Hij doet alsof ie jaap coachedquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:23 schreef mazaru het volgende:
Rat zit Jaap uit te horen wie hij wil laten komen
hier? ik nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:25 schreef fredfik het volgende:
wie komt er voor de rat?
Wat vertelt ie dan?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:29 schreef fredfik het volgende:
vertelt de rat de waarheid nu? denk het niet
Dat is het nu al...daarom moet Huub Claire er in houden..ook eind april...hij stuurt Jaap maar weg als er dan persee iemand uit moet..quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:28 schreef akveor het volgende:
1 ding is vor mij zeker.... Huub zal met Jaap nooit de finale halen. Na het vertrek van Claire is het alle ballen op Huub.
Over vanmorgen, dat Huub zei 'he je staat op mn voet' en toen Brian duwde. Brian zegt nu dat niet op zijn voeten stond en dat Huub hem uit het niets duwde.quote:
Aanvraag ontslagronde Claire.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:22 schreef fredfik het volgende:
de rat en jaapie in gesprek,wat heeft jaap tegen huub vertelt?
is er een ontslagronde voor clair aangevraagd?
Huub had Jaap morgen gewoon op de ontslagstoel moeten zetten. Weg met die klootzak. Ik snap Huub ook niet dat ie dat niet ziet. Huub is passé, over en uit.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:30 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Dat is het nu al...daarom moet Huub Claire er in houden..ook eind april...hij stuurt Jaap maar weg als er dan persee iemand uit moet..
Clip doet het bij mij niet ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:34 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Aanvraag ontslagronde Claire.
http://www.clipser.com/watch_video/133165&mvpageno=1
Brian zijn vriend Shandy zou eerst 7 dagen komen, maar Kennith wordt het nu .....
dit alles in de maand april, wanneer Brian jarig is, wanneer de klok weer 1 uur is verzet......
Slaan zat ook nog bij de beschuldigingen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Over vanmorgen, dat Huub zei 'he je staat op mn voet' en toen Brian duwde. Brian zegt nu dat niet op zijn voeten stond en dat Huub hem uit het niets duwde.
Brian heeft nu al 4 dingen doorgebeld. Taart, spuug, duwen en nog iets. Hij wacht op feedback.
Jaap luistert aandachtig. Neem aan dat ie het wel aan Huub gaat vertellen straks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |