Ja het gala zelf wel, maar als je zo serieus moet tutten dan liever nietquote:
Vergeet niet ook een klein beetje blusher bij je decoletee te doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:ja, zo
ben nu met de make-up bezig
mén, wat een gedoe allemaal![]()
de eerste paar keer duurt het enorm langquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:ja, zo
Alsof Moblo het nu ineens dagelijks gaat doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de eerste paar keer duurt het enorm lang
daarna kun je het in een paar minuutjes
Ik doe van licht naar donker.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
oogschaduw, is dat van donker naar licht, of van licht naar donker?
heb een lichte en een donkere, namelijk
Ligt eraan van welke kant je komt natuurlijkquote:
uh.. eerst de lichte op het grootste gedeelte smeren van je oogquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
oogschaduw, is dat van donker naar licht, of van licht naar donker?
heb een lichte en een donkere, namelijk
Maak het nou niet zo ingewikkeld voor een make-up-newbiequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar dat hangt natuurlijk ook van je ogen af
Succesquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, wel een heel toepasselijke OP.
Eigenlijk had je ervan moeten maken: "Waar we moblo klaarstomen voor haar gala"![]()
.
Ik ga over een half uurtje hardlopen. Voor de eerste keer 20 minuten.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar dat hangt natuurlijk ook van je ogen af
mag hier nog helemaal niet zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, wel een heel toepasselijke OP.
Eigenlijk had je ervan moeten maken: "Waar we moblo klaarstomen voor haar gala"![]()
.
Ik ga over een half uurtje hardlopen. Voor de eerste keer 20 minuten.
Dat vond ik toen ook ... maar het optutten/jurk zoeken enzo vond ik wel het leukste van het hele gala ... (de verbaasde gezichten en opmerkingen achteraf waren ook wel leuk, maar lang niet zo leuk als mezelf in een echt vrouwmens veranderenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:ja, zo
Haha. Ja dat heb ik nu ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik morgen omhoog mag updaten. Mijn taille groeit dicht en ik voel gewoon dat ik eigenlijk weer naar mijn normale eet- en slaapritme terug moet. Dat komt ook meteen goed uit, want de toetsen zijn voorbij, de normale lessen gaan weer beginnen ... (en met een beetje geluk is er snel mooi weer, dus minder kleding, dan wil ik mn taille weer gevonden hebben)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is heul niet lief van jouquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:49 schreef Liejannuh het volgende:
Die pukkel op je neus MoBlo! Die is best erg!
Laat je mensen altijd zo onzeker mogelijk de deur uitgaan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:49 schreef Liejannuh het volgende:
Die pukkel op je neus MoBlo! Die is best erg!
quote:
Meestal niet hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat je mensen altijd zo onzeker mogelijk de deur uitgaan?
O wie dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
er lezen hier trouwens ook nog wel andere mensen mee kwam ik net via pm achter
Half Fok misschien? Genoeg relletjes hier, dus bergen mensen die hier lurken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O wie dan?
* Viking84 is nieuwsgierig.
voor iemand die zo kritisch is, is dat best een complimentquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Wat mooi.
* Viking84 wordt spontaan verliefd.
Veel plezier MoBlo!.
ik weet wie 't zegtquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Sorry!
![]()
[..]
Meestal niet hoor.Maar ze begon er zaterdag zelf over!
MoBlo, je ziet er tof uit zo! Moet je vaker doen!Rokjes en hakken enzo.
Wat voor schoenen heb je nu trouwens aan?
vaselinequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:23 schreef Chicolate het volgende:
Staat je leuk Moblo. Erg leuk
.
Wat valt er te doen tegen een gescheurde mondhoek? Ik loop er nu al een paar dagen mee, het wordt steeds erger, het is ondertussen een soort van dikke huidskleurige (keiharde) korst aan het worden die iedere keer dat ik lach of gaap weer openschiet ... ik heb er kamillosan (of hoe dat spul ook heet, het is kamille en vettig) op gesmeerd, om het zacht te maken, maar het gaat maar niet weg. (dat het er uitziet alsof ik een enge besmettelijke ziekte heb, maakt me niet eens zoveel uit)
Jij ook veel succes danquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef Faithy het volgende:
tofik ga ook vrijdag
kon me inschrijven, -eindelijk!- voor een intro fitness vrijdagavond
dus van 8 tot 10 krijg ik uitleg en alles, en dan mag ik daarna, voortaan, ELKE DAG naar de sportschool, als ik dat zou willen
Ja misschien dat het bij jou wel wat heftiger isquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef Sylvana het volgende:
Tja, alleen aquajogging heeft idd niet zo heel veel zin, maar als je het in combinatie met aquarobics doet, dan voel je het echt welIk heb iig elke keer als ik geweest ben nog wel spierpijn de volgende dag.
Goed dat je gaat fitnessen zeg, en persoonlijke begeleiding en een schema zijn wel handig ja, succes
ik vrijdag van 9 tot 10quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:46 schreef Faithy het volgende:
tofik ga ook vrijdag
kon me inschrijven, -eindelijk!- voor een intro fitness vrijdagavond
dus van 8 tot 10 krijg ik uitleg en alles, en dan mag ik daarna, voortaan, ELKE DAG naar de sportschool, als ik dat zou willen
Tja, we gebruiken niet alleen die wetbelt, maar ook andere materialen voor extra weerstand, zoals dumbells, schuimrubberen buizen, schuimrubberen dingen die je om je enkels of polsen moet doen voor extra weerstand van de benen of armen, oefeningen zonder wetbelt. Dus het is erg gevarieerd bij ons en niet alleen maar een beetje heen en weer lopen met een wetbelt omquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:52 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja misschien dat het bij jou wel wat heftiger is
maar een beetje heen en weer zwemmen met een zwemvest..no thanks
*knuffel*quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:42 schreef freecell het volgende:
Erg leuk Moblo!
Ik ben net weer thuis uit mijn werk en ik geloof dat ik morgen maar ga skippen. Dagje uitzieken.
Lijkt erop dat we net zo'n slowchat topic worden als ons zustertopicquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:39 schreef Sylvana het volgende:
iemand mn zwemverhaal nog gelezen, of gaan we dit topic alleen maar over het gala van Moblo hebben?
Middelbare schoolquote:
Op wat voor reacties zit je te wachten, dan? Ik vind het eerlijkgezegd niet zo spannend om op ieders dagmenu en sportschema te reageren...quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:39 schreef Sylvana het volgende:
iemand mn zwemverhaal nog gelezen, of gaan we dit topic alleen maar over het gala van Moblo hebben?
Ik neem het idd ook ter kennisgeving aan, sorry Sylvanaquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op wat voor reacties zit je te wachten, dan? Ik vind het eerlijkgezegd niet zo spannend om op ieders dagmenu en sportschema te reageren...
Dat is waarquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Op wat voor reacties zit je te wachten, dan? Ik vind het eerlijkgezegd niet zo spannend om op ieders dagmenu en sportschema te reageren...
Ik lees het wel hoor. En als je het hebt gehaald, doe ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik neem het idd ook ter kennisgeving aan, sorry Sylvana.
Ik post ook elke dag over m'n tentamen statistiek momenteel en daar reageert ook niemand op. Verwacht ik ook niet.
Dat is zo leuk aan een forum, je kunt dat niet opleggen aan de postersquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is waar
Maar een half topic vol offtopic gala gezeur is ook onzin natuurlijk
Bijvoorbeeld alleen de foto's waren net zo leuk en beter op zijn plaats geweest volgens mij
Ach, daar doe ik niet zo moeilijk overquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is waar
Bijvoorbeeld alleen de foto's waren net zo leuk en beter op zijn plaats geweest volgens mij
idd, daar ging het mij ook om, dat het zowat nergens anders over gaat de laatste dagen. En dat er dan niet op een ontopic post gereageerd wordt zeg maar, daar ging het mij om.quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik wil niet zo in de picture staan en al helemaal niet zo offtopic, sorryquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ach, daar doe ik niet zo moeilijk over. Het is eenmalig en het is leuk om zoiets met elkaar te delen
.
Volgende keer sta jij weer eens in the picture.
Niet zo gepikeerd hèquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik wil niet zo in de picture staan en al helemaal niet zo offtopic, sorry
Dat was niet gepikeerd, en zeker niet dezequote:
Ik denk dat er meer suiker zit in de Milkbreakquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat was niet gepikeerd, en zeker niet deze![]()
Ik wou gewoon iets liefs zeggen
Wat zou trouwens gezonder zijn Liga Evergreen of Liga Milkbreak?
Ja, middelbare schoolstatistiek is leuk. Op de uni is het een stuk minder, hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
statistiek is juist leuk
dus dan kan ik helaas niet met je meeleven viking
Dat dacht ik ook (zou natuurlijk op de verpakking kunnen kijken maar geen zin in)quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat er meer suiker zit in de Milkbreak.
En nu ga ik pitten. Dag meisjes.
Ik merk het altijd aan m'n huid als ik te weinig (gezonde) vetten en olien binnenkrijg. Daarom doe ik niet te zuinig met olijfolie in de sla, of soms dip ik gewoon wat brood in olie en kruiden als tussendoortje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:23 schreef Chicolate het volgende:
Wat valt er te doen tegen een gescheurde mondhoek?
Wat een logica van je moeder zeg... misschien haar aanraden geen snoep te kopen omdat ze aan het lijnen is? (zodat je vooral zelf niet gaat snoepen 'omdat het er is'). Laatst nog een interessant artikel gelezen over onze hersenen en opeten wat er voorhanden is. Sommige mensen willen zichzelf trainen door lekkers te kopen en dat vooral niet te gaan opeten. Dat schijnt totaal averechts te werken...quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
afvallen gaat alleen slecht, kom alleen maar aan
mn moeder is op dieet en dan koopt ze echt heeeeeel veel snoep
en als er snoep is ga ik dat eten
Alleen blijf ik honger houden na een zak worteltjes.quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:38 schreef YPPY het volgende:
Ja, een hele zak wortelbolletjes.Dat eet zo makkelijk weg. Of een bakje met appelpartjes, ook makkelijk frustratie eten. En een netje mandarijntjes natuurlijk.
schillenquote:Op donderdag 27 maart 2008 08:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen blijf ik honger houden na een zak worteltjes.
Dus die eten lekker weg, maar daarna eet ik alsnog van alles (sommige mensen schijnen dat te hebben met appels).
Hey goed om je weer te zienquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:11 schreef Alcarin het volgende:
Hoi! Ik leef nog hoor!
En nu ga ik overleggen/naar een colloquium/programmeren/een brief schrijven.
STRESS!!
Dus eh...doei
Ik las 'dropjes vanwege mijn enkel' ben nog niet helemaal wakker volgens mijquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:41 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Mogge!![]()
Zag er mooi uit moblo!
Gisteravond dropjes op vanwege mn keel. Dat is best een goed excuus, maar ik begin weer meer te snoepen en dat is niet goed, dus wel wat beter opletten juist weer!
Vanavond ook werken, dus dat wordt een lange dag en 2x brood eten (want vanochtend had ik yoghurt met muesli).
En viking: bij mij werd er ook veel ophef gemaakt over de moeilijkheid van statistiek, maar uiteindelijk viel het tentamen erg mee. Je bent in elk geval op tijd begonnen
Dat was altijd de tactiek van m'n oma: als ik gevallen ofzo kreeg ik een snoepje op de zere plek. Wanneer je het dan opat was het over, want het snoepje was niet meer nodigquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:42 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik las 'dropjes vanwege mijn enkel' ben nog niet helemaal wakker volgens mij
Dat is wel een goede manier inderdaadquote:Op donderdag 27 maart 2008 09:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Dat was altijd de tactiek van m'n oma: als ik gevallen ofzo kreeg ik een snoepje op de zere plek. Wanneer je het dan opat was het over, want het snoepje was niet meer nodig![]()
Best een goede manier eigenlijk, want dan mochten we er ook niet meer over klagen, en ook niet echt onverantwoord, aangezien het om een zo'n klein snoepje ging.
Ik heb geen idee.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:34 schreef Miss_S het volgende:
Waarom moet ie zo strak zitten dan?
Ik heb er nooit last van gehad eigenlijk....
Zo'n powerchain heb ik nu ook, deed een week pijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Dit is ook de eerste keer dat ze hem zo strak hebben gezet. Ik vermoed dat het er iets mee te maken heeft dat ik vroeg hoelang het nog ging duren
Maar ze hebben een 'powerchain' gespannen van hoektand naar hoektand en dan voorlangs. Dat is een soort idioot strak elastiek. Daarbij dan ook nog eens een dikkere draad én flink aangedraaid en ik kan dus de voorste 6 tanden gewoon niet gebruiken.
hmm klinkt niet fijnquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Dit is ook de eerste keer dat ze hem zo strak hebben gezet. Ik vermoed dat het er iets mee te maken heeft dat ik vroeg hoelang het nog ging duren
Maar ze hebben een 'powerchain' gespannen van hoektand naar hoektand en dan voorlangs. Dat is een soort idioot strak elastiek. Daarbij dan ook nog eens een dikkere draad én flink aangedraaid en ik kan dus de voorste 6 tanden gewoon niet gebruiken.
ja ik voel me je mee... kan het me ook als de dag van gisteren herinneren... heb iets van 10 injecties in mijn gehemelte gekregen toen, en daarna gingen ze er 2 diepe gaten in boren (van ongeveer een cm diameter)...quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb inmiddels één kunsttand, de rechter was niet meer te redden, en de andere ziet er nog steeds niet heel mooi uit, maar dat zie je alleen als ik mn lip naar beneden trek om het te laten ziendus heb er verder niet zo'n last van
maar ben toen geopereerd.. mèn.. wat deed dat een pijn
Ik zit ook op de postbode te wachten maar ik zal hem wel niet meer zienquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:06 schreef Beessie-Jen het volgende:
en ow ja, je zag dr mooi uit hoor gister
ik lig ook in bed met mijn laptop, heb vanmiddag late dienst... heb errrrg veel last van mijn keel en mijn stem is bijna weg en erg schor... gaan het vanavond maar gewoon proberen, maar ben bang dat ik nog wel eens ziek kan zijn het weekend...
en dat wil ik absoluut niet, want ik moet zaterdag na het werk ook nog een wedstrijd volleyballen....:)
ow ja ik verwacht straks de postbode met mijn nieuwe bikini! ben zo benieuwd! hoop dat hij in het echt net zo mooi is als op de plaatjes en dat het goed gaat passen
heb jij mooi geluk mee gehad, hadden ze bij mij ook beter kunnen doen, dan was mijn trauma minder erg gewordenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik was toen gelukkig onder gehele narcose
Jazekerquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heb jij mooi geluk mee gehad, hadden ze bij mij ook beter kunnen doen, dan was mijn trauma minder erg geworden
ow ja @ Miss-S krijgen we straks wel ff foto;s van je korset? ben erg benieuwd namelijk?
Als ik jullie zo hoor valt het bij mij alles meequote:Op donderdag 27 maart 2008 11:16 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
heb jij mooi geluk mee gehad, hadden ze bij mij ook beter kunnen doen, dan was mijn trauma minder erg geworden
ow ja @ Miss-S krijgen we straks wel ff foto;s van je korset? ben erg benieuwd namelijk?
Hier ook nog steeds. En ik ben sowieso al een thee freak, dus zit nu ook aan de kruidentheequote:Op donderdag 27 maart 2008 12:13 schreef freecell het volgende:
Kamillethee![]()
En nog steeds snotverkouden.
Succes zometeen danquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:36 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Hier ook nog steeds. En ik ben sowieso al een thee freak, dus zit nu ook aan de kruidenthee![]()
Ik ga zometeen wel naar de sportschool, want ik heb eindelijk zo'n instructie afspraakIk sta nu al 2.5 week ingeschreven maar het is daar nogal druk dus ik kon pas vandaag terecht. Ik ben wel bang voor mijn vetpercentage, en het spookt steeds door mijn hoofd dat ik daar dan opeens 3 kilo zwaarder ben dan hier ofzo
Thanksquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Succes zometeen dan
Ik heb mn kamer opgeruimd, was zit in de machine, heb al afgewassen, al ff de stad in geweest en zo naar Windesheim toe, dus ben al lekker actief bezig geweest vandaagEn dan als ik terugkom nog ff afwassen, hele aanrecht staat vol. Dat krijg je met recepten koken, dan heb je veel pannen en schaaltjes enzo nodig
Is niet erg, maar geeft wel veel afwas
Ik voel me weer helemaal lekker gelukkig
Aantrekken is een eitje (als je het onder de knie hebt). Veter lekker los maken, zodat je de sluiting makkelijk dicht krijgt. Je mag hem helemaal openen, als je uiteindelijk de middelste 'lussen' maar weet te vinden. Als de sluiting dicht is pak je de veters en trek je rustig door tot hij goed aansluit. Eventueel schuif je 'em goed, zodat de taille goed zit en de sluiting goed vertikaal zit.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:22 schreef Miss_S het volgende:
Jazeker
Als ik hem aankrijg tenminste, als ik de site lees is dat nog niet zo makkelijk
Ben benieuwdquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:28 schreef loveli het volgende:
[..]
Aantrekken is een eitje (als je het onder de knie hebt). Veter lekker los maken, zodat je de sluiting makkelijk dicht krijgt. Je mag hem helemaal openen, als je uiteindelijk de middelste 'lussen' maar weet te vinden. Als de sluiting dicht is pak je de veters en trek je rustig door tot hij goed aansluit. Eventueel schuif je 'em goed, zodat de taille goed zit en de sluiting goed vertikaal zit.
Dan ga je het korset sluiten door van boven naar beneden steeds meer veter aan te trekken tot het midden, van onderen hetzelfde. Dan de veter strikken en klaar... (ik zal een linkje naar een instructiefilmpje zoeken, dat is een stukje duidelijker dan ik het uitleg)
quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:15 schreef Chicolate het volgende:
@Miss S: Ben benieuwd naar je corset. Lijkt me heel erg leuk staan bij jou, omdat je van jezelf al taille hebt.
Laat je wel een foto zien?quote:Op donderdag 27 maart 2008 16:44 schreef Miss_S het volgende:
Mijn corset is binnen kreeg ik te horen dus over een half uurtje naar huis en dan passen
als ie goed is welquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:52 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Laat je wel een foto zien?
Corsetten zijnIk moet ook nog eens een goede kopen. Waar heb je de jouwe besteld?
Hoe ging het met je statistiek vandaag?quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:48 schreef Viking84 het volgende:
Mark eet bij z'n pa, dus ik ga maar even een eitje bakken zo.
Maar heb nog helemaal geen trek.
Lief dat je ernaar vraagt, maar dat is dinsdag pasquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoe ging het met je statistiek vandaag?
Ja maar je hebt er toch vandaag voor gestudeerdquote:Op donderdag 27 maart 2008 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Lief dat je ernaar vraagt, maar dat is dinsdag pas.
Ja?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja maar je hebt er toch vandaag voor gestudeerd
Afstuderen en goede boeken lezen gaat prima samen. In mijn geval dan. Hoop ikquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:13 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, die heb ik ook nog liggen. Maar eerst afstuderen; ik werk vandaag aan mijn artikel, maar het schiet niet op
Serieus, ik ga straks in Reykjavik gewoon in een cafeetje zitten met een goed boek, denk ik
Haha, nou, over 6 dagen is mijn verdediging al. En voor die tijd moet ik een presentatie maken, een artikel schrijven en wat opdrachten afronden. Dus ik vrees dat 'Elementaire deeltjes' even moet wachtenquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Afstuderen en goede boeken lezen gaat prima samen. In mijn geval dan. Hoop ik. Ik moet volgende week weer verder met mijn scriptie. Zou hem in een week of 2 af moeten kunnen hebben.
Scripties verdedigen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Haha, nou, over 6 dagen is mijn verdediging al. En voor die tijd moet ik een presentatie maken, een artikel schrijven en wat opdrachten afronden. Dus ik vrees dat 'Elementaire deeltjes' even moet wachten
Geen idee, het verschilt per universiteit hoor. Ik weet dat bijvoorbeeld Leienaren het nooit doen. Maar in Delft dus wel. Ik heb eerst een 'verdediging' met de commissie, en dan moet ik een presentatie houden voor belangstellenden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 18:26 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Scripties verdedigen?
Ik dacht dat dat alleen bij proefschriften moest. Moet ik dat ook?.
Idd goed bezig jaquote:Op donderdag 27 maart 2008 18:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
over een half uurtje kick boksen
en morgen fitnessen
goed he 8-|
Op mn knieen tot de helft ging best okeequote:Op donderdag 27 maart 2008 18:37 schreef Chicolate het volgende:
Principessa... lekker aan het sporten dus (lukt het opdrukken ondertussen al een beetje?
)
Ik heb mijn eitje gebakken ... lekker met peper, paprikapoeder en zout, en een tomaatje erbij gebakken. Eens een keer wat anders(gewoonlijk alleen zout). Verder 3 donkerbruine boterhammen en een enorme bak sla. Toch wel lekker eigenlijk, zelfs al had ik er geen trek in
. Geen spinazie kunnen vinden, vandaar de grote bak sla.
En dan nu eindelijk het kamer opruimen afronden, echt waar, ik ga het doen.
http://www.liveleak.com/view?i=ee4_1206625795quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nope.. waar kan ik die zien ?
Foto komt eraan als ik de juiste maat hebquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:46 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
heb je een foto van het corset?
en kan je dat ook aan as je een nog al recht ljf hebt?
Hoe erg te klein was hij? Je kunt op zich wel wat spelen met de insnoering. Maar eigenlijk moet je 'em gewoon passen voor je zoiets koopt, de verschillende merken vallen toch anders. Als ik het me goed herinner heb je een kleine taille ten opzichte van je postuur. Als je puur op je taillemaat hebt besteld, kan ik me voorstellen dat de maat te klein uitviel.quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:37 schreef Miss_S het volgende:
Hij was te klein (wat raar is want had de maten tabel gebruikt)
quote:
Adya Corset Magentaquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Hoe erg te klein was hij? Je kunt op zich wel wat spelen met de insnoering. Maar eigenlijk moet je 'em gewoon passen voor je zoiets koopt, de verschillende merken vallen toch anders. Als ik het me goed herinner heb je een kleine taille ten opzichte van je postuur. Als je puur op je taillemaat hebt besteld, kan ik me voorstellen dat de maat te klein uitviel.
Zelf heb ik ten opzichte vanb mijn heupen vrij brede schouders (tot voor kort droeg ik maat 36 op m'n heupen en 40 op m'n schouders), waardoor ik even heb moeten zoeken tot ik een korset vond dat bij me paste.
Wat is de naam van het korset dat je hebt besteld? Dan kunnen we vast even spieken op de site.
Nou, volgens die site zit ik tussen maat 36 en 38 in, want mijn taille is 68 cm. Als je puur op taillemaat bestelt (wat volgens mij wel de bedoeling is), past het natuurlijk nooit als de rest van je bovenlijf in verhouding veel groter is. Ik denk dat de maat die ik dan zou moeten bestellen (dan maar 38 -> taille van 71) me nooit zou passen. Misschien is dat bij jou ook wel zo, want jij hebt ook zo'n overdreven smalle taille (niet dat daar iets mis mee is, uiteraard!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 09:50 schreef Miss_S het volgende:
Adya Corset Magenta
Ik kreeg een mailtje terug dat het waarschijnlijk wel de juiste maat was maar dat omdat het de eerste keer was dat ik het niet gewend ben, ze vroegen ook of het voor de sier was of reductie
Het is bij mij vooral voor de sier heb ik teruggemaild, dan word wel een ander corset aangeraden maar heb toch graag deze
Ja alle maten en dan nog raden ze die aan, misschien als ik eraan gewend ben dat ik die ook wel aan zou kunnenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nou, volgens die site zit ik tussen maat 36 en 38 in, want mijn taille is 68 cm. Als je puur op taillemaat bestelt (wat volgens mij wel de bedoeling is), past het natuurlijk nooit als de rest van je bovenlijf in verhouding veel groter is. Ik denk dat de maat die ik dan zou moeten bestellen (dan maar 38 -> taille van 71) me nooit zou passen. Misschien is dat bij jou ook wel zo, want jij hebt ook zo'n overdreven smalle taille (niet dat daar iets mis mee is, uiteraard!). Of heb je in de mail ook je andere maten doorgegeven?
Omdat ik diegene ben die moet betalenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:20 schreef Faithy het volgende:
waarom als de experts je iets anders aanraden tóch deze willen houden?
Als een andere je nu mooier staat/wel voor je geschikt is
Omdat ie wel gewoon mooi staat, heb die andere maat toch al......dan heb je echt wel een ideequote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:41 schreef Faithy het volgende:
en als het dan voor geen meter staat?en die andere, met andere corsetverhoudingen, je veel mooier had gestaan?
Het model staat goed maar de maat is te kleinquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:46 schreef Faithy het volgende:
als hij wel mooi staat, waarom was hij dan te klein?
Zeker veel geld, maar 4 keer op en neer verzendskosten betalen om een ander te proberen dan kan ik net zo goed 2 corsetten gewoon kopenquote:[b]Op vrijdag 28 maart 2008 10:41 schreef
Kun je niet gewoon proberen wat zij zeggen, en blijf je die andere mooier vinden, dan alsnog die kiezen? Niet geschoten is altjid mis, en het is best veel geld natuurlijk
Beterschapquote:Op vrijdag 28 maart 2008 10:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
foto's? haha
en ik ben nu echt ziek.... kan nu helemaal niet meer praten. mijn hoofd bonst en het voelt ofi ie vol met watten zit (holtes denk ik) en algeheel gevoel van misselijkheid.. lig dus op bed.. met mijn laptop nu even, want slapen lukt ook voor geen meter. van8 ook amper een oog dicht gedaan.....
kan morgen dus ook niet volleyballen... daar baal ik flink van
stom lichaam.... moet beter worden!
Nou heb een 75E wat ongeveer hetzelfde is als een 80/85C dus het kan welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:19 schreef YPPY het volgende:
Nu snap ik niks meer van die corsetten.Ik vind het wel een mooi ding, maar er staat bij dat het niet is voor groter dan cup C. Jij zat daar toch flink boven miss_s? Moet me er dan toch eens in gaan verdiepen, rekenen ze dan met andere cups of heb ik zo verkeerd gelezen?
Heb me er ook al weer wat overheen gezet, ik ben soms best wel een drama queenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:31 schreef ColdFeet het volgende:
Shinydiscoball: die meters zijn vaak niet erg accuraat hoor. Gewoon lekker doortrainen en je geen zorgen maken!
Wat grappig zeg, dus dan heb ik ook 75E!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:28 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Nou heb een 75E wat ongeveer hetzelfde is als een 80/85C dus het kan wel
Andersom werkt het niet of je moet nu nu een te grote omtrek hebbenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:32 schreef YPPY het volgende:
[..]
Wat grappig zeg, dus dan heb ik ook 75E!Wist ik geeneens. Andersom werkt het ook zo neem ik aan? Kan ik ook eens in de andere rekken zoeken.
Behalve dat je een maat kleiner moet kopen is het toch niet zo erg? Ik heb een vriendin met cup E en die kan dus nergens leuke bh's vinden, dus koopt ze soms maar gewoon 80 D (en die zijn ook al best moeilijk te vinden volgens haar).quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou hier ook nog ff als we het toch over tieten hebben....
mijn nieuwe bestelde bikini is te groooooten ik was helemaal in love ermee..
maar ben bang dat ze een maatje kleiner niet meer hebben...
mijn tieten krimpen, van een F-cup naar een E-cup
Klopt inderdaad, het is wel mooi als ze in verhouding zijn. Maar jij valt toch al redelijk af, dus lijkt me niet meer dan normaal als je borsten mee-afvallenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
naja ik was wel blij met mijn boezem hoor, moet er wel ff aan wennen dat het slinkt...en ik ben nogal lang dus mijn borsten moeten wel een beetje in verhouding blijven met de rest.
en goede bh's in grotere maten hoeft geen probleem te zijn hoor.
Freya bijvoorbeeld, heeft hele mooie lingerie en badmode.
Mijn borsten zijn echt niet zo groot hoorquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:11 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
En nog meer posts over tieten-gerelateerde dingen![]()
Ik hou niet van Rotterdam-Zuid, maar ze hebben er wel een hunkemoller outlet, en die is wel leuk![]()
Resultaat: 3 bh's en 5 broekjes (waarvan setjes gemaakt + nog 2 dus) voor minder dan ¤ 30![]()
En over het corset: Als die van miss_s tot cup C gaat en ze draagt 'm met E verwacht ik wel dat eerder genoemde 'ze vallen eruit' effect. Maar sommigen vinden dat juist mooi natuurlijk![]()
Het zou ook best kunnen dat je'm wel past, maar je bent waarschijnlijk niet gewend aan de mate van insnoeren die ze bij de webshop hanteren. (Misschien is dat wel in zoverre dat het niet erg fijn is voor ademhaling en houding).
Zo doe ik dat ookquote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:38 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Behalve dat je een maat kleiner moet kopen is het toch niet zo erg? Ik heb een vriendin met cup E en die kan dus nergens leuke bh's vinden, dus koopt ze soms maar gewoon 80 D (en die zijn ook al best moeilijk te vinden volgens haar).
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En Sylvana spannende jurkjes hoor, zal wel geen feestje bij je schoonouders zijn
Lolquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
En Sylvana spannende jurkjes hoor, zal wel geen feestje bij je schoonouders zijn
Uhm, big ass? Je ziet er echt hartstikke goed uit johquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:44 schreef Beessie-Jen het volgende:
mijn tieten in bikini in het dieettopic voor de belangstellende...
kan je ook direct zien dat mijn borsten vooral niet kleiner moeten worden in verhouding met mijn enorme ass....
Ja dat had ik ook hoor, en nu ik iets meer ben afgevallen zakken ze van mijn kont en dat wil je ook nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
nou het broekje zit totaal niet strak Miss-S. en wil hem niet verliezen als ik ga zwemmen haha..
maar ik heb wat lossig vel idd. en dat zie je dr net boven denk ik?
en daarbij ben ik nog aan het afvallen, dus als ik een maat groter koop, kan ik hem in de zomer niet aan...
Ach kijken ze tenminste niet naar mijn striaequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:25 schreef Beessie-Jen het volgende:
nee iddstaat een beetje vreemd he? LOL
Vel over heb ik niet echt maar striae wel veel en overalquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
dus daar heb jij ook last van? mijn hele buik zit eronder... en heb ook een beetje uitgerekt vel over.... echt niet leuk...
Krijg het er benauwd van en zeker als ik verkouden ben, hebben wel meer mensen last van ben ik achter gekomenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:41 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is er dan met wijn en luchtwegen, miss_S
Ik dacht vanochtend nog aan jequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:54 schreef conleche het volgende:![]()
Daar ben ik weer: slank en bruin en goddelijk!!!..............NOT!
Het was niet echt mooi weer en ik heb lekker gegeten, dus ben niet slank ook![]()
Heb wel een heerlijk weekje gehad toch hoor; heel veel geslapen, dat had ik blijkbaar nodig.![]()
Ik heb nog niets teruggelezen, zijn er hier nog spannende zaken gebeurd?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:24 schreef Miss_S het volgende:
En nu eerst een lekker warm bad en dan een lekker rustige vrijdagavond
Sorryquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Zonder wijn, lees je mijn posts niet meer![]()
bedankt chico, lief van jequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:52 schreef Chicolate het volgende:
BJ: je ziet er heel erg goed uit. Echt waar.
Mooie bikini! Had je die al een keer gepost? Hij komt me bekend voor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:46 schreef Ewelina het volgende:
Goedemiddag
Ik ga door met de tietenpraat want ik heb een nieuwe bikini gekocht! (en een foeilelijke sportbh)
Het is deze uit de Freya collectie:
[ afbeelding ]
Detail:
[ afbeelding ]
En ik ben toch wel dunner geworden dan vorig jaar, dat merkte ik wel aan de maten. Broekje maat 34
Haha.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja volgens mij ookwaar heb je de bikini gekocht Ewelina?
ik ben eigenlijk nog op zoek naar:
jelly bean
liquid gold
of nog een andere
Welke?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat zeker
En nu even Guitar Hero spelen
Met de gitaarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke?.
Guitar Hero is tof. Heb ze allemaal op medium uitgespeeld geloof ik
. Heb je een gitaar of speel je met een controller? Wij hebben hier twee gitaren staan
. Rock band moet ook nog eens komen, maar die is eigenlijk te duur.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:08 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Hij past wel, maar zit wel een klein beetje rollade.
quote:
Nijmegen, dus er is ook nog een leuk feestje bij mij in de buurtquote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:25 schreef Sylvana het volgende:
Mooi dat je zo enthousiast bent over de introles MoBlo
Succes met leren vandaag Renske
Ik kan niet meer slapen, dus maar beetje computeren tot Peter wakker is, vanmiddag ff de stad in, markt over en boodschappen doen en dan aan het eind van de middag richting Nijmegen
Hij komt bij SandrabrA uit Utrecht vandaanquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
ja volgens mij ookwaar heb je de bikini gekocht Ewelina?
ik ben eigenlijk nog op zoek naar:
jelly bean
liquid gold
of nog een andere
Ik kon eerder op de site niet vinden waar ze die bikini's verkopen.....quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hij komt bij SandrabrA uit Utrecht vandaanEn ik had 'm idd al eerder gepost.
Je weet zeker niet toevallig waar in brabant ze deze bikini's verkopen?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:43 schreef Ewelina het volgende:
De winkel zit aan het Vredenburg in Utrecht. Wees er wel snel bij want in mei heb je nog maar héél weinig keuze.
Doe even normaal!!!! Over je eigen kat beginnen, prima, maar je kunt eerst toch wel even "sterkte" zeggen? Sommige mensen géven namelijk om hun kat. Maar jij zult nooit eens een keer toegeven dat je niet zo tactisch gereageerd hebt hèquote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:32 schreef Miss_S het volgende:
Nou sorry hoor begrijp dat je je kut voelt maar zo hoef je nog niet te reageren
Ik zal vanaf nu je wel weer gewoon negeren
Wat ontzettend naar zegquote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:25 schreef motorbloempje het volgende:
slecht nieuws![]()
Gevonden! Twee lieve kittens...
Mijn kleine zachte lieve Sushi is overleden![]()
Je moet proberen jezelf niets verwijten, hoor! Sommige beestjes zijn gewoon te zwak. Hoe hard het ook klinkt. Je hebt hem pas even en hij heeft al van alles gemankeerd toch? Je kan het ook zo zien: hij hoeft zich nu nóóoit meer ziek en ellendig te voelen. Nogmaals: heel veel sterktequote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
dank jullie![]()
godverdegodver.. vraag me echt af of ik niet meer had kunnen doen (terwijl ik wéét dat 't zo genoeg was.. dat 't blijkbaar zo moest zijn) maar tóch.. had de dierenarts twee weken geleden niets moeten zien, hebben we.. hadden we.. etc.
en ik weet 't, dat we al veel gedaan hebben, maar tóch't kleine hopeloze pluizebolletje wat ik gisteren in mn armen had...
Thanx zal eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 29 maart 2008 09:49 schreef Ewelina het volgende:
Naron in Breda verkoopt ook grote maten bikini's. Schijnt ook een erg goede zaak te zijn. Ook hoor ik wel eens over Nicky's lingerie in Eindhoven
Dat heet empathie, Saskia, en normale mensen kunnen dat ook opbrengen voor iemand die ze niet zo graag mogen. Als Sam of Tom doodgaat vind jij het ook fijn als mensen hun medeleven betuigen. Daar is niets hypocriets aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Thanx zal eens gaan kijken
En Renske ik ga geen nep medeleven tonen aan iemand die ik niet mag (het spijt me maar dat vind ik echt onzin, normaal elkaar het elkaar zo moeilijk mogelijk maken en nu lief doen vind ik hypocriet) dus begon ik over waar het mij aan deed denken.
Nou online niet hoor, als Gaby daar iets van zou zeggen zou het me echt niets doen en zou ik denken 'doe normaal, normaal zeg je ook niets aardigs'quote:Op zaterdag 29 maart 2008 10:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat heet empathie, Saskia, en normale mensen kunnen dat ook opbrengen voor iemand die ze niet zo graag mogen. Als Sam of Tom doodgaat vind jij het ook fijn als mensen hun medeleven betuigen. Daar is niets hypocriets aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |