Nee, dat soort lui kennen vaak wel moslims, maar dat zijn net goeie moslims. Hiermee tonen ze dan vervolgens aan dat ze niet racistisch zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:55 schreef gronk het volgende:
Overigens, ik weet helemaal niet wat de gebruiken zijn in de moslimwereld (waar is Triggershot als je 'm nodig hebt), maar ik vraag me af wat wilders-symphatisanten doen als hun bejaarde moslim-overbuurman (waar ze een goede relatie mee hebben) overlijdt. Ik gok dat 't een ontzettend fictieve situatie is, omdat het me niets zou verbazen als de meeste wilders-symphatisanten geen enkele moslim in hun kenissenkring hebben, maar goed: wat zouden ze doen? Naar de moskee gaan, of niet?
Ja, het standaard ontwijkgedrag wat je ook wel in extreem-rechtse kringen ziet.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, dat soort lui kennen vaak wel moslims, maar dat zijn net goeie moslims. Hiermee tonen ze dan vervolgens aan dat ze niet racistisch zijn.
Uiteraard kun je niet controleren of ze echt moslims kennen.
Tja, maatschappelijke en/of persoonlijke frustraties zullen debet zijn, denk ik?quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:10 schreef gronk het volgende:
[..]
Ja, het standaard ontwijkgedrag wat je ook wel in extreem-rechtse kringen ziet.![]()
Dan nog blijf ik het raar vinden dat mensen wel moslims 'kennen', om vervolgens allerlei wel generaliserende uitspraken over ze te doen. Something does not compute, enzo.
Ooh mieters, in plaats van op de persoon te spelen, gaan we het nu over forumleden hebben.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:11 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Tja, maatschappelijke en/of persoonlijke frustraties zullen debet zijn, denk ik?
Nou, vertel dan maar.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:14 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ooh mieters, in plaats van op de persoon te spelen, gaan we het nu over forumleden hebben.
Mag ik ook mee doen met met mijn psycholgie van de koude grond?
Altijd leuk om net te doen of je iemand's beweegredenen kent.
Kijk, gronk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:14 schreef huhggh het volgende:
[..]
Ooh mieters, in plaats van op de persoon te spelen, gaan we het nu over forumleden hebben.
Mag ik ook mee doen met met mijn psycholgie van de koude grond?
Altijd leuk om net te doen of je iemand's beweegredenen kent.
Und ein lach.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:14 schreef DennisMoore het volgende:
Wir setzen uns mit tränen nieder.
Wat een josti is het ook, die Jami.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:00 schreef Super7fighter het volgende:
Ongelooflijk hoe iemand zich weer bij elk optreden opnieuw onsterfelijk belachelijk maakt.![]()
Nu weer bij geenstijl, waarin Jami de ene stotterbui na de andere heeft:
http://www.geenstijl.tv/2(...)der_met_ehsan_j.html
Hilarisch.
Pas je wel op. De mensen die geloven in reincarnatie zullen zich nu beldigd voelen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die mag je uitleggen.
En vergeet ook niet dat religie een keuze is, en zaken als geaardheid of een donker huidskleurtje niet. Dat maakt uit.
ik ben benieuwdquote:Op donderdag 27 maart 2008 19:28 schreef __Saviour__ het volgende:
zo, de eerste film is er in ieder geval![]()
Nooit zwichten, nooit buigen!
Pics?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:28 schreef __Saviour__ het volgende:
zo, de eerste film is er in ieder geval![]()
Nooit zwichten, nooit buigen!
Ja, terwijl zijn film veel heftiger gaat worden, lijkt me zo.quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
Zijn FOK-topics doen het ieg een stuk minder dan die van Wilders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |