Homo's?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:59 schreef DennisMoore het volgende:
Achja, enkele decennia geleden werden de christenen 'geschoffeerd'. En nu is het de beurt aan een volgende overgevoelige groep.
Solipsisme noemt men dat toch?quote:
Werkelijkwaar?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die zijn daar zelf al heel goed in.
Hoezo ná?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:09 schreef IRW het volgende:
De vraag is nu hoe Nederland na de film van Geert Wilders reageert op een tweede anti-islamfilm.
Wat was het gevolg van al dat schofferen, en wat hoopt men te bereiken met het schofferen van moslims?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:59 schreef DennisMoore het volgende:
Achja, enkele decennia geleden werden de christenen 'geschoffeerd'. En nu is het de beurt aan een volgende overgevoelige groep.
Klopt, maar die bestaat tenminste. Tenminste, als je niet helemaal mataglap bent.quote:
Is het nou 21 december of 12 december btw?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:05 schreef Picchia het volgende:
Alvast een voorspelling over de gevolgen van mijn film:
Die mag je uitleggen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:04 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk eerlijk gezegd dat we veel moslimgezeik juist te danken hebben aan de overgevoeligheid van homo's.
Als radicaal-atgeïst zou je dan zeggen dat het ik ook niet bestond, want alles dat naar goddelijkheid riekt is radicaal niet aanwezig. En dan heb je dus een probleem, want dan bestaat er in eens niets meer om vast te stellen dat God radicaal weg is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:06 schreef gronk het volgende:
[..]
Klopt, maar die bestaat tenminste. Tenminste, als je niet helemaal mataglap bent.
21, dus hou daar rekening mee als je een vakantie wilt boeken naar het Midden-Oosten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is het nou 21 december of 12 december btw?
Wat denk je zelf?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:06 schreef Yildiz het volgende:
Wat was het gevolg van al dat schofferen
Hoezo moet er per se een doel zijn? Een Hans Teeuwen bijvoorbeeld vindt het gewoon lollig.quote:en wat hoopt men te bereiken met het schofferen van moslims?
Bottom -- Carnival. Maar dan live.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:27 schreef OldJeller het volgende:
Wie heeft er al een pak pampers ingeslagen voor de dag dat de film wordt uitgezonden en de nasleep?
12-12-'12 vind ik poëtischer staan hoor, valt er niets aan die datum te doen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:08 schreef Picchia het volgende:
[..]
21, dus hou daar rekening mee als je een vakantie wilt boeken naar het Midden-Oosten.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:08 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Als radicaal-atgeïst zou je dan zeggen dat het ik ook niet bestond, want alles dat naar goddelijkheid riekt is radicaal niet aanwezig. En dan heb je dus een probleem, want dan bestaat er in eens niets meer om vast te stellen dat God radicaal weg is.
quote:
Waarmee het atheïsme zou worden bewezen (maar aan wie), maar nog niet de mogelijkheid van radicaal-atheïsme.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:10 schreef gronk het volgende:
[..]
'Oops.... and the universe dissapears in a puff of smoke'
Nou, als in die tekenfilm Betty Boop gegangbangd zou worden door twee moellahs die lijken op Jami en Wilders zou het toch wel een glimlach op onze gezichten kunnen tovereren hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:11 schreef gronk het volgende:
[..]. Alleen jammer dat deze herhaling wordt uitgevoerd door 2 clowns die echt niet grappig zijn.
Je kan gewoon stilletjes voor jezelf atheïst zijn, je kan gelovigen lastig vallen met je mening, en je kan bommen leggen bij religieuze gebouwen. Volgens mij kan je dus zowel radicaal als extremistisch Atheïst zijn.quote:
quote:- Still, at least we got the duck!
- The duck...
- Yeah! It's made out of plastic!
- Eddie, what in the name of greek buggery is the use of a plastic duck?
- It floats... in the bath.
- But why?
- It's hollow!
- Why the duck?
- It came free with the telly!
- Eddie, everything came free with the telly, we were looting! Why didn't you get a free telly with the telly?!
- Well it would sink in the bath!
Als ik met zekerheid het einde van de wereld over vier jaar kon voorspellen, dan zou ik vandaag stoppen met studeren.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
12-12-'12 vind ik poëtischer staan hoor, valt er niets aan die datum te doen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |