Hij doet alsof ie jaap coachedquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:23 schreef mazaru het volgende:
Rat zit Jaap uit te horen wie hij wil laten komen
hier? ik nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:25 schreef fredfik het volgende:
wie komt er voor de rat?
Wat vertelt ie dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:29 schreef fredfik het volgende:
vertelt de rat de waarheid nu? denk het niet
Dat is het nu al...daarom moet Huub Claire er in houden..ook eind april...hij stuurt Jaap maar weg als er dan persee iemand uit moet..quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:28 schreef akveor het volgende:
1 ding is vor mij zeker.... Huub zal met Jaap nooit de finale halen. Na het vertrek van Claire is het alle ballen op Huub.
Over vanmorgen, dat Huub zei 'he je staat op mn voet' en toen Brian duwde. Brian zegt nu dat niet op zijn voeten stond en dat Huub hem uit het niets duwde.quote:
Aanvraag ontslagronde Claire.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:22 schreef fredfik het volgende:
de rat en jaapie in gesprek,wat heeft jaap tegen huub vertelt?
is er een ontslagronde voor clair aangevraagd?
Huub had Jaap morgen gewoon op de ontslagstoel moeten zetten. Weg met die klootzak. Ik snap Huub ook niet dat ie dat niet ziet. Huub is passé, over en uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat is het nu al...daarom moet Huub Claire er in houden..ook eind april...hij stuurt Jaap maar weg als er dan persee iemand uit moet..
Clip doet het bij mij niet ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Aanvraag ontslagronde Claire.
http://www.clipser.com/watch_video/133165&mvpageno=1
Brian zijn vriend Shandy zou eerst 7 dagen komen, maar Kennith wordt het nu .....
dit alles in de maand april, wanneer Brian jarig is, wanneer de klok weer 1 uur is verzet......
Slaan zat ook nog bij de beschuldigingen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Over vanmorgen, dat Huub zei 'he je staat op mn voet' en toen Brian duwde. Brian zegt nu dat niet op zijn voeten stond en dat Huub hem uit het niets duwde.
Brian heeft nu al 4 dingen doorgebeld. Taart, spuug, duwen en nog iets. Hij wacht op feedback.
Jaap luistert aandachtig. Neem aan dat ie het wel aan Huub gaat vertellen straks.
De chronologie mist vaakquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:36 schreef Katewalker het volgende:
Brian kan gewoon geen verhaal vertellen..hij haalt van alles doorelkaar...het is meer een samenvatting van wat er gebeurt is waarbij hij er voor zorgt dat zijn eigen aandeel positief over komt...net als de gesprekken die hij met Amanda voert na een conflict...
True, hoe die del de taart kwam brengenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:38 schreef mazaru het volgende:
Rat wil perse dat Huub een boete krijgt omdat er chocola op zijn t-shirt is gekomen.
Hoe mooi zou het wel niet zijn als er een brief binnen zou komen met een boete voor die rat en zijn del voor het uitlokken!!
En dat Huub eens een keer geen boete krijgt. Huub lag gewoon in bad met Claire, en hen komen hen uitdagen en treiteren en bedreigen.
Ik hoop het wel.... kan ie weer lekker gaan janken. Weg met die gast. Spel laat ie al maanden niet zien.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:38 schreef mazaru het volgende:
Rat wil perse dat Huub een boete krijgt omdat er chocola op zijn t-shirt is gekomen.
Hoe mooi zou het wel niet zijn als er een brief binnen zou komen met een boete voor die rat en zijn del voor het uitlokken!!
En dat Huub eens een keer geen boete krijgt. Huub lag gewoon in bad met Claire, en hen komen hen uitdagen en treiteren en bedreigen.
Huub maakt inderdaad fouten..zijn eerste grote fout was in een opzetje van Brian en Amanda trappen...het Gaby-opzetje...erg stom van hem..quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub had Jaap morgen gewoon op de ontslagstoel moeten zetten. Weg met die klootzak. Ik snap Huub ook niet dat ie dat niet ziet. Huub is passé, over en uit.
Intimidatie tegen vrouwen is niet verboden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:42 schreef Lady-night het volgende:
Laat ze nu maar eens een boete erbij doen voor de intimidatie tegen vrouwen, oa Palma en het doucheincident
Oh ja want B en A laten wel spel zien wil je zeggen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.... kan ie weer lekker gaan janken. Weg met die gast. Spel laat ie al maanden niet zien.
Fysiek geweld is gewoon exit. Doei Huub.
Wordt een beetje moeilijk, zo zonder streams.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef Smash-it het volgende:
Over vanmorgen, dat Huub zei 'he je staat op mn voet' en toen Brian duwde. Brian zegt nu dat niet op zijn voeten stond en dat Huub hem uit het niets duwde.
Brian heeft nu al 4 dingen doorgebeld. Taart, spuug, duwen en nog iets. Hij wacht op feedback.
Jaap luistert aandachtig. Neem aan dat ie het wel aan Huub gaat vertellen straks.
Huub's grote fout is dat ie Jaap over liet lopen naar Huub en Lieke. Dat heeft hem de vriendschap met Lieke gekost. Ik heb altijd gezegd dat dat een domme zet was. Zijn domste..... TV maken my ass....quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub maakt inderdaad fouten..zijn eerste grote fout was in een opzetje van Brian en Amanda trappen...het Gaby-opzetje...erg stom van hem..![]()
Als hij Jaap blijft vertrouwen is dat zijn tweede en meteen laatste grote fout...Huub is al half op weg naar huis..
Als je vista hebt, neem je die DGK tool voor de sidebar, kan je iig luisteren.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt een beetje moeilijk, zo zonder streams.
Ja, als er iemand momenteel met het spel bezig zijn dat Brian en Amanda en ook enorm effectief. Misschien alweer een ton boete voor Huub. Nou grote kerel is het weer hoor. Wat een loser.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ja want B en A laten wel spel zien wil je zeggen?![]()
![]()
![]()
+1 Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:48 schreef Lady-night het volgende:
Wat mij betreft sluiten ze vanavond de tent....Jaap winnaar....of Clair..
Heb ik niet en ik wil ook geen streams. Vind hier meelezen tig keer zo leukquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:50 schreef neo567 het volgende:
Als je vista hebt, neem je die DGK tool voor de sidebar, kan je iig luisteren.
Ik weet niet zeker of je de sidebar ook onder Xp kan installeren, via een omweg zal dat vast wel lukken
Dat wijf spoort niet! Maar dat wisten we al!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:52 schreef grazygirl het volgende:
was dit hier al bekend?
natasje bedreigd huub
bron: de telegraaf
Huub heeft vorige week met John gesproken en daar zal hem wel veteld zijn hoe het gaat eindigen. Huub is er gewoon nog voor een paar weken TV maken. Zoals al eerder geopperd zal hij daarvoor wel behoorlijk betaald worden. Op een door hem zelf te bepalen manier en moment zal hij zonder ontslagronde zelf besluiten te vertrekken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Als hij Jaap blijft vertrouwen is dat zijn tweede en meteen laatste grote fout...Huub is al half op weg naar huis..
Gewoon schandalig dat iemand buiten het spel nog zoveel haat heeft. Terwijl dat kutwijf zekeer 3 keer na de brief met een laatste waarschuwing zich te buiten gegaaan is aan fysiek geweld. Achterlijke snol.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:52 schreef grazygirl het volgende:
was dit hier al bekend?
natasje bedreigd huub
bron: de telegraaf
Brian en Amanda en het plasmascherm bedoel je.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, als er iemand momenteel met het spel bezig zijn dat Brian en Amanda en ook enorm effectief. Misschien alweer een ton boete voor Huub. Nou grote kerel is het weer hoor. Wat een loser.
Dat klinkt net als die mop van die belg die de oceaan overzwemt en vlak voor de overkant zegt dat het te ver is, en vervolgens omkeertquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Huub heeft vorige week met John gesproken en daar zal hem wel veteld zijn hoe het gaat eindigen. Huub is er gewoon nog voor een paar weken TV maken. Zoals al eerder geopperd zal hij daarvoor wel behoorlijk betaald worden. Op een door hem zelf te bepalen manier en moment zal hij zonder ontslagronde zelf besluiten te vertrekken.
Wie is Brain?ik ken alleen maar een RAT, en die hoort in het RIOOL thuis.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja, als er iemand momenteel met het spel bezig zijn dat Brian en Amanda en ook enorm effectief. Misschien alweer een ton boete voor Huub. Nou grote kerel is het weer hoor. Wat een loser.
Ach als je zoveel ristricties krijgt en een ander niet dan weet je al hoe de vork in de steel zit. Als je weet dat er al een winnaar is en jij bent dat niet dan is het zaak om er zoveel mogelijk uit te slepen. Huub weet als geen ander hoe TV maken werkt. Hij wil zelf heel graag bij de TV gaan werken. Ik denk dat een baan na de kooi en voldoende salaris Huub wel door blijft gaan maar aan alles merk je dat het vuur eruit is. Het angeltje is eruit hij weet dat hij niet gaat winnen hij zit er voor het geld wat hij nu nog kan pakken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:59 schreef neo567 het volgende:
[..]
Dat klinkt net als die mop van die belg die de oceaan overzwemt en vlak voor de overkant zegt dat het te ver is, en vervolgens omkeert
Dat weet ik niet maar wat ze doen is effectief. Huub leert het gewoon nooit. Laat hem maar lekker naar huis gaan en zo DGK in elkaar laten klappen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:59 schreef marky het volgende:
[..]
Brian en Amanda en het plasmascherm bedoel je.
Kan zijn... maar momenteel heb ik meer respect voor B en A. Ze zijn Huub in alles de baas.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:01 schreef Jewscky1 het volgende:
[..]
Wie is Brain?ik ken alleen maar een RAT, en die hoort in het RIOOL thuis.
NOFI, maare what a fool believesquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ach als je zoveel ristricties krijgt en een ander niet dan weet je al hoe de vork in de steel zit. Als je weet dat er al een winnaar is en jij bent dat niet dan is het zaak om er zoveel mogelijk uit te slepen. Huub weet als geen ander hoe TV maken werkt. Hij wil zelf heel graag bij de TV gaan werken. Ik denk dat een baan na de kooi en voldoende salaris Huub wel door blijft gaan maar aan alles merk je dat het vuur eruit is. Het angeltje is eruit hij weet dat hij niet gaat winnen hij zit er voor het geld wat hij nu nog kan pakken.
Het zou wel eens de reden kunnen zijn waarom het nu nog niet gebeurd. Ze lezen hier mee ze weten ook wel dat vele er zo over denken. Huub weg kooi weg dus het vertrek van Huub staat voor een latere datum op de kalender. Dat wordt denk ik eerste week Mei.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat weet ik niet maar wat ze doen is effectief. Huub leert het gewoon nooit. Laat hem maar lekker naar huis gaan en zo DGK in elkaar laten klappen.
Het is ook overduidelijk.... Jaap zal nooit tegen Brian spelen... die wil met Huub overrekenen. Huub's enige kans was om Jaap morgen te ontslaan. Gemste kans. Bedankt voor het spelen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:05 schreef marky het volgende:
[..]
Het zou wel eens de reden kunnen zijn waarom het nu nog niet gebeurd. Ze lezen hier mee ze weten ook wel dat vele er zo over denken. Huub weg kooi weg dus het vertrek van Huub staat voor een latere datum op de kalender. Dat wordt denk ik eerste week Mei.
Omdat ze het vele malen makkelijker hebben. Als Huub los had mogen gaan op Brian en Amanda was het toaal anders als je met een plakker voor je mond en je handen op je rug gebonden tegen dat soort moet vechten tja. En eigenbelang speelt ook mee.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan zijn... maar momenteel heb ik meer respect voor B en A. Ze zijn Huub in alles de baas.
Je moet nu toch wel weten dat Huub niet bepaalt wie er op de bank komt. Achter bepaalt het verloop.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:08 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is ook overduidelijk.... Jaap zal nooit tegen Brian spelen... die wil met Huub overrekenen. Huub's enige kans was om Jaap morgen te ontslaan. Gemste kans. Bedankt voor het spelen.
Laat Huub ook maar weer eens meelezen.: Huub je bent een loser.
Zeker familie van die RAT?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Kan zijn... maar momenteel heb ik meer respect voor B en A. Ze zijn Huub in alles de baas.
Motorrijles enne als Huub nog achter zou moeten zitten wat Brian achter heeft gezeten dan kan hij nog wel effe.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:11 schreef diedirk het volgende:
Is Huub nu weer al die tijd achter?
Het bleek maar weer eens van niet.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:09 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat ze het vele malen makkelijker hebben. Als Huub los had mogen gaan op Brian en Amanda was het toaal anders als je met een plakker voor je mond en je handen op je rug gebonden tegen dat soort moet vechten tja. En eigenbelang speelt ook mee.
Tel daarbij op de voorkeur van zowel John de Mol als Debora Flens voor Brian, en je zou weleens gelijk kunnen hebben. En het zou tevens de verklaring zijn voor het feit dat het Huub weinig lijkt uit te maken of hij nog weer tegen een boete op loopt: de hoofdprijs gaat hij tóch niet pakken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:03 schreef marky het volgende:
[..]
Ach als je zoveel ristricties krijgt en een ander niet dan weet je al hoe de vork in de steel zit. Als je weet dat er al een winnaar is en jij bent dat niet dan is het zaak om er zoveel mogelijk uit te slepen. Huub weet als geen ander hoe TV maken werkt. Hij wil zelf heel graag bij de TV gaan werken. Ik denk dat een baan na de kooi en voldoende salaris Huub wel door blijft gaan maar aan alles merk je dat het vuur eruit is. Het angeltje is eruit hij weet dat hij niet gaat winnen hij zit er voor het geld wat hij nu nog kan pakken.
De bewoners hebben zelf die macht aan de febo gegeven. Zij zijn on cam... en als ze willen kunnen ze duidelijk maken dat ze niets mogen. Slaven zijn het.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:10 schreef marky het volgende:
[..]
Je moet nu toch wel weten dat Huub niet bepaalt wie er op de bank komt. Achter bepaalt het verloop.
Het vervelende is dat Brian Freebees krijgt voor de akties van Huub maar Huub niet voor de akties van Brian.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Het bleek maar weer eens van niet.
Ik moet dan altijd denken aan freebies. Dit zijn volgens mij de momenten waarop Brian bijvoorbeeld een freebie kan vragen omdat de redaktie Huub niet nog niet wil missen.
Waarom haal je nu gelijk weer Brian erbij?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:12 schreef marky het volgende:
[..]
Motorrijles enne als Huub nog achter zou moeten zitten wat Brian achter heeft gezeten dan kan hij nog wel effe.
Omdat jij daar gevoelig voor bent daarom.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:17 schreef diedirk het volgende:
[..]
Waarom haal je nu gelijk weer Brian erbij?
Ik vraag alleen of Huub achter is.
Eh... zo stom zal Claire toch niet zijn om te trouwen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:17 schreef diedirk het volgende:
[..]
Waarom haal je nu gelijk weer Brian erbij?
Ik vraag alleen of Huub achter is.
Hij zal zijn gescripte nep huwelijks aanzoek toch moeten voorbereiden....
Haar vragen als ze op de ontslagstoel zit morgen en dan maand later als ze getrouwd zijn haar weer wegstemmen...
Blijkbaar moet er een huwelijk komen in DGK..hoe nep iedereen het ook vind.
Claire en niet stom zijnquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Eh... zo stom zal Claire toch niet zijn om te trouwen?
In een coffee shop is dat zeer gewaardeerde taalquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:23 schreef Borga het volgende:
Je lichaam spannender dan een cola flesje?????/
Domste is nog dat pa en broer Claire er niks van zeggen en alles goed pratenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:23 schreef neo567 het volgende:
[..]
Claire en niet stom zijn![]()
![]()
Huub is de realiteit kwijt denk ik.
Zoek de verschillen in het rooster.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:23 schreef Copycat het volgende:
Gepikt van VOL:
[ afbeelding ]
Compositie van vies plakhaar vol knopen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:57 schreef marky het volgende:
[..]
Huub heeft vorige week met John gesproken en daar zal hem wel veteld zijn hoe het gaat eindigen. Huub is er gewoon nog voor een paar weken TV maken. Zoals al eerder geopperd zal hij daarvoor wel behoorlijk betaald worden. Op een door hem zelf te bepalen manier en moment zal hij zonder ontslagronde zelf besluiten te vertrekken.
In het begin traden ze nog erg mantelzorgerig op, en nu willen ze opeens waar voor hun tienduizend euro ten koste van hun dochter?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:27 schreef diedirk het volgende:
[..]
Domste is nog dat pa en broer Claire er niks van zeggen en alles goed praten
iedereen weet dat Huub haar gebruikt om te trouwen en daaarna dumpt om zo schokkende tv te maken ..en haar familie vind dit nog goed ook .
Als ons Claire maar op tv komt , maakt niet uit of ze vernederd wordt of niet...
Dat gebeurt regelmatig de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:44 schreef neo567 het volgende:
Is dit nieuw?
[ afbeelding ]
Is nu weer normaal![]()
Hoeft ook niet, lang leve internet!quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:45 schreef Borga het volgende:
Amanda's antwoord was dat zij dat niet meer had herhaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |