Ja het gala zelf wel, maar als je zo serieus moet tutten dan liever nietquote:
Vergeet niet ook een klein beetje blusher bij je decoletee te doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:ja, zo
ben nu met de make-up bezig
mén, wat een gedoe allemaal![]()
de eerste paar keer duurt het enorm langquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:ja, zo
Alsof Moblo het nu ineens dagelijks gaat doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
de eerste paar keer duurt het enorm lang
daarna kun je het in een paar minuutjes
Ik doe van licht naar donker.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
oogschaduw, is dat van donker naar licht, of van licht naar donker?
heb een lichte en een donkere, namelijk
Ligt eraan van welke kant je komt natuurlijkquote:
uh.. eerst de lichte op het grootste gedeelte smeren van je oogquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:05 schreef motorbloempje het volgende:
oogschaduw, is dat van donker naar licht, of van licht naar donker?
heb een lichte en een donkere, namelijk
Maak het nou niet zo ingewikkeld voor een make-up-newbiequote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar dat hangt natuurlijk ook van je ogen af
Succesquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, wel een heel toepasselijke OP.
Eigenlijk had je ervan moeten maken: "Waar we moblo klaarstomen voor haar gala"![]()
.
Ik ga over een half uurtje hardlopen. Voor de eerste keer 20 minuten.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar dat hangt natuurlijk ook van je ogen af
mag hier nog helemaal niet zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:09 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, wel een heel toepasselijke OP.
Eigenlijk had je ervan moeten maken: "Waar we moblo klaarstomen voor haar gala"![]()
.
Ik ga over een half uurtje hardlopen. Voor de eerste keer 20 minuten.
Dat vond ik toen ook ... maar het optutten/jurk zoeken enzo vond ik wel het leukste van het hele gala ... (de verbaasde gezichten en opmerkingen achteraf waren ook wel leuk, maar lang niet zo leuk als mezelf in een echt vrouwmens veranderenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:01 schreef motorbloempje het volgende:ja, zo
Haha. Ja dat heb ik nu ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik morgen omhoog mag updaten. Mijn taille groeit dicht en ik voel gewoon dat ik eigenlijk weer naar mijn normale eet- en slaapritme terug moet. Dat komt ook meteen goed uit, want de toetsen zijn voorbij, de normale lessen gaan weer beginnen ... (en met een beetje geluk is er snel mooi weer, dus minder kleding, dan wil ik mn taille weer gevonden hebben)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is heul niet lief van jouquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:49 schreef Liejannuh het volgende:
Die pukkel op je neus MoBlo! Die is best erg!
Laat je mensen altijd zo onzeker mogelijk de deur uitgaan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:49 schreef Liejannuh het volgende:
Die pukkel op je neus MoBlo! Die is best erg!
quote:
Meestal niet hoor.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Laat je mensen altijd zo onzeker mogelijk de deur uitgaan?
O wie dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
er lezen hier trouwens ook nog wel andere mensen mee kwam ik net via pm achter
Half Fok misschien? Genoeg relletjes hier, dus bergen mensen die hier lurken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
O wie dan?
* Viking84 is nieuwsgierig.
voor iemand die zo kritisch is, is dat best een complimentquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:12 schreef Viking84 het volgende:
Wat mooi.
* Viking84 wordt spontaan verliefd.
Veel plezier MoBlo!.
ik weet wie 't zegtquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]Sorry!
![]()
[..]
Meestal niet hoor.Maar ze begon er zaterdag zelf over!
MoBlo, je ziet er tof uit zo! Moet je vaker doen!Rokjes en hakken enzo.
Wat voor schoenen heb je nu trouwens aan?
vaselinequote:Op woensdag 26 maart 2008 21:23 schreef Chicolate het volgende:
Staat je leuk Moblo. Erg leuk
.
Wat valt er te doen tegen een gescheurde mondhoek? Ik loop er nu al een paar dagen mee, het wordt steeds erger, het is ondertussen een soort van dikke huidskleurige (keiharde) korst aan het worden die iedere keer dat ik lach of gaap weer openschiet ... ik heb er kamillosan (of hoe dat spul ook heet, het is kamille en vettig) op gesmeerd, om het zacht te maken, maar het gaat maar niet weg. (dat het er uitziet alsof ik een enge besmettelijke ziekte heb, maakt me niet eens zoveel uit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |