Gaat dat wel lukken denk jequote:Op woensdag 26 maart 2008 09:55 schreef Ynske het volgende:
danke allemaal
tja moet ik jullie nog maar meer gaan vervelen he
Ik lees niet terug. maar succes/beterschap/etc!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:55 schreef Ynske het volgende:
danke allemaal
tja moet ik jullie nog maar meer gaan vervelen he
k heb net gebeld maar ze nemen niet opquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat dat wel lukken denk je![]()
Heb je al een fysio gebeld? Of ga je eerst weer richting je ouders?
WPz!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:56 schreef Pheno het volgende:
Ik lees niet terug. maar succes/beterschap/etc!
Straks weer proberenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb net gebeld maar ze nemen niet op
weet nog niet wat ik doe, dat ligt eraan wanneer ik bij die fysio terecht kan, als dat pas volgende week is, dan denk ik idd dat ik paps en mams ga vervelen
helaas dan maar weer een cursusdag missen, dit plan je niet
je hebt nog 26 uur om uit te zoeken hoe je daar moet komenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:22 schreef Ynske het volgende:
nah net gebeld, moet morgen om 2 uur daar zijn
ik ga grandioos de weg kwijtrakenmoet ergens in kanaleneiland zijn das de hoofdpraktijk anders moest ik tot eind volgende week wachten
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hebt nog 26 uur om uit te zoeken hoe je daar moet komen
Of je chartert een bus van een niet nader te noemen vervoersondernemingquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:34 schreef qu63 het volgende:
je hebt nog 26 uur om uit te zoeken hoe je daar moet komen
Tijd voor een TomTom of een telefoon met gps?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
had routeplanner al gestart maar echt ik en de weg vindendat is te treurig voor woorden
heb je compleet uitgeschreven waar je naar toe moet, en dan gaat t nog fout
Das vrij prijzigquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of je chartert een bus van een niet nader te noemen vervoersonderneming
Goed snel tochquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:22 schreef Ynske het volgende:
nah net gebeld, moet morgen om 2 uur daar zijn
ik ga grandioos de weg kwijtrakenmoet ergens in kanaleneiland zijn das de hoofdpraktijk anders moest ik tot eind volgende week wachten
hey dan is t geen sport meerquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tijd voor een TomTom of een telefoon met gps?
en jij blijft ziekquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
hey dan is t geen sport meer
iets met geen geld
uitzendbureau en manager gebeld
en planning blijft
quote:
Je huisarts was duidelijk tochquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]gister wil ik niet nog eens doen
maar t is zo'n moeilijk iets om maar iedere keer tegengas te moeten geven
quote:
dat ik rustig aan moest doenquote:Wat vond het UB ervan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |