willen trouwen maak ik bezwaar. ZO'n huwelijk stelt op deze manier geen reet voor. Leuk voor pa en ma ook; je wilt toch op het huwelijk van je dochter ook een fantastische dag hebben? Dat zal ze in de kooi niet lukken.

Ik denk niet dat ZIJ denken dat de kijkers gek zijn, ik denk wel dat ze alle realiteit uit het oog verloren zijn. Die lui hebben geen flauw idee meer wat een normaal mens denkt of doet. Beroepsdeformatie noemen ze dat, daar hadden wij na drie maandjes al last van. Deze dwazen zitten er al ruim een jaar!
En dan komt er nog achteraan dat ze eenmaal buiten nog steeds denken dat ze belangrijk zijn. Dat wordt een koude kermis douche... Zie je Amanda al voor je bij de bakker? Huub in een kroeg? Brian die op straat 'alleenstaande moeders' wil playen? Claire die 'alles snapt'.

Gewoon meteen door naar het Pieter Baan Centrum (die nieuwe, in LImburg). Opgeruimd staat netjes
pi_57645617
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 12:50 schreef Katewalker het volgende:

[..]

Zomaar een gokje

ik ben het helemaal met je eens Huub kakt soms zo in en ziet soms te weinig dingen denk ik soms
pi_57645709
Brian is echt afwezig....bij aanwijzingen kijkt hij of hij water ziet branden...ik heb echt de indruk dat hij er niets van snapt
Hangplek voor vrije gedachten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')