hou nou maar op met uitlachen anders staat er straks weer een topic vol met onzin waarin D-K zn standpunt probeert te verdedigen.quote:
Wij lekker van het eftal van de maand Februariquote:
Ja, dat heb ik dus ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:16 schreef Nashje het volgende:
[..]
Kan me weinig meer schelen eerlijk gezegd.
Betekent dat dus dat we kampioen zijn geworden? Want dat is echt het enige dat me nu nog interesseert.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Even een zieke gedachtenspinsel:
Wie van de Ajacieden zou er voor tekenen dat Ajax over 2 jaar in de CL-finale staat, maar dan wel verliest van Feyenoord na verlenging en strafschoppen. (Timmer redt 3)
Dus of dit scenario, of weer 2e worden achter PSV en CL mislopen.
Nee. Of doormodderen zoals nu, of keer 2e worden in de competitie achter Feyenoordquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:20 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Betekent dat dus dat we kampioen zijn geworden? Want dat is echt het enige dat me nu nog interesseert.
Als dat het geval is, dat dus... Die CL is natuurlijk leuk, maar ik wil vooral kampioen worden.
Tekenen om in de allerbelangrijkste wedstrijd van de historie te verliezen van je allergrootste rivaal?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Wie van de Ajacieden zou er voor tekenen dat Ajax over 2 jaar in de CL-finale staat, maar dan wel verliest van Feyenoord na verlenging en strafschoppen. (Timmer redt 3)
Dan maar lekker doormodderen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee. Of doormodderen zoals nu, of keer 2e worden in de competitie achter Feyenoorden in de CL-finale worden verslagen door hun.
Dat zeker niet. Bovendien kan dat geeneens, hoe komen wij nu in de CL als we voorronde moeten spelen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee. Of doormodderen zoals nu, of keer 2e worden in de competitie achter Feyenoorden in de CL-finale worden verslagen door hun.
Dat is echt ziek inderdaad.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Dat sowieso, maar ik vind het nog grappiger dat feyenoord en CL in één zin worden genoemd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:38 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Bovendien kan dat geeneens, hoe komen wij nu in de CL als we voorronde moeten spelen?
quote:Acht spelers Ajax staan op scherp
Voor het duel tegen Heerenveen staan maar liefst acht spelers van Ajax op scherp. Het betreft Emanuelson, Gabri, Heitinga, Huntelaar, Lindgren, Silva, Suarez en Vermaelen. Een gele kaart tegen Heerenveen betekent voor hen automatisch een duel schorsing voor de volgende competitiewedstrijd.
Nou ken ik veel hypothetische stellingen hoor, maar deze slaat toch wel allesquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Verliezen van CL-finale geeft niet meer status dan uitgeschakeld worden in de groepsfase/vorronde, dus dan maar doormodderen zoals we nu doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Wel meer geldquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verliezen van CL-finale geeft niet meer status dan uitgeschakeld worden in de groepsfase/vorronde, dus dan maar doormodderen zoals we nu doen.
Heeft ie eigenlijk al minuten gemaakt bij Fulham na z'n hartprobleem?quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:21 schreef _Mike_ het volgende:
Bulgarije - Finland
'22 0-1 Litmanen
Soooo my god
[ afbeelding ]
Als hersteltrainerquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:18 schreef Sethje het volgende:
Jariik hoophem zo graag terug te zien in een rol als trainer bij ajax
Euuhmmm denk dat een verliezend finalist wel iets meer status geeft dan verliezen van Dinamo Zagred in de voorrondes. Als Feyenoord en Ajax ooit beide in de CL finale zouden komen zou het Uefa coefficient technisch ook een fantastisch jaar zijn.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:00 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Verliezen van CL-finale geeft niet meer status dan uitgeschakeld worden in de groepsfase/vorronde, dus dan maar doormodderen zoals we nu doen.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:33 schreef Blight het volgende:
Er komt een tijd dat ze écht nooit meer winnen van de joden.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 09:21 schreef _Mike_ het volgende:
Bulgarije - Finland
'22 0-1 Litmanen
Soooo my god
[ afbeelding ]
Ja, klopt ook echt. Suárez staat pas op scherp na z'n gele kaart tegen FC Twente afgelopen zondag.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
echt knap, die suarez en huntelaar staan al 2 maanden op scherp ofzo
Sowieso is het voor een aanvaller niet zo moeilijk om lang kaart-vrij te blijven.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, klopt ook echt. Suárez staat pas op scherp na z'n gele kaart tegen FC Twente afgelopen zondag.
quote:Bruno Silva staat in de belangstelling van Fiorentina. Het is niet de eerste maal dat een Ajacied met de komende UEFA Cup-tegenstander van PSV in verband wordt gebracht. Ook landgenoot Luis Suárez zou gevolgd worden. (Gazzetta del Popolo)
Daarom blijft Colin natuurlijkquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:12 schreef Wooldoor het volgende:
Tja wie anders dan Ajax zou de spelers uit Nederland moeten leveren
[..]
Het is toch niet te gelovenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee dat je een bedrijf bent in spelershandelquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Voor jullie is die tijd aangebrokenquote:
Wij zijn er trots op dat er meer uit de jeugdopleiding komt dan alleen een halve neger die voor NL kiest omdat hij zo graag prijzen wilt winnen en op een schildpad lijkt (althans, zo zie ik hetquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee dat je een bedrijf bent in spelershandel. PSV levert minder spelers aan topclubs maar die boeken tenminste succes, en daar gaat het om.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:22 schreef denthemen het volgende:
[..]
Voor jullie is die tijd aangebroken
Sterker worden met het geld dat je gaat krijgen voor... Mols? Gio? Makaay?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:26 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Sukkel, geen enkele club gaat nooit meer van jullie winnen, zeker wij niet. Volgend seizoen zijn wij alleen maar sterker waar jullie leeggekocht worden. Veel plezier met Colin in de basis.
Selectie Feyenoord 2008/2009:quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:26 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Sukkel, geen enkele club gaat nooit meer van jullie winnen, zeker wij niet. Volgend seizoen zijn wij alleen maar sterker waar jullie leeggekocht worden. Veel plezier met Colin in de basis.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:26 schreef De.Kromme het volgende:
[..].
Dat bedoel ik er juist mee te zeggen, speel een aantal wedstrijden bij Ajax goed en je spelers staan in de belangstelling bij europese clubs. Bij psv moeten ze eerst de champions league winnen wil er een speler in de belangstelling staan.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:22 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wees er maar blij mee dat je een bedrijf bent in spelershandel. PSV levert minder spelers aan topclubs maar die boeken tenminste succes, en daar gaat het om.
Geen idee waar ze nou weer geld vandaan hebben, maar als je al een bod van 6 miljoen op El Ahmadi doet heb je blijkbaar ergens nog centen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:29 schreef denthemen het volgende:
[..]
Sterker worden met het geld dat je gaat krijgen voor... Mols? Gio? Makaay?
Wij hebben alleen spelers gekocht die wat bijdragen (op die kut-Lee na), jullie allemaal spelers als Lindgren.quote:Alleen Guzman kan iets opleveren..
Volgens mij zijn we afgelopen seizoen ook flink wat kwijt geraakt, en hebben jullie aardig wat gekocht.
Het gaat nu over volgend seizoen, dit seizoen hadden jullie je beste spelers nog (plus een laffe coach) en zaten wij met een te krappe selectiequote:Hoe was de stand ook alweer? En wat waren de uitslagen?
Had je ook selectie AC Milan neer kunnen zetten, en die hebben toch altijd een matig elftal...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:29 schreef Blight het volgende:
[..]
Selectie Feyenoord 2008/2009:
[ afbeelding ]
We zullen zien..
Nou mooi toch? Ik zou voor het 2e tekenen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:30 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Dat bedoel ik er juist mee te zeggen, speel een aantal wedstrijden bij Ajax goed en je spelers staan in de belangstelling bij europese clubs. Bij psv moeten ze eerst de champions league winnen wil er een speler in de belangstelling staan.
De.Kromme heeft dus niet zoveel verstand van dingen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
De.Kromme heeft Lindgren nog nooit zien spelen?
Dat is bekend.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:37 schreef F1Bas het volgende:
[..]
De.Kromme heeft dus niet zoveel verstand van dingen.
Silva staat al sinds de EUFA cup ontmoetingen tussen Fiorentina en FC Groningen in de belangstelling van de Italianen, echter is er altijd sprake geweest van een overname na het seizoen. Maar goed, toen kwam Ajax en vond Silva Groningen ineens een kutclub en wou zaakwaarnemer van Ginkel ook luxer brood op de plank.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat is dan wel een speler waar je in de CL mee overwintert? Landzaat? Dat is inderdaad een geweldenaar vergeleken met Lindgrenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:37 schreef De.Kromme het volgende:
Natuurlijk wel, maar dat is geen speler waarmee je in de CL overwintert...
Met alle respect, naar mijn mening heeft Ajax met Lindgren echt een topaankoop gedaan. Financieel/Kwalitatief verhoudingsgewijs gezien. En Silva blijkt ook duidelijk beter dan Ogararu.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Wij hebben alleen spelers gekocht die wat bijdragen (op die kut-Lee na), jullie allemaal spelers als Lindgren.
[..]
Fiorentina had ook al belangstelling voor Silva toen die nog bij Groningen speelde.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:12 schreef Wooldoor het volgende:
[..]
De.Kromme heeft Lindgren waarschijnlijk niet zo vaak zien spelen. Toch vreemd, het lijkt me dat hij Ajax-feyenoord vast wel gezien heeft en toen was Lindgren de beste man op het veld (op Heitinga na). De 3-0 zal De.Kromme toch ook nog niet vergeten zijn?quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Met alle respect, naar mijn mening heeft Ajax met Lindgren echt een topaankoop gedaan. Financieel/Kwalitatief verhoudingsgewijs gezien. En Silva blijkt ook duidelijk beter dan Ogararu.
Het zijn allebei geen slechte spelers hoor, maar ik zie beide spelers niet over 2 jaar bij een Engelse subtopper of topper spelen...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
Met alle respect, naar mijn mening heeft Ajax met Lindgren echt een topaankoop gedaan. Financieel/Kwalitatief verhoudingsgewijs gezien. En Silva blijkt ook duidelijk beter dan Ogararu.
Ik was dus al te laatquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Silva staat al sinds de EUFA cup ontmoetingen tussen Fiorentina en FC Groningen in de belangstelling van de Italianen, echter is er altijd sprake geweest van een overname na het seizoen. Maar goed, toen kwam Ajax en vond Silva Groningen ineens een kutclub en wou zaakwaarnemer van Ginkel ook luxer brood op de plank.
Je weet toch dat De.Kromme hele Ajax-wedstrijden kijkt van de 1e tot en met de 90e minuut? En als Ajax tegelijk met Feyenoord speelt, kijkt De.Kromme de Ajax-wedstrijd nog even helemaal terug om te oordelen hoe slecht de Ajacieden wel niet zijn. Het enige wat De.Kromme waarschijnlijk heeft gezien van Lindgren is het sublieme passje van Lindgren op Huntelaar, op weg naar de 3-0 tegen zijn club.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wat is dan wel een speler waar je in de CL mee overwintert? Landzaat? Dat is inderdaad een geweldenaar vergeleken met Lindgren![]()
Feyenoord speelde toen als een hoofdklasser, dus dat zegt ook weinigquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:42 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
De.Kromme heeft Lindgren waarschijnlijk niet zo vaak zien spelen. Toch vreemd, het lijkt me dat hij Ajax-feyenoord vast wel gezien heeft en toen was Lindgren de beste man op het veld (op Heitinga na). De 3-0 zal De.Kromme toch ook nog niet vergeten zijn?
Ah, in dat geval dienen jullie ook je mond te houden over de selectie van Feyenoord om dezelfde redenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:43 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je weet toch dat De.Kromme hele Ajax-wedstrijden kijkt van de 1e tot en met de 90e minuut? En als Ajax tegelijk met Feyenoord speelt, kijkt De.Kromme de Ajax-wedstrijd nog even helemaal terug om te oordelen hoe slecht de Ajacieden wel niet zijn. Het enige wat De.Kromme waarschijnlijk heeft gezien van Lindgren is het sublieme passje van Lindgren op Huntelaar, op weg naar de 3-0 tegen zijn club.
[ afbeelding ]
Lindgren.
Vreemd, met al die geweldige aankopenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Feyenoord speelde toen als een hoofdklasser, dus dat zegt ook weinig.
Vind ik ook.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vreemd, met al die geweldige aankopen.
Je generaliseert.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:45 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ah, in dat geval dienen jullie ook je mond te houden over de selectie van Feyenoord om dezelfde reden.
Het zegt ook genoeg dat de transfer pas officieel beklonken mocht worden door Martin van Geel NA Feyenoord - FC Groningen.quote:
In eerste instantie ging het om de selectie voor volgend seizoen in het algemeen, niet of Lindgren etc Europese top is en of je daar de CL mee overwintert.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:44 schreef S-Two het volgende:
Ik ben het trouwens wel redelijk met De.Kromme eens hoor. SIlva en Lindgren zijn zeker goeie en bruikbare spelers, en beter dan het materiaal wat we eerst hadden. Maar ik zie ze allebei ook niet bij een Europese topclub eindigen.
Zeg dan niet dat jullie alleen maar beter worden. Ja, dat is nogal makkelijk als jullie nu al geen top zijn en dat als hofleverancierquote:
Ook maar eenmalig dat hofleverancier zijn door afwezigheid van Van der Sar en Stekelenburg.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:50 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zeg dan niet dat jullie alleen maar beter worden. Ja, dat is nogal makkelijk als jullie nu al geen top zijn en dat als hofleveranciervan het NL elftal.
Spelers die wat bijdragen? Mols die nu voor het eerst begint met scoren? Makaay die alleen maar slechte wedstrijden kan spelen bij Feyenoord? Alleen De Cler en Gio voegen iets toequote:Op donderdag 27 maart 2008 11:33 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Geen idee waar ze nou weer geld vandaan hebben, maar als je al een bod van 6 miljoen op El Ahmadi doet heb je blijkbaar ergens nog centen.
[..]
Wij hebben alleen spelers gekocht die wat bijdragen (op die kut-Lee na), jullie allemaal spelers als Lindgren.
[..]
Het gaat nu over volgend seizoen, dit seizoen hadden jullie je beste spelers nog (plus een laffe coach) en zaten wij met een te krappe selectie.
Babel en Sneijder = 43 miljoen + Heitinga = 53 miljoen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:41 schreef denthemen het volgende:
Een bod van 6 miljoen, nou nou.. Ik weet niet of je hebt zitten opletten maar Ajax heeft vorig jaar richting de 35 miljoen (correct me if i'm wrong) gekregen voor alleen Sneijder en Babel, nu 10 miljoen voor Heitinga. Dan zit je al snel richting de 45 hé. Vorig jaar is er weinig gekomen qua spelers die veel kosten.
Hierbij nog even mijn Jip & Janneke berekening die ik elders een keer gedaan had.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Babel en Sneijder = 43 miljoen + Heitinga = 53 miljoen.
Effectief is daar overigens niet zoveel meer van over hoor.
quote:Jurgen Colin weet voorlopig nog niet wat hij moet denken van zijn contractverlening bij Ajax. De optie in de verbintenis van de verdediger werd deze week gelicht, omdat de nieuwe trainer van de Amsterdammers, Marco van Basten, het wel zou zien zitten in de mandekker. De betreffende speler en zijn zaakwaarnemer zetten echter eveneens hun twijfels bij de verlening van het contract.
In gesprek met de krant Het Parool laat Colin weten een dubbel gevoel te hebben bij de contractverlening. "Het is mooi dat de club vertrouwen in me heeft", aldus de voormalig speler van PSV en NAC Breda. "Anderzijds wil ik ook spelen. Momenteel zit ik op de tribune. Dat is een situatie die niet gezond voor me is. Van alleen trainen word ik niet beter."
Hakim Slimani, zaakwaarnemer van Colin, toonde zich voornamelijk verrast. "Ik had verwacht dat Ajax niet verder wilde met Colin. Martin van Geel (technisch directeur van Ajax, red.) noemde dat twee weken geleden een voorbarige conclusie. Na overleg met Marco van Basten besloot Ajax vorige week toch de optie in het contract uit te oefenen", aldus de belangenbehartiger.
"Maar we zijn zeer tevreden met de contractverlenging, al blijft het opmerkelijk dat zoiets gebeurt met iemand die op de tribune zit", vindt Slimani, die ook de geruchten kent dat Ajax op een transferbedrag aast. "Ik kan me niet voorstellen dat het Ajax daarom te doen is. Van Basten heeft vertrouwen in Colin, het gaat om voetbaltechnische redenen. Als in de voorbereiding op het nieuwe seizoen blijkt dat Colin weer buiten de selectie dreigt te vallen, is in de zomer altijd nog genoeg tijd om een nieuwe club te vinden. Met PSV, NAC, Genk, Norwich City en Ajax heeft Colin een goed CV opgebouwd", besluit de agent stellig.
quote:Ajax wil in de voorbereiding geen kernspelers verkopen, zodra de voorbereidingen voor volgend seizoen zijn begonnen. De club verkocht vorig jaar onder anderen Wesley Sneijder (Real Madrid) en Ryan Babel (Liverpool) en mede hierdoor kwam er onrust in het kamp van de Amsterdammers.
"We hebben intern de afspraak gemaakt dat we ons niet meer laten verrassen", aldus technisch directeur Martin van Geel tegenover Voetbal International. "Vanaf de eerste dag van de voorbereiding op het nieuwe seizoen willen we absoluut geen kernspelers meer laten vertrekken."
Op één belangrijke schakel van dit seizoen kan Ajax volgend seizoen niet meer rekenen. Afgelopen woensdag werd duidelijk dat John Heitinga voor circa tien miljoen het shirt van Ajax verving voordat van het Spaanse Atletico Madrid. Zelf moet de verdediger er nog uitkomen, maar dit lijkt geen groot obstakel volgens de speler zelf.
quote:SC Heerenveen-middenvelder Michael Bradley maakt een stormachtig seizoen door. De Amerikaan scoorde tot dusver vijftien keer, in 23 optredens voor de Friese hoofdmacht. Hierdoor speelt de middenvelder zichzelf in de kijker, en wekte interesse van onder andere Everton. Een vertrek naar een andere Nederlandse club ziet de 20-jarige niet zitten.
''De Nederlandse manier van spelen past niet bij me, denk ik. Ik vind mezelf een 'two-way-midfielder'. Ik val aan en maak doelpunten, maar verdedig ook hard mee en verover veel ballen. In Nederland is het vaak het één of het ander'', spreekt de jongeling over zijn speelstyle.
Medio 2009 loopt het contract van de Amerikaans-international af, maar SC Heerenveen wil nog wel wat verdienen aan de talentvolle middenvelder. Waarschijnlijk laten de Friezen Bradley deze zomer al vertrekken, maar alleen voor een flinke transfersom.
Die avatarquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:30 schreef albertfriet het volgende:
Ik heb liever Rommedahl dan Kennedy. Rommedahl is meer cult.
Doe je huiswerk ofzo, voor de winterstop (en dus ook voordat het hele Feyenoord-team als het zaterdag 7 van Harkemase Boys ging voetballen) legt hij er gewoon 11 in met een bijna gelijk aantal assists.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:41 schreef denthemen het volgende:
Makaay die alleen maar slechte wedstrijden kan spelen bij Feyenoord?
Tuurlijk niet, het zijn allemaal schijnheilige boontjes.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:39 schreef jna het volgende:
[..]
Net alsof die zaakwaarnemer het erg zou vinden als er een transfer komt
Alsof Ajax een bod van 35 miljoen op Huntelaar gaat afslaan, dat kunnen ze nooit verkopen aan hun aandeelhouders.quote:
Met dit bestuur weet je het maar nooit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:43 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Alsof Ajax een bod van 35 miljoen op Huntelaar gaat afslaan, dat kunnen ze nooit verkopen aan hun aandeelhouders.
Ajaxquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Doe je huiswerk ofzo, voor de winterstop (en dus ook voordat het hele Feyenoord-team als het zaterdag 7 van Harkemase Boys ging voetballen) legt hij er gewoon 11 in met een bijna gelijk aantal assists.![]()
Oja, en ook nog een 6 in de beker...
Michael Bradley heeft nog nooit Jari Litmanen zien meeverdedigen?quote:
ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:06 schreef Houniet het volgende:
Wie heeft er het thuisshirt van dit seizoen?
Staan daar die sterren op?quote:
Zeven assists. Is niet bijna 11. En van die zeven assists waren er drie in de eerste twee competitiewedstrijden (FC Utrecht en NAC Breda) van het seizoen, dus daarna slechts vier in heel veel wedstrijden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:41 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Doe je huiswerk ofzo, voor de winterstop (en dus ook voordat het hele Feyenoord-team als het zaterdag 7 van Harkemase Boys ging voetballen) legt hij er gewoon 11 in met een bijna gelijk aantal assists.![]()
Oja, en ook nog een 6 in de beker...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |