Had ik maar eerder mijn suggestie gegeven dan, dan was het een stuk makkelijker geweest voor jullie... aan de andere kant kun je ook zeggen dat omdaqt melk in het aquarium is, de koffie zwart blijftquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
we vonden het ook moeilijk, want suiker en melk zijn allebei wit, maar we hadden een goud/witte en een goud/zwarte vis, dus tja, wie is nou wie...
toen heb ik maar heel hard "Suiker!" geroepen, en de eerste die reageerde heette vanaf dat moment suiker
Je weet dat je het over vissen hebt hè?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef Muck het volgende:
we vonden het ook moeilijk, want suiker en melk zijn allebei wit, maar we hadden een goud/witte en een goud/zwarte vis, dus tja, wie is nou wie...
toen heb ik maar heel hard "Suiker!" geroepen, en de eerste die reageerde heette vanaf dat moment suiker
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:55 schreef Muck het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Je weet dat je het over vissen hebt hè?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:45 schreef Muck het volgende:
Mag ik jullie even voorstellen:
Suiker en Melk
[ afbeelding ]
Op het werk,quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat, is het hier tegenwoordig niet meer zo stormlopend dan?
Delegerenquote:Op donderdag 27 maart 2008 11:05 schreef OA het volgende:
[..]
Op het werk,.
Vanaf half 9 hang ik bijna non-stop aan de telefoon en ben ik in overleg...![]()
Gelukkig ben ik goed in afschuiven, dus alles is weer opgelost!
Daar draait alles toch om?!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |