abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2008 @ 11:01:31 #76
218689 Joonjoon
freak like me
pi_59482943
quote:
Op maandag 19 mei 2008 01:59 schreef zoalshetis het volgende:
vrouwen moeten niet zeuren met klaarkomen. als je komt mag je je knuistjes dichtknijpen, want het merendeel van de vrouwen komt gewoon never klaar en suggereert maar iets wat ze denkt te moeten voelen.
3 keer raden wie het zegt ... ... ...

precies! een man!!

kant en klare onzin, sinds wanneer denk jij te mogen bepalen wanneer een vrouw wel of niet doorheeft of ze echt klaarkomt

ik ga dit soort onzin toch ook niet lullen over een man die klaarkomt
pi_59490243
Hier iemand die ook geen problemen heeft met klaarkomen.

Maar ben wel benieuwd of het TS lukt.
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:05:45 #78
191841 ottoaanmnstokkos
Als je Calimero al zielig vond
pi_59494637
de beste tip? ontspanning.. je moet er nooit druk achter zetten. Het klaarkomen is eigenlijk niets meer dan een korte spanning en een hevige onstpanning van het totale onderlichaam.

Zo is het soms lastig om vaginaal de G-spot te vinden, maar anaal is het in sommige gevallen een makkelijkere route. anders heb ik nog wel een maat van me die zichzelf de befkoning noemt. hij kan iedereen laten klaarkomen
pi_59495003
Ik merk trouwens dat ik op het moment dat ik een orgasme voel komen, wel ontzettend verkramp. De spieren in mijn onderbuik spannen zich aan en ontspannen is dan écht geen optie. Ik probeer het wel maar dan moet je weer na gaan denken en dan kom je helemaal niet klaar , maar op het moment zelf lukt het me met de beste wil van de wereld niet. Tot ik natuurlijk stop met vingeren. Iemand tips daarvoor?
pi_59495043
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:05 schreef ottoaanmnstokkos het volgende:
de beste tip? ontspanning.. je moet er nooit druk achter zetten. Het klaarkomen is eigenlijk niets meer dan een korte spanning en een hevige onstpanning van het totale onderlichaam.

Zo is het soms lastig om vaginaal de G-spot te vinden, maar anaal is het in sommige gevallen een makkelijkere route. anders heb ik nog wel een maat van me die zichzelf de befkoning noemt. hij kan iedereen laten klaarkomen
Bwehehe, ik ben al verschillende types zoals je maat tegengekomen en het is er nog niet één gelukt. Het moet me eerst zelf lukken, maar als ik bij alleen mezelf al niet kan ontspannen, dan lukt dat zeker niet in aanwezigheid van één of andere befkoning.
pi_59497470
Wow wat een herkenning

Ik ben ook nog nooit klaargekomen, wel al hemel en aarde bewogen om het voor elkaar te krijgen
Tips als: niet teveel op focussen zijn zo bekend maar zó onbruikbaar, want het enige dat je wilt is nou EINDELIJK een keer een orgasme!!!!

Beenspieren aanspannen gaat bij mij meestal vanzelf, maar helpt niet
pi_59501413
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 20:05 schreef Fuck_It het volgende:
Wow wat een herkenning

Ik ben ook nog nooit klaargekomen, wel al hemel en aarde bewogen om het voor elkaar te krijgen
Tips als: niet teveel op focussen zijn zo bekend maar zó onbruikbaar, want het enige dat je wilt is nou EINDELIJK een keer een orgasme!!!!

Beenspieren aanspannen gaat bij mij meestal vanzelf, maar helpt niet
Wel al in de buurt gekomen?
  donderdag 19 juni 2008 @ 09:31:16 #83
186375 Wakinyan
Thunder and Wind
pi_59510211
Ik wil niet als expert overkomen ofzo, maar in het begin van mijn huidige relatie was't net zo. Mijn vriendin kon zich gewoon niet lekker ontspannen (en dan bedoel ik dus niet diep uitademen en je armen losjes naast je neerleggen). Als er iemand anders in huis was, of wat dan ook, dan lukte het gewoon niet. Dan kon ze ook niet genieten van het vingeren (of wat dan ook) zelf. Ze was zo bezig met "het doel" om klaar te komen, dat ze verder nauwelijks genoot van alles wat we deden.

Het werd vanzelf beter (domweg vaak oefenen ) en naarmate ze zelf ook wat meer probeerde (op haar buik liggen en al vingerend rijden op een kussen bijvoorbeeld) ging het steeds makkelijker. Ook beffen en vingeren door mij leverde eerst alleen maar een natte poes en een uitgeputte vriendin op, verder niks. Tegenwoordig is het normaal als ze een keer of 5 klaarkomt tijdens de sex en zelfs door neuken krijgt ze regelmatig een of meerdere orgasmes

Waarmee ik maar wil zeggen dat, hoe kl*te die opmerkingen als "ontspan je nou eens lekker" etc. ook zijn, mijn ervaring is wel dat ze (helaas) kloppen Gewoon lekker blijven proberen, maar niet constant ermee bezig zijn.
Toegegeven, in het begin was er voor ons allebei geen zak aan, want we waren alleen maar bezig om haar naar een hoogtepunt te brengen, wat er toch niet kwam. Tegenwoordig is dat totaal niet meer "im frage": lukt't dan is dat heerlijk, lukt't niet (makkelijk zeggen natuurlijk, dat gebeurt nooit meer), dan hebben we in ieder geval lekker samen opgewonden elkaar liggen verwennen.
The Thunderbird's name comes from that common supposition that the beating of its enormous wings causes thunder and stirs the wind.
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:46:06 #84
191841 ottoaanmnstokkos
pi_59512090
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:21 schreef MLI het volgende:
Ik merk trouwens dat ik op het moment dat ik een orgasme voel komen, wel ontzettend verkramp. De spieren in mijn onderbuik spannen zich aan en ontspannen is dan écht geen optie. Ik probeer het wel maar dan moet je weer na gaan denken en dan kom je helemaal niet klaar , maar op het moment zelf lukt het me met de beste wil van de wereld niet. Tot ik natuurlijk stop met vingeren. Iemand tips daarvoor?
die spanning is de korte aanspanning van de spieren vlak voor het klaarkomen. Daaruit hoort een 'natuurlijke' ontspanning voort te komen en dat noemen we een orgasme. Die ontspanning moet je niet forceren, tenzij je het orgasme wilt uitstellen. Eigenlijk moet je de spanning er op dat moment er bij houden en doorgaan, als het niet direct lukt even ontspannen en een lager tempo aannemen, en wacht tot je weer een spanningsmoment voelt aankomen (als het niet lukt kan je gewoon stoppen, als je het teveel forceert wordt het of te gevoelig en dan is het gevoel niet meer aangenaam).

Blijf het proberen, al kan ik wel begrijpen als je er aardig chagerijnig van wordt als je steeds maar niet over het punt heen komt. Misschien moet je iets anders tijdens de weg naar het hoogtepunt doen? ik verzin maar iets geks, tepelklemmen, trilspeeltjes, misschien anaal? ik weet niet in hoeverre je experimenteerd. Misschien word je graag bekeken?

-edit-
probeer die verkramping naar je benen te plaatsen ipv je onderbuik.
  donderdag 19 juni 2008 @ 10:47:30 #85
191841 ottoaanmnstokkos
pi_59512129
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:22 schreef MLI het volgende:

[..]

Bwehehe, ik ben al verschillende types zoals je maat tegengekomen en het is er nog niet één gelukt. Het moet me eerst zelf lukken, maar als ik bij alleen mezelf al niet kan ontspannen, dan lukt dat zeker niet in aanwezigheid van één of andere befkoning.
eigenlijk zoek je een onzichtbare masseur tijdens sex met jezelf?
pi_59515904
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 21:58 schreef MLI het volgende:

[..]

Wel al in de buurt gekomen?
Ja, dat wel soms met vriendje (vooral als ik bovenop hem zat en hij ook overeind kwam zitten ) maar vaker alleen, met een vibrator. Maar steeds als ik denk dat het écht niet meer te houden is, ebt het gevoel weg

Een vriendin van me zei een keer dat ze pas klaar kon komen toen ze durfde te kreunen, maar dat helpt mij helaas ook niet
pi_59519507
FAKEN, ja ja, vreemd maar waar, kan erg veel helpen.
Niet alleen in geluid, maar ook nep proberen te verkrampen.

Wippen met die heupen, draaien me die heupen, beenspieren aanspannen, allemaal kan het helpen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_59520967
serieus?

Het enige is.... ik weet natuurlijk niet precies wát ik moet faken
Nouja, we zullen eens wat proberen thanks voor het topic en de tips!
  zaterdag 21 juni 2008 @ 15:52:29 #89
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_59578742
quote:
Op zaterdag 17 mei 2008 19:22 schreef s.bine het volgende:
Haha ken je de vlindertjes niet en de dolfijntjes? Zijn gewoon klit stimulators, niks mis mee!!
gewoon lekker als extra voor t neuken, ik ben namelijk nog nooit via de gplek klaargekomen.. dus op deze manier kom ik wel tijdens t neuken..
hoe
Ziet zo'n ding eruit? Pic?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_59647444
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:38 schreef Fuck_It het volgende:
serieus?

Het enige is.... ik weet natuurlijk niet precies wát ik moet faken
Nouja, we zullen eens wat proberen thanks voor het topic en de tips!
Ja, serieus...

Door te faken, ademhaling te veranderen, spierspanningen op te wekken in buik, benen en natuurlijk vooral de bekkenbodem kan je een orgasme net dat tikje geven wat nodig is.

Bedenk vooral goed dat die bekkenbodem gaat samenspannen en ontspannen, zeer krachtig zelfs, probeer daar zelf bewust mee te spelen.

Even denken hoor, wat doe ik als ik heel snel wil komen, zonder poespas verder?
Ik lig op de rug, breng een dildo in, benen bij elkaar(zit dus niet meer met mijn handjes aan die dildo), rocket op de klit, heupen naar boven kantelen, druk op de bekkenbodem, daar bovenin een hele lichte "wip" beweging maken, echt heel sumier en hoppa hebbes

Die combi van iets erin en klit, woeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii................
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_59670174
Mmm, ik heb wel een vib, maar geen dildo, toch maar es aanschaffen dan
  woensdag 25 juni 2008 @ 10:34:41 #92
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_59670363
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 02:04 schreef MLI het volgende:
Question aan de ladies: hoe lang duurt het over het algemeen voor je klaarkomt nadat je voor het eerst voelt dat je gaat komen? Tot nu toe weet ik dat gevoel steeds maar een seconde of 20 vast te houden maar ik raak dan ook afgeleid op het moment supreme. Nu is het zo dat ik voel dat ik klaar ga komen op het moment dat ik me mee laat slepen met een fantasie maar die fantasie weet ik dus niet vast te houden. Komt wel goed op termijn, ik merk wel dat het steeds wat langer duurt voor ik weer afgeleid ben enzo.

Overigens, het is best frustrerend om elke avond op het punt te staan om klaar te komen . Oefenen heeft dus ook z'n mindere kanten.
je wil te graag!!!

focus je eens een keer op het genieten en niet op het einddoel.

soms kom ik binnen paar tellen al en soms moet ik er een half uur voor bezig zijn maar komen lukt altijd wel behalve als ik ga spelen puur om te komen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_59671489
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 10:27 schreef Fuck_It het volgende:
Mmm, ik heb wel een vib, maar geen dildo, toch maar es aanschaffen dan
Vibrator werkt daar ook voor hoor, misschien zelfs wel beter door de trillingen...
pi_59673467
Ik kreeg via PM een leuke tip: elektrische tandenborstel, zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
  woensdag 25 juni 2008 @ 12:53:31 #95
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_59673955
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 12:35 schreef MLI het volgende:
Ik kreeg via PM een leuke tip: elektrische tandenborstel, zijn er mensen die daar ervaring mee hebben?
nee maar weet wel dat je bij christine le duc opzetvibo's voor je elektrische tandenborstel kan kopen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_59675939
quote:
Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef erodome het volgende:

[..]

Vibrator werkt daar ook voor hoor, misschien zelfs wel beter door de trillingen...
Mja maar het is maar een kleintje, inderdaad erg geschikt voor klitstimulatie, maar voor penetratie is ie niet voldoende en bovendien, twee dingen tegelijk leek me ook wel wat

Hoe zit dat met de TS? Welke hulpstukjes heb jij, of doe je het met je handen? (heb niet het hele topic gelezen dus sorry als ik een al beantwoorde vraag stel)
pi_59678835
quote:
Werkt erg heftig volgens een vriendin. Als je te gevoelig bent denk ik niet dat het iets voor je is (en ja tuurlijk zet je dat borsteltje niet direct op je clit, dan ga je kapot ).
pi_59779543
quote:
Ikzelf vond het een ranzig idee om mijn tandenborstel daarvoor te gebruiken, ik heb gewoon een simpele gspot-vibrator en een pocketrocket. Vooral een pocketrocket is erg handzaam, alleen daar kun je geen snelheid mee instellen. Probeer gewoon eens een toy, het is naar mijn idee ook moeilijker om klaar te komen met je vingers dan met wat hulp.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  † In Memoriam † zondag 29 juni 2008 @ 22:01:49 #99
25682 2cv
Niet subtiel
pi_59780536
quote:
Google eens op 'celebrator'.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  zondag 29 juni 2008 @ 22:52:12 #100
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_59782167
nog even een vervelend bericht (ik had er al een hiervoor geplaatst) voor de dames die met vibrators klaarkomen.

het is niet zo onschuldig als het lijkt, die ultra snelle trillingen. je wordt er na veel gebruik beduidend minder gevoelig door. dit is wederom geen fabel en kan zelfs al na een jaar of twee met regelmatig gebruik voor gevoelloosheid zorgen. ik zeg niet dat dit bij elke vrouw zo is, maar een flink aantal vrouwen kan dan alleen nog maar met steeds zwaardere trillingen klaarkomen en al helemaal niet meer zonder trillingen.

je kan het natuurlijk wel faken, waardoor je ook een geil gevoel krijgt. echt klaarkomen zal niet lukken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')