Nee joh, doe niet zo gek.quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:32 schreef Pheno het volgende:
Ik hier!

quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:11 schreef BrandX het volgende:![]()
ik zet heel even sbs6 aan zie ik gewoon dat we twee nul achterstaan
![]()
![]()
![]()

Ik krijg elk jaar geld terug, mij hoor je niet klagenquote:

quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:11 schreef BrandX het volgende:![]()
ik zet heel even sbs6 aan zie ik gewoon dat we twee nul achterstaan
![]()
![]()
![]()

Oh ja, anders is er een deel van de spanning weg als je het later gaat kijkenquote:

Het is gelukkig ook niet zo vol op het middenveldquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Oh ja, anders is er een deel van de spanning weg als je het later gaat kijken
Sjow: het staat 3-1

het is ook heel gezellig rond de middenstipquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is gelukkig ook niet zo vol op het middenveld

Ik krijg ook altijd geld terug, maar het motiveert toch niet om met een glimlach het biljet in te vullen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg elk jaar geld terug, mij hoor je niet klagen

echt, ik bescheur me hier gewoonquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:19 schreef Yesse het volgende:
Het is echt super saai, ze spelen alsof ze 3-0 voor staan ipv 3-1 achter. Een beetje passen naar elkaar en in het veld staan alsof ze er geen zin in hebben

ik ook, en overmorgen en de dag erna ookquote:

68% balbezit en dan nog 3-1 achterstaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het is gelukkig ook niet zo vol op het middenveld

Goed bezigquote:

Zeer zeker waarquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
het is ook heel gezellig rond de middenstip

Zwemmen. Alweer 2 maanden geleden ofzo voor mij. Dat is eigenlijk best wel lekker.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:32 schreef BrandX het volgende:
OH, misschien dat ik zondag nog wel ff ga zwemmen

sowieso, Kraayquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goed commentaar Kraay, dank je wel!

Dat je er naar luistert!quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:37 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goed commentaar Kraay, dank je wel!

GMTAquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:39 schreef BrandX het volgende:
Echt, hoe presteer je het als bondscoach een De Zeeuw in de basis te zetten en Seedorf aan de kant te houden

Dat dus.quote:

Voetbalquote:

quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voetbal
Een stelletje gays die samen gaan douchen na ruim anderhalf uur met een bal te hebben gespeeld

Seedorfquote:Op woensdag 26 maart 2008 21:40 schreef vrolijke-frits het volgende:
De Zeeuw eruit, goeie zaak!
Seedorf moet ik de basis. Wat je nu gaat krijgen, is dat Oranje nog steeds kut blijft spelen, verliest en dan gaat iedereen weer roepen dat Seedorf niets toevoegt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |