Brian en slim?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:43 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ach kan altijd nog...maar had inderdaad slim geweest als hij het gisteren avond al gedaan had.![]()
Is een beetje het verhaal van "voorkomen is beter dan genezen"
Nee, haar zoon ligt in het ziekenhuis, trap op zijn been gehad met voetballen en Palma is nu in eerste instantie ff moeder.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef wie.. het volgende:
Is Palma ontslagen ?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:50 schreef beequeen het volgende:
Volgens Thijs stinkt het weer in de slaapkamer. Ligt er weer een dooie rat?
Hij gaat iig flink tekeer met een of andere spray.
Mooi gesprek. Huub: Brian is de voetballer die na een overtreding een half uur door blijft zeuren om een gele kaartquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of iemand het al nageluisterd heeft, maar dat gesprek vannacht tussen
Huub en Jaap klonk vrij oprecht: http://www.megaupload.com/?d=67V3M2VO
Ja, bedankt, was inderdaad mooi en vrij oprecht. Eindelijk leek ook Huub door te hebben,quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Mooi gesprek. Huub: Brian is de voetballer die na een overtreding een half uur door blijft
zeuren om een gele kaart
Als je dat rechtstreeks op de hoofdhuid spuit, heeft dat schadelijke gevolgen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef schatje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Uw ‘vijand’ transpiratie, huidschilfers, bacteriën en stofmijt alsmede de afvalstoffen daarvan. Onsmakelijke verontreinigingen, waartegen u tot nu toe machteloos was,
Ook ideaal voor het opfrissen van kleden, gordijnen en meubelbekleding.
bron
Denk eerder dat Jaap helemaal niet van plan is tegen B en A te spelen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, bedankt, was inderdaad mooi en vrij oprecht. Eindelijk leek ook Huub door te hebben,
dat er ruzies zijn tussen Brian en Amanda. Jammer alleen, dat dat gedeelte min of meer
aan Jaap voorbij ging .........
Aan het oude matras van Zdngmw te zien gebruiken ze toch een ander goedje, wat ziet dat er goor uit zeg.quote:
tuurlijk niet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:21 schreef beequeen het volgende:
Amanda houdt niet van macho mannen, bah.
[ afbeelding ]
Het ruikt wel een beetje agressief, maar het is geen bijtend goedje ofzo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Als je dat rechtstreeks op de hoofdhuid spuit, heeft dat schadelijke gevolgen?
Hij leeft nog (helaas ....)quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:06 schreef Copycat het volgende:
Hoe is het met Brian?
Geen blauwe ogen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hij is net uit bed en loopt nog vrij redelijk.
hij heeft een paar x geschopt tegen zijn arm zei hij netquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:15 schreef beequeen het volgende:
Brian loopt toch aardig te strompelen hoor.
Kan me niet schelen hoe het komt, lijden moet hij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:16 schreef AnTjUh het volgende:
hij heeft een paar x geschopt tegen zijn arm zei hij net
of zou het van het uitglijden zijn
Kan kloppen...want Dinos had naast ook last van z'n benen en z'n zij, ook last van z'n arm (van het opvangen).quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:16 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
hij heeft een paar x geschopt tegen zijn arm zei hij net
Wat jammer nou!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hij leeft nog (helaas ....)![]()
Hij is net uit bed en loopt nog vrij redelijk.
Ik ben benieuwd wat voor vrouwen er gereageerd hebben( lees, ingehuurd zijn door de FEBO)quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:25 schreef Kaat38 het volgende:
Vrees dat het heel speed wordt, die vrouwen rennen gillend weg.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:21 schreef beequeen het volgende:
Wat halen ze Claire opvallend veel in beeld. Misschien toch exit vanavond?
Valt me ineens weer op: Amanda heeft een heel scheef bekkie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:35 schreef beequeen het volgende:
Amanda heeft geen tijd om paard te rijden, het plannen maken voor de verjaardag van Brian neemt zoooooveel tijd in beslag.
[ afbeelding ]
Topoverleg met Wicawdo.
Dit om de zenuwen van Brian in bedwang te houden terwijl mannie gewoon haar teaserdansje kan doen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een soort van striptease, maar de kleren blijven aan![]()
http://www.candy-cardiostriptease.nl/cardio.htm
Ik mis hem nu al, tijd voor een nieuwe gastspeler, hier een paar mogelijkheden:quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:19 schreef AnTjUh het volgende:
de schone was wordt uitgedeeld
er zit zelfs nog was bij van harry de brandweerman
Mooie CAP's maken van de toekomstige bruid misschien?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor, zou dom zijn van Huub.
Half Yab Yum wederom leeggetrokken?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor vrouwen er gereageerd hebben( lees, ingehuurd zijn door de FEBO)
tijd zat?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ik mis hem nu al, tijd voor een nieuwe gastspeler, hier een paar mogelijkheden:
4. Nienke, die heeft nu toch tijd zat ...... (mijn persoonlijke voorkeur)
[ afbeelding ]
6.
D'r onderlip bedoel je zeker? Komt van een ongeluk met een paard als ik me niet vergis.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Valt me ineens weer op: Amanda heeft een heel scheef bekkie.
Nee. Samen met twee anderen via een tweeregelig e-mailtje ontslagen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:45 schreef blomst het volgende:
tijd zat?
werkt ze niet meer bij 100%nl?
quote:Deejay's ontslagen bij 100%NL
Door de nieuwe koers die het landelijke commerciële radiostation 100%NL gaat voeren, de komst van de nieuwe programmadirecteur Ron Sterrenburg en bezuinigingsmaatregelen zijn vanaf deze week een aantal deejays niet meer te horen op 100%NL. In de nieuwe dagprogrammering zijn voortaan alleen Wendy Duivenvoorde, ADHDave, Patricia van Liemt te horen. Antoine van Schie is sinds kort de nieuwe ochtend deejay op 100%NL.
Ex-belspel presentator Nienke Disco, Nienke Westerhof en Bert van Lent zijn vanaf deze maand niet meer te horen. Nienke Westerhof is erg verrast over de gang van zaken bij 100%NL. Via een kort mailtje van twee regels werd haar duidelijk gemaakt dat ze uit de programmering werd geschrapt. "we maken geen gebruik meer van je diensten", was de melding van de nieuwe programmadirecteur.
Hoe kun je het zeggen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:41 schreef kahaarin het volgende:
Serieus, de dame die bij onze groenteboer achter de toonbank staat weegt de boontjes stijlvoller en met meer gratie af dan dat gedoe van Amanda die halfnaakt in die paal hangt.
A picture says more than a thousand words......quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe kun je het zeggen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:13 schreef dieenebart het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=5141
thema-uitzendingen rond DGK.
Een week na de finale? Of zou dan de finale zijn en gaat het de 22ste van de streambuis?quote:RTL 5 heeft in de maand mei diverse uitzendingen van De Gouden Kooi buiten haar reguliere tijdstip ingepland. Dat blijkt vandaag uit de zenderschema’s van april. Op donderdag 15 mei gaat het om een één uur durende uitzending vanaf 21.30 uur; op 22 mei en 29 mei is De Gouden Kooi avondvullend te zien (van 20.30 tot 22.30 uur). RTL Nederland kondigde eerder aan dat de realityserie stopt op 22 mei.
Terugblikken en uitmelken met alle bewoners present lijkt me ook een optie.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Een week na de finale? Of zou dan de finale zijn en gaat het de 22ste van de streambuis?
Hahahaha, echt super..quote:Op donderdag 27 maart 2008 04:00 schreef Prospera het volgende:
Hij is fantastisch Tegengas![]()
BTW heb je dit linkje gezien, die is echt hilarisch
Geplaatst door Lady-night
Zou inderdaad ook zo maar kunnen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:17 schreef kahaarin het volgende:
Terugblikken en uitmelken met alle bewoners present lijkt me ook een optie.
En 15 mei ook een uitzending.Zal er dan iemand al uitgaan en de laatste week met 3 man verder.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Een week na de finale? Of zou dan de finale zijn en gaat het de 22ste van de streambuis?
Bedankt beequeenquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:55 schreef beequeen het volgende:
Voor de liefhebbers, het gevecht.
Deel 1
Deel 2
Zeg me dat het gerucht is dat ze in aantocht naar de studio is en niet in aantocht naar de villaquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:31 schreef Marieke_B het volgende:
Zit op m'n werk..radio aan 3 fm
Dennis is erop en er gaat een gerucht dat Natasia in aantocht is...
het mag er bij Stenders toch ook niet meer in?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zeg me dat het gerucht is dat ze in aantocht naar de studio is en niet in aantocht naar de villa
Heb je al kleren voor de bruiloft gekochtquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
het mag er bij Stenders toch ook niet meer in?
En terecht, naar mijn mening. Maar naar mijn mening zou Stenders er zelf ook niet meer in mogen...
Dit stelt me nog niet echt gerustquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:39 schreef dieenebart het volgende:
[..]
het mag er bij Stenders toch ook niet meer in?
En terecht, naar mijn mening. Maar naar mijn mening zou Stenders er zelf ook niet meer in mogen...
Ik geloof niet dat ik Huub als zwagertje wilquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Heb je al kleren voor de bruiloft gekocht
Mooi moment en dan kom je ook weer op tv,maar vind dat hele trouwen belachelijk,maar ja alles voor tv.Denken ze nou echt dat de kijkers gek zijn ofzoquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik Huub als zwagertje wil![]()
(je weet toch dat er altijd wordt gevraagd "Heeft er iemand bezwaren tegen dit huwelijk? Laat hem dan nu spreken of voor altijd zwijgen." Nou, dan dus![]()
Gaat Jaap nog bewegen vandaag? Deze week?
zullen ze het doorzetten .....dgk bruiloft....of houden ze het alleen bij een aanzoek, denk je..?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
(je weet toch dat er altijd wordt gevraagd "Heeft er iemand bezwaren tegen dit huwelijk? Laat hem dan nu spreken of voor altijd zwijgen." Nou, dan dus![]()
Ga dan maar hard zitten hopen dat je uitgenodigd wordtquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:44 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Onze miljonairs denken dat eind maart de laatste ontslagronde is maar ik denk dat er in mei ook nog 1 of 2 zijn..ze hebben wel vaker de frequentie van ontslagronde 's veranderd..quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En 15 mei ook een uitzending.Zal er dan iemand al uitgaan en de laatste week met 3 man verder.
nou ...als hebben ze elke dag ruzie....rat zorgt er heus wel voor dat Amanda achter hem blijft staan en zelfs haar eigen opofferd als het moet.........verder denk ik ook dat het wel zo zou gaan...met die stemmingenquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:50 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Onze miljonairs denken dat eind maart de laatste ontslagronde is maar ik denk dat er in mei ook nog 1 of 2 zijn..ze hebben wel vaker de frequentie van ontslagronde 's veranderd..
De finale gaat tussen twee personen...waarschijnlijk via sms en stemming van oud-miljonairs..
Zomaar een gokje![]()
Als Huub niks doet zit hij niet in de finale..zelf als hij bij de laatste drie zit wordt hij 15 mei weg gestemd door A&B..
Misschien raaskal ik maar wat maar ik vind dat Huub alles in het werk moet stellen om B&A uit elkaar te halen..ze moeten zoveel ruzie krijgen dat de een de ander de tent uit slaat...ofzo..
ha knap van drquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef mootie het volgende:
Amanda: Ik kan driekwart lullen in een uur.
Hey Rooie, we begrijpen elkaar niet goed. Ik zou nooit voor een huwelijk tussen Huub en Claire naar de Gouden Kooi komen. Zie ik niet zitten, om me met het spel te bemoeien. Pas als ze na 22 mei willen trouwen maak ik bezwaar. ZO'n huwelijk stelt op deze manier geen reet voor. Leuk voor pa en ma ook; je wilt toch op het huwelijk van je dochter ook een fantastische dag hebben? Dat zal ze in de kooi niet lukken.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mooi moment en dan kom je ook weer op tv,maar vind dat hele trouwen belachelijk,maar ja alles voor tv.Denken ze nou echt dat de kijkers gek zijn ofzo
ik ben het helemaal met je eens Huub kakt soms zo in en ziet soms te weinig dingen denk ik somsquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:50 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Onze miljonairs denken dat eind maart de laatste ontslagronde is maar ik denk dat er in mei ook nog 1 of 2 zijn..ze hebben wel vaker de frequentie van ontslagronde 's veranderd..
De finale gaat tussen twee personen...waarschijnlijk via sms en stemming van oud-miljonairs..
Zomaar een gokje![]()
Als Huub niks doet zit hij niet in de finale..zelf als hij bij de laatste drie zit wordt hij 15 mei weg gestemd door A&B..
Misschien raaskal ik maar wat maar ik vind dat Huub alles in het werk moet stellen om B&A uit elkaar te halen..ze moeten zoveel ruzie krijgen dat de een de ander de tent uit slaat...ofzo..
De RATquote:Op donderdag 27 maart 2008 12:50 schreef akveor het volgende:
Brian kijkt alweer heerlijk strak...
[ afbeelding ]
Erg jammer idd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:46 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Mooi moment en dan kom je ook weer op tv,maar vind dat hele trouwen belachelijk,maar ja alles voor tv.Denken ze nou echt dat de kijkers gek zijn ofzo
Mijn speculatie:quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:50 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Zomaar een gokje![]()
dankje. Zeer informatief.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet niet of iemand het al nageluisterd heeft, maar dat gesprek vannacht tussen
Huub en Jaap klonk vrij oprecht: http://www.megaupload.com/?d=67V3M2VO
Wees blij, hij kan namelijk wel gitaarspelen en zingen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:20 schreef Lobasca het volgende:
Het ontgaat mij even wat de les is die Brian krijgt. Hoor en zie alleen James spelen
En heeft het jou geholpen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:56 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hey Rooie, we begrijpen elkaar niet goed. Ik zou nooit voor een huwelijk tussen Huub en Claire naar de Gouden Kooi komen. Zie ik niet zitten, om me met het spel te bemoeien. Pas als ze na 22 mei willen trouwen maak ik bezwaar. ZO'n huwelijk stelt op deze manier geen reet voor. Leuk voor pa en ma ook; je wilt toch op het huwelijk van je dochter ook een fantastische dag hebben? Dat zal ze in de kooi niet lukken.
Ik denk niet dat ZIJ denken dat de kijkers gek zijn, ik denk wel dat ze alle realiteit uit het oog verloren zijn. Die lui hebben geen flauw idee meer wat een normaal mens denkt of doet. Beroepsdeformatie noemen ze dat, daar hadden wij na drie maandjes al last van. Deze dwazen zitten er al ruim een jaar!
En dan komt er nog achteraan dat ze eenmaal buiten nog steeds denken dat ze belangrijk zijn. Dat wordt een koude kermis douche... Zie je Amanda al voor je bij de bakker? Huub in een kroeg? Brian die op straat 'alleenstaande moeders' wil playen? Claire die 'alles snapt'.
Gewoon meteen door naar het Pieter Baan Centrum (die nieuwe, in LImburg). Opgeruimd staat netjes
LOL ik had er dan ook net een topic voor geopend. Misschien hier verder? Hoe ziet jouw weg naar de grote DGK finale eruit?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:22 schreef avonne het volgende:
[..]
dankje. Zeer informatief.
Ná de ontslagronde in april wil Huub B&A aanpakken. Tot die tijd wil hij steekjes uitdelen. Niet om ze weg te krijgen, maar om ze een rotgevoel te geven
1. Too little too late
2. Ik betwijfel het of Huub dan zijn handjes thuis kan houden
3. te veel "morgen, zeker weten, 100%" gehalte
Positief punt: Huub denkt er in ieder geval weer aan om iets te ondernemen, en Jaap ook. Misschien dat er dan toch nog reuring in de tent komt. Er is zelf sprake van dat het meteen na het aanzoek vanavond van start gaat.
Huub vond Dennis (toen hij binnen kwam) een potentiele winnaar![]()
Huub en Jaap hebben al doorgesproken dat ze elkaars zogenaamde "tegenstander" worden (over een paar weken? of morgen misschien al?). Akveor, kom er maar in, dit is het punt waar je verwacht dat Huub genaaid wordt, he?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wees blij, hij kan namelijk wel gitaarspelen en zingen.
Na 1 1/2 jaar gitaarles kan die rat nog geen behoorlijk akkoord spelen.
Nee gekkiequote:Op donderdag 27 maart 2008 13:28 schreef avonne het volgende:
Speeddaten:
Brian gaat dansen met de dates![]()
POURQUOI ??
Hij is toch de mentor van Mike, dus hij zal hem wel even laten zien hoe het moet misschienquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:28 schreef avonne het volgende:
Speeddaten:
Brian gaat dansen met de dates![]()
POURQUOI ??
Wat heeft mij geholpen?quote:
Ik ook!!! Wat een apengeluiden maakt brian.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:29 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Bedankt beequeen![]()
Ik ben fan van Dinosj
Het is inderdaad zo ontzettend nep dat TV kijkers eigenlijk ook niet anders kunnen denken dan "wat zijn die mediageil" en hen de overwinning niet (meer) gunnen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:09 schreef diedirk het volgende:
[..]
Voor mij was het al duidelijk maar ook elke tv kijker zal nu gaan beseffen dat er helemaal geen spel is en dat alles een erg neppe en gescripte soap is. Jammer!
Natasia achter de schermen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:35 schreef beequeen het volgende:
Waar heeft Jaap het nu weer over?
Tegen Brian: Onverwacht ( met een big smile), goed dat Huub er niet is.
Brian schijnt te begrijpen waar hij het over heeft.
Néé hè !quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |