Uiteindelijk zullen deze vormpjes zichzelf terug betalen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:13 schreef Ole het volgende:
Heb toevallig net zelf ijsjes gemaakt, met vormpjes van de Action.
Lekker hoor, en nog goedkoop ook!
bananen blenderen met ijsblokjes en een scheutje sojamelk is ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:22 schreef Oblivion het volgende:
Nog een idee uitgewerkt:
Soja melk, zit dus niks in en scheutje dixap!
En je hebt: milkshake!![]()
Zonder rotzooi erin, wel natuurlijke suikers maar dat geeft niet zo heel veel...
Hallo CULLERS waar blijven jullie met die overheerlijke recepten???
Kan me niet voorstellen dat er niet from scratch gekookt wordt hier binnen CUL.
Oh, bananen shake? Hmmm, dit opent perspectief...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:43 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
bananen blenderen met ijsblokjes en een scheutje sojamelk is ook![]()
En misschien kan je zelf cruesli maken voor het ontbijt?
Letterlijk en figuurlijk, cool!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:44 schreef Ole het volgende:
Je kunt de gepelde, in stukjes gesneden banaan dan ook eerst ff invriezen
Ja, is bijna hetzelfde alleen dan krokant gebakken (vaak met honing).quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:49 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Cruesli? Is toch bijna hetzelfde als muesli?
Want die heb ik van zonnatura, puur natuur, geen troep erin.
Troep= kleur, smaak, conserveermiddel etc etc...
Maar als ik het zelf zou willen maken, hoe doe ik dat dan?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 21:55 schreef Vandaag... het volgende:
Ja, is bijna hetzelfde alleen dan krokant gebakken (vaak met honing).
Maar als je al muesli zonder troep hebt hoef je het niet zelf te maken, dat scheelt weer.
Ik heb een recept van smulweb geplukt, ik weet niet hoe die uitpakt want mijn oma maakte het zelf, ik niet (luiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:07 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Maar als ik het zelf zou willen maken, hoe doe ik dat dan?
Ik ontdoe ze wel van het kroontje, dan maak je een v'tje.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:53 schreef The_stranger het volgende:
Even een kort vraagje over de pasta saus in de OP. Als je het zonder gehakt wilt maken, verder wel precies zo maken als beschreven? En met tomaten stapelen, bedoel je (SHE) daarmee echt de bodem bedekken met hele tomaten, en eventueel de rest er gewoon bovenop (soort van piramide), of moet je nog wat met de tomaten doen? (snijden, ontvellen etc)
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Appelmoes kan je natuurlijk ook zelf maken.
Gewoon goudreinetten met een beetje water opzetten en zacht laten worden.
Daarna in de keukenmachine en je hebt een heerlijke appelmoes.
Helemaal niet nodig om daar suiker in te doen, kaneel kan eventueel wel.
Heerlijk en gezond met rode kool, of een jacht- of bonenschotel.
Je weet al hoe je zelf frietjes moet maken?
klik (sorry voor de Comic Sans)
Gebookmarked!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Op Odin kan je ook veel recepten from scratch vinden.
Kroontjes lijkt me duidelijk, zag me echter geen hele tomaten gaan stapelenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:46 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ik ontdoe ze wel van het kroontje, dan maak je een v'tje.
Gewoon erop leggen en dan als je gaat kijken na een paar uur, dan de velletjes weg halen...
Velletjes...
Sweet memories.. mijn moeder naar de lokale boer een flinke zak appels halen, flink koken en na een tijdje mocht een kleine the_stranger de brij door een soort van draaizeef halen voor de lekkerste appelmoes ooitquote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Appelmoes kan je natuurlijk ook zelf maken.
Gewoon goudreinetten met een beetje water opzetten en zacht laten worden.
Daarna in de keukenmachine en je hebt een heerlijke appelmoes.
Helemaal niet nodig om daar suiker in te doen, kaneel kan eventueel wel.
Heerlijk en gezond met rode kool, of een jacht- of bonenschotel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |