Het is nu weer te koud om het dakterras te stuckenquote:
Heb je al gezegd tegen die mensen dat ik daar helemaal niet mee akkoord ga met zo'n excuus?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:23 schreef snoopy het volgende:
[..]
Het is nu weer te koud om het dakterras te stucken![]()
Het moet dan boven de 10 graden zijn en droog. Nou ja, dat is het al een tijdje niet hè....
Het is elke keer een ander verhaal, maar daar weet jij denk ik alles van
Wat nou belastingklus, je zegt net dat er tijd is voor meer ontspanning!quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:33 schreef Lois het volgende:
De ergste drukte is gelukkig voorbij Phlufje, nu is het tijd voor meer ontspanning.
Het was leuk bij de tandarts<-- ik blijf wanhopig positief
Vanmiddag nog zo'n leuk klusje, nl de belastingman
![]()
Nu ga ik eerst Bram en Iris uit school halen en voederen
Het wordt sowieso een tussenoplossing voor onszelf, een aantal weken bij mijn moeder in huis. Maar dat is niet zo erg. Het wordt lastiger met onze spullen. Als het huis 15 mei of eerder wordt opgeleverd kunnen we onze spullen er vast neerzetten. Zo niet, dan moeten we die dus tijdelijk opslaanquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:39 schreef phluphy het volgende:
Snoop, dat is zwaar ka-uu-tee zeg! Gelukkig wordt het nu wat zachter. Redden jullie het wel, ondanks die 3 weken vertraging? Of wordt het alsnog een tussenoplossing?
Mijn mond valt openquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:20 schreef Memmel het volgende:
Kunnen we geen OUD - tegenvallende bouwperikelen topic openen? Ons huis zou vorige week opgeleverd worden, maar door een fout door de aannemer (die dat overigens ten stelligste ontkent) is ons huis 42 cm te laag gebouwd. En nu wordt het over een week of 4 in zijn totaliteit opgekrikt. Maar het juridisch gevecht over de kosten moet nog beginnen![]()
En ik had zóó gehoopt Anna d'r eerste verjaardag daar te vieren.
Wat lief dat je het vraagt!quote:
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:49 schreef cattie het volgende:
[..]
Wat lief dat je het vraagt!
Ik heb wel eens betere tijden gekend. De dood van mij oma is toch nog best hard aangekomen. En op mijn werk heb ik veel gezeur gehad. Het ging dusdanig slecht tussen mij en wat collega's dat ik overplaatsing heb aangevraagd. Vandaag was mijn laatste werkdag op mijn oude plek, woensdag begin ik op een andere afdeling. Lekker een verse start.
volgens de fysio is t erger dan ik zelf inschattequote:Ynske, vond de fysio dat het niet goed was of deed de behandeling veel pijn? Doe het maar rustig aan!
Ik heb, maat 42. En ik koop altijd bij Wolky de schoenen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:55 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat lekker BE, gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf!Ik zag in Winschoten ook nog een schoenenzaak waar ze zelfs maat 44 damesschoenen verkochten. Ikzelf heb 42 of 41, ligt aan het merk, maar helaas heb ik nog niks naar mijn zin gevonden. Ik zoek zwarte laarzen...
En als je nou juist het tegenovergestelde hebt? Bij mij zijn ze vaak veeel te ruim.quote:
Vertel eensquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Cattie..![]()
Ynske, heeeeel veel sterkte! En nu goed uitzieken!![]()
Oxy, ik duim voor je meid !![]()
Ik heb net via internet Fitna gezien..
Als je last heb van een zwakke maag.. niet kijken..![]()
Er komen beelden in voor, gruwelijk gewoon!
Tuurlijk weet ik je te vinden! Dank je.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:05 schreef Belana het volgende:
cattie wat naar allemaal! bah! als je je hart wilt luchten weet je me te vinden hoop ik!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wir müssen leben, bis wir sterben!
Dat hoop ik ook. Dapper dat je het aangekaart hebt en goed dat deze oplossing gevonden is. Succes op je nieuwe plekquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:31 schreef cattie het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik je te vinden! Dank je.
Ik hoop heel erg dat mijn nieuwe werkplek leuk werk en vooral ook fijne collega's inhoud. Zodat ik weer met plezier naar mijn werk kan gaan. En alles weer tot rust komt.
Duoboots verkoopt laarzen voor grotere kuitmaten en voor smallere kuitmaten (en nu ook schoenen in breedtematen). * owlet 's zusje werkt erquote:Op donderdag 27 maart 2008 20:03 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
En als je nou juist het tegenovergestelde hebt? Bij mij zijn ze vaak veeel te ruim.
In Alkmaar zit trouwens ook een grote schoenmaten-winkel: Passo. Op het Fnidsen geloof ik (als er hier mensen met grote voeten in NH wonen).
Waarom nou weer meteen "quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:48 schreef Lief17 het volgende:
Ik doe ook de belastingaangifte en zo hier...![]()
Fitna...
Ik heb deze besteld:quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:24 schreef Ynske het volgende:
BE welke DrMartens heb je besteld?
ik heb voorheen de paarse enkelhoge gehad![]()
![]()
echt helemaal kapotgelopen
en loop nu bijna 3 jaar al op de hoge met veters en risten zwarte
voor mij zijn het echt de ideale schoenen
Cattie, ik hoop het ook voor je! Slechter kan het vast niet worden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 20:31 schreef cattie het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik je te vinden! Dank je.
Ik hoop heel erg dat mijn nieuwe werkplek leuk werk en vooral ook fijne collega's inhoud. Zodat ik weer met plezier naar mijn werk kan gaan. En alles weer tot rust komt.
Door het afvallen zijn mijn voeten kleiner geworden, maar waar het precies van af is weet ik niet, ik vond niet dat ik bovenop erg dikke voeten hadquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:06 schreef Brighteyes het volgende:Troel, voeten kunnen dus ook weer kleiner worden? Of was dat vnml bovenop waardoor je een grotere maat nodig had?
Dat je ook een grote piemel hebt?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:25 schreef Troel het volgende:
Ja als baby al ja
Jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel
Nee, ik ben het niet van plan ook. Ik kan die Wilders niet luchten of zien en besteed zo min mogelijk aandacht aan hem en wat hij doet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:32 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarom nou weer meteen ""?
Heb je hem wel bekeken?
Wat een leuke voorstelling Tex! Kan Noah er niet met een ander heen?! Ik snap het wel, zelf gaan is leuker.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:17 schreef texelonia het volgende:
Ik kom net deze voorstelling van Dikkie Dik tegen! Noah speelt de hele dag door dat ie een kat is, dus leek me echt een hele leuke voorstelling voor hem. Maar ik moet natuurlijk gewoon werken
En ik heb net 4 dagen vrij gevraagd, dus ze zien me aankomen....
Nou, je bent toch ziek? Daar hebben we toch mooie verzekeringen voor in NL? Verzekeringen waar jij ook aan hebt meebetaald, door zo hard te werkenquote:
Woensdag is de oppasdag van m'n zus, dus die zou ook kunnen gaan als ze wil. En we kunnen ook nog naar Veldhoven, maar ja dit is zo lekker dichtbij... Misschien dat ik zo mn werk ff bel om vrij te vragen. Kan het altijd proberen tochquote:Op vrijdag 28 maart 2008 11:15 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat een leuke voorstelling Tex! Kan Noah er niet met een ander heen?! Ik snap het wel, zelf gaan is leuker.
zo gaat mijn middelste met zijn klas naar de reuzenkrokodil, van theaterorkest Max Tak. ik heb me geheel vrijwillig opgeofferd om ze erheen te rijden.Die voorstelling wil ik graag zien...
![]()
Lekker Reinhilde, zulke dagen kan je vaak wel een tijdje op teren als het weer wat minder gaat...
daar ben ik weer ziekgemeld en die zouden contact met me opnemen. als ze woensdag nog niet gebeld hebben gaat t uitzendbureau weer contact met hen opnemen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:08 schreef Troel het volgende:
Ynske, ik zou nu vast contact opnemen met het UWV
dat klopt ook welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:37 schreef Vivi het volgende:
Ynske, ziektegeld krijg je over je inkomen van de laatste 5 jaar, en daar 70 % van.
Het gaat echt goedkomen hoor!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat klopt ook wel
alleen met een achterstand van 3 maanden
ik heb dus nu al n maand niets mogen ontvangen
erg handig met huur etc, maar goed mocht t nodig zijn willen mijn ouders me wel helpen
tis alleen gewoon zo ruk dat dit er ook nog allemaal bijkomt, net of ik voor mijn plezier thuis zit
als ik het wist...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:11 schreef DaviniaHR het volgende:debuurvrouw, dat snap ik niet? waarom moet je minimaal 4 dg werken?
fijn, tex!
gister was burgerlijkvan mijn pa. was leuk, maar ook wel raar.
zondag synagogaal huwelijk, en gister zeiden 2 vrienden zomaar af!! Dus nu snel andere mensen aan het regelen, anders zit je aan een half lege tafel, en daar is ook geen lol aan
maar het lijkt te gaan lukken
Ze hebben mij met contrackt ook buitengegooid toen ik in die zware depressie zat... dus alles is mogelijk hoor, het enige verschil hierin was, dat ik geen zin had om het aan te vechten, mijn kind was dood, wat kon mij nou mijn werk nog schelen... lekker belangrijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 12:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Mag dat eigenlijk wel? Iemand vanwege ziekte zeggen dat je niet meer mag komen?? Het lijkt mij dat dáár toch wel een wet tegen is.
En dan nog wat: als je nu niet stopt dan ben je in Juli niet meer in staat om te werken. Je herstel neemt nu eenmaal tijd. UWV is denk ik een goede tip...
Peet ook... een heel gezeik met advocaten en psychische onderzoeken is dat nog geweest.. Ben je iets van 11 jaar in dienst bij Justitiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:24 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ze hebben mij met contrackt ook buitengegooid toen ik in die zware depressie zat... dus alles is mogelijk hoor, het enige verschil hierin was, dat ik geen zin had om het aan te vechten, mijn kind was dood, wat kon mij nou mijn werk nog schelen... lekker belangrijk
Supermarkt, action, een mediamarkt, bcc enz enzquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:39 schreef Ynske het volgende:
plannerpraat me er niet over
stomme vraag
waar kun je stofzuigerzakken halen behalve bij de blokker, daar zijn ze op
hema, supermarkt, marskramer, kruidvatquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:39 schreef Ynske het volgende:
plannerpraat me er niet over
stomme vraag
waar kun je stofzuigerzakken halen behalve bij de blokker, daar zijn ze op
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:40 schreef owlet het volgende:
Fijn, Bar! Gefeliciteerd![]()
Ik had net een blunder. In de brievenbus lag een enveloppe die overduidelijk een geboortekaartje bevatte. Poststempel Zwolle. Maar met een dreumes aan de ene hand en een boodschappentas in de ander is het wat lastig kaartjes openen.
De hele weg naar de supermarkt en terug was ik aan het puzzelen wie het kon zijn, wie er in omgeving Zwolle woont en wie er blijkbaar zwanger was.
De verrassing werd nog groter toen ik thuis de enveloppe open maakte en het ook nog eens precies hetzelfde kaartje bleek te zijn als waar ik een paar dagen geleden zo weg van was op een site. Wat een toeval!
Maar wat een rare geboortedatum, juni 2008![]()
Proefkaartje. Eergister zelf nog aangevraagd. Nogal logisch dat het dan precies dát kaartje is![]()
jah,quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:41 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Supermarkt, action, een mediamarkt, bcc enz enz
Dan heeft mijn man daar ook last van. Een paar dagen geleden overkwam hem ongeveer hetzelfde met ons proefkaartjequote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:42 schreef _Bar_ het volgende:
Tja noemen ze zoiets niet gewoon zwangerschapsdementie
Hihi dat is goed mogelijk ja, je bent immers toch altijd samen zwangerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:02 schreef sjak het volgende:
[..]
Dan heeft mijn man daar ook last van. Een paar dagen geleden overkwam hem ongeveer hetzelfde met ons proefkaartje
hihiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:40 schreef owlet het volgende:
Fijn, Bar! Gefeliciteerd![]()
Ik had net een blunder. In de brievenbus lag een enveloppe die overduidelijk een geboortekaartje bevatte. Poststempel Zwolle. Maar met een dreumes aan de ene hand en een boodschappentas in de ander is het wat lastig kaartjes openen.
De hele weg naar de supermarkt en terug was ik aan het puzzelen wie het kon zijn, wie er in omgeving Zwolle woont en wie er blijkbaar zwanger was.
De verrassing werd nog groter toen ik thuis de enveloppe open maakte en het ook nog eens precies hetzelfde kaartje bleek te zijn als waar ik een paar dagen geleden zo weg van was op een site. Wat een toeval!
Maar wat een rare geboortedatum, juni 2008![]()
Proefkaartje. Eergister zelf nog aangevraagd. Nogal logisch dat het dan precies dát kaartje is![]()
Oeh! daar komtquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:51 schreef _Bar_ het volgende:
morgen feestjeopa en oma alweer 60 jaar getrouwd...
Camerabats nog even opladen, het juiste kaartje straks in de camera doen, fotocamera mee,
En gewoon een dagje extra vrij
En ik ben trotse bezittster van 2 kaartjes voor picknick in the park op zondag 22 juni in Den haag
straks even vrij regelen...
Uhuh en room eleven en nog iemand maar kom even niet meer op de naamquote:
Appelsap heb je de oorzaak al ontdekt?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 11:22 schreef appelsap het volgende:
Bar gefeliciteerd!
Snoopy het zit je ook niet mee he!
Wij zitten hier net rustig in de huiskamer. Komt er ineens een hele hoop water uit het plafond gelopen.
Het leek wel een flinke regenbui. Nu nog af en toe een druppel, ben toch wel benieuwd hoe dat nou komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |