True, hoe die del de taart kwam brengenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:38 schreef mazaru het volgende:
Rat wil perse dat Huub een boete krijgt omdat er chocola op zijn t-shirt is gekomen.
Hoe mooi zou het wel niet zijn als er een brief binnen zou komen met een boete voor die rat en zijn del voor het uitlokken!!
En dat Huub eens een keer geen boete krijgt. Huub lag gewoon in bad met Claire, en hen komen hen uitdagen en treiteren en bedreigen.
Ik hoop het wel.... kan ie weer lekker gaan janken. Weg met die gast. Spel laat ie al maanden niet zien.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:38 schreef mazaru het volgende:
Rat wil perse dat Huub een boete krijgt omdat er chocola op zijn t-shirt is gekomen.
Hoe mooi zou het wel niet zijn als er een brief binnen zou komen met een boete voor die rat en zijn del voor het uitlokken!!
En dat Huub eens een keer geen boete krijgt. Huub lag gewoon in bad met Claire, en hen komen hen uitdagen en treiteren en bedreigen.
Huub maakt inderdaad fouten..zijn eerste grote fout was in een opzetje van Brian en Amanda trappen...het Gaby-opzetje...erg stom van hem..quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:35 schreef akveor het volgende:
[..]
Huub had Jaap morgen gewoon op de ontslagstoel moeten zetten. Weg met die klootzak. Ik snap Huub ook niet dat ie dat niet ziet. Huub is passé, over en uit.
Intimidatie tegen vrouwen is niet verboden.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:42 schreef Lady-night het volgende:
Laat ze nu maar eens een boete erbij doen voor de intimidatie tegen vrouwen, oa Palma en het doucheincident
Oh ja want B en A laten wel spel zien wil je zeggen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik hoop het wel.... kan ie weer lekker gaan janken. Weg met die gast. Spel laat ie al maanden niet zien.
Fysiek geweld is gewoon exit. Doei Huub.
Wordt een beetje moeilijk, zo zonder streams.quote:
Thanks!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef Smash-it het volgende:
Over vanmorgen, dat Huub zei 'he je staat op mn voet' en toen Brian duwde. Brian zegt nu dat niet op zijn voeten stond en dat Huub hem uit het niets duwde.
Brian heeft nu al 4 dingen doorgebeld. Taart, spuug, duwen en nog iets. Hij wacht op feedback.
Jaap luistert aandachtig. Neem aan dat ie het wel aan Huub gaat vertellen straks.
Huub's grote fout is dat ie Jaap over liet lopen naar Huub en Lieke. Dat heeft hem de vriendschap met Lieke gekost. Ik heb altijd gezegd dat dat een domme zet was. Zijn domste..... TV maken my ass....quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Huub maakt inderdaad fouten..zijn eerste grote fout was in een opzetje van Brian en Amanda trappen...het Gaby-opzetje...erg stom van hem..![]()
Als hij Jaap blijft vertrouwen is dat zijn tweede en meteen laatste grote fout...Huub is al half op weg naar huis..
Als je vista hebt, neem je die DGK tool voor de sidebar, kan je iig luisteren.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wordt een beetje moeilijk, zo zonder streams.
Ja, als er iemand momenteel met het spel bezig zijn dat Brian en Amanda en ook enorm effectief. Misschien alweer een ton boete voor Huub. Nou grote kerel is het weer hoor. Wat een loser.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:46 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh ja want B en A laten wel spel zien wil je zeggen?![]()
![]()
![]()
+1 Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:48 schreef Lady-night het volgende:
Wat mij betreft sluiten ze vanavond de tent....Jaap winnaar....of Clair..
Heb ik niet en ik wil ook geen streams. Vind hier meelezen tig keer zo leukquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:50 schreef neo567 het volgende:
Als je vista hebt, neem je die DGK tool voor de sidebar, kan je iig luisteren.
Ik weet niet zeker of je de sidebar ook onder Xp kan installeren, via een omweg zal dat vast wel lukken
Dat wijf spoort niet! Maar dat wisten we al!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:52 schreef grazygirl het volgende:
was dit hier al bekend?
natasje bedreigd huub
bron: de telegraaf
Huub heeft vorige week met John gesproken en daar zal hem wel veteld zijn hoe het gaat eindigen. Huub is er gewoon nog voor een paar weken TV maken. Zoals al eerder geopperd zal hij daarvoor wel behoorlijk betaald worden. Op een door hem zelf te bepalen manier en moment zal hij zonder ontslagronde zelf besluiten te vertrekken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:44 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Als hij Jaap blijft vertrouwen is dat zijn tweede en meteen laatste grote fout...Huub is al half op weg naar huis..
Gewoon schandalig dat iemand buiten het spel nog zoveel haat heeft. Terwijl dat kutwijf zekeer 3 keer na de brief met een laatste waarschuwing zich te buiten gegaaan is aan fysiek geweld. Achterlijke snol.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:52 schreef grazygirl het volgende:
was dit hier al bekend?
natasje bedreigd huub
bron: de telegraaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |