Gaat dat wel lukken denk jequote:Op woensdag 26 maart 2008 09:55 schreef Ynske het volgende:
danke allemaal
tja moet ik jullie nog maar meer gaan vervelen he
Ik lees niet terug. maar succes/beterschap/etc!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:55 schreef Ynske het volgende:
danke allemaal
tja moet ik jullie nog maar meer gaan vervelen he
k heb net gebeld maar ze nemen niet opquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat dat wel lukken denk je![]()
Heb je al een fysio gebeld? Of ga je eerst weer richting je ouders?
WPz!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:56 schreef Pheno het volgende:
Ik lees niet terug. maar succes/beterschap/etc!
Straks weer proberenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
k heb net gebeld maar ze nemen niet op
weet nog niet wat ik doe, dat ligt eraan wanneer ik bij die fysio terecht kan, als dat pas volgende week is, dan denk ik idd dat ik paps en mams ga vervelen
helaas dan maar weer een cursusdag missen, dit plan je niet
je hebt nog 26 uur om uit te zoeken hoe je daar moet komenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:22 schreef Ynske het volgende:
nah net gebeld, moet morgen om 2 uur daar zijn
ik ga grandioos de weg kwijtrakenmoet ergens in kanaleneiland zijn das de hoofdpraktijk anders moest ik tot eind volgende week wachten
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hebt nog 26 uur om uit te zoeken hoe je daar moet komen
Of je chartert een bus van een niet nader te noemen vervoersondernemingquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:34 schreef qu63 het volgende:
je hebt nog 26 uur om uit te zoeken hoe je daar moet komen
Tijd voor een TomTom of een telefoon met gps?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
had routeplanner al gestart maar echt ik en de weg vindendat is te treurig voor woorden
heb je compleet uitgeschreven waar je naar toe moet, en dan gaat t nog fout
Das vrij prijzigquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of je chartert een bus van een niet nader te noemen vervoersonderneming
Goed snel tochquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:22 schreef Ynske het volgende:
nah net gebeld, moet morgen om 2 uur daar zijn
ik ga grandioos de weg kwijtrakenmoet ergens in kanaleneiland zijn das de hoofdpraktijk anders moest ik tot eind volgende week wachten
hey dan is t geen sport meerquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tijd voor een TomTom of een telefoon met gps?
en jij blijft ziekquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:46 schreef Ynske het volgende:
[..]
hey dan is t geen sport meer
iets met geen geld
uitzendbureau en manager gebeld
en planning blijft
quote:
Je huisarts was duidelijk tochquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]gister wil ik niet nog eens doen
maar t is zo'n moeilijk iets om maar iedere keer tegengas te moeten geven
quote:
dat ik rustig aan moest doenquote:Wat vond het UB ervan?
NIet helemaal. Na een bepaalde termijn werken heb je meer rechtenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:19 schreef Sjowhan het volgende:
Lastig inderdaad, jammere van het UB is dat je er zo 'kan' stoppen wanneer je wilt, maar dat ook de opdrachtgever/werkgever in deze kan stoppen of iemand anders wilt vragen.
Nogmaals sterkte. Gelukkig dat men iig wat gevonden heeft
Ze willen het echt niet snappen hequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
Planning: wanneer kom je nu dan weer??? maandag????
Dat zou wel heel kut zijn ja. Toch rustig aan doen hoorquote:dat ik rustig aan moest doen
dat ze contact met manager op ging nemen
voor eventuele vervanging
ik snap dat wel, maar ben dan bang dat ik er op die manier eerder uitgewerkt word
en wat moet ik nu
ns kijken of ik hier wat kan opruimen tussen t hangen door...
k verveel me nu al
niet echt hequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze willen het echt niet snappen he
quote:[..]
Dat zou wel heel kut zijn ja. Toch rustig aan doen hoor
Dat wist ik dus nietquote:Op woensdag 26 maart 200811:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
NIet helemaal. Na een bepaalde termijn werken heb je meer rechten [afbeelding]
Ze zijn zo aan je gewend dat ze je graag willen hebben.. Maarja, na al die verhalen denk ik dat jij het tegenovergestelde ervan denkt..quote:
Het is nog lang niet zo als met een jaar of vast contract, maar is beter dan het wasquote:
toeval, ik ook.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:40 schreef Kuukske het volgende:
Zo, ik zit weer aan mijn desk.
t is weer gezellig daar?quote:
waarom ruik jij dan ook aan de kut van een hoorquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
waarom ruik jij dan ook aan de kut van een hoor
Dat wil ik niet wetenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:45 schreef marcb1974 het volgende:
Hoe weet hij het anders?
Hoe kan je dat nu weten?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:28 schreef mcDavid het volgende:
Zo, ik ben de komende 5 jaar weer gezond.
Tof!quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:28 schreef Bengeltje het volgende:
Bengelse kuuksels!?
mcD. is alwetend.quote:Hoe kan je dat nu weten?![]()
Ku!quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:27 schreef Kuukske het volgende:
Kuuksels!
quote:
Van wie heb jij een briefje gekregen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:32 schreef mcDavid het volgende:
Staat op het briefje wat ik meegekregen heb.
Oh, zo' n briefje, ze kijken naar je pis en zeggen dat je geen suikerziekte hebt. Gefeliquote:
Ze hebben ook nog me vetpercentage gemeten!quote:Op woensdag 26 maart 200818:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, zo' n briefje, ze kijken naar je pis en zeggen dat je geen suikerziekte hebt. Gefeli
Zou ik ze nu kunnen aanklagen? Ze hadden me wel even vertellen wat er vorig jaar in de planning stondquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een kutbriefje zegje moet het zelf ondertekenen
![]()
"Ja, ik ben de komende 5 jaar gezond"
*krabbel*
"Heemoejenouweskijke! Ik ben de komende 5 jaar gezond![]()
"
Gekkenhuisquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog me vetpercentage gemeten!
En? 48+?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:09 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog me vetpercentage gemeten!
mcD is een 20+je denk.quote:
Dat is wel erg weinig. 15% is het gemiddelde voor jouw leeftijdquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:19 schreef mcDavid het volgende:
10,6
Que?quote:
Ja, beetje vet moet er wel aan natuurlijk, anders zou je nooit meer landenquote:
Ze pakken een huidkwab en zetten er een klemmetje op ofzo.quote:Op woensdag 26 maart 200818:22 schreef Kuukske het volgende:
Hoe rekenen ze dat uit dan?
Hij moet meer bier zuipen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:21 schreef Pheno het volgende:
Dat is wel erg weinig. 15% is het gemiddelde voor jouw leeftijd
Pizza is veel beter voor je. BeP.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:26 schreef mcDavid het volgende:
Ende frituur.
Een huidkwabquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:24 schreef mcDavid het volgende:
Ze pakken een huidkwab en zetten er een klemmetje op ofzo.
Ze meten idd de dikte van je vetkwab. Het is ook een benadering overigens. Als ze het helemaal goed willen doen moeten ze ook het bovenbeen en zo pakken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:24 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Creapy.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:24 schreef mcDavid het volgende:
Mensen zijn idd te vaak dichtgegroeid waardoor er geen sprake meer is van een kwabquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een huidkwabWTF dat hebben alleen zeekoeien en van die rare lelijke honden met zoeen rare lelijke naam
Of een Sharpei.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een huidkwabWTF dat hebben alleen zeekoeien en van die rare lelijke honden met zoeen rare lelijke naam
Hier, een schepsel wat op allebei lijkt.
[ afbeelding ]
Bij mij deden ze me bovenarm, buik en rug.quote:Op woensdag 26 maart 200818:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze meten idd de dikte van je vetkwab. Het is ook een benadering overigens. Als ze het helemaal goed willen doen moeten ze ook het bovenbeen en zo pakken.
Precies.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kan het vetpercentage het beste bepalen door hem gewoon helemaal uit te bakken en dan te kijken hoeveel eruit gelopen is.
Moest je naakt?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:32 schreef mcDavid het volgende:
Bij mij deden ze me bovenarm, buik en rug.
En ja als je te laag uitkomt doe je het gewoon nog een keer, maar pak je wat meer vel mee
Dat kan toch nooit fijn zijn voor zo'n beest?quote:
Mja, voor mijn duikmedische keuring heb ik het ook gemoeten. Het is wel eens leuk om allemaal te weten.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Bij mij deden ze me bovenarm, buik en rug.
En ja als je te laag uitkomt doe je het gewoon nog een keer, maar pak je wat meer vel mee
Ik zal eens een handje vol richtlijnen opstellen voor een stationsnaambordjesfotografeermedische keuring. Dat is ook topsport namelijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:33 schreef Pheno het volgende:
Mja, voor mijn duikmedische keuring heb ik het ook gemoeten. Het is wel eens leuk om allemaal te weten.
Da's precies dezelfde keuring idd.quote:Op woensdag 26 maart 200818:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, voor mijn duikmedische keuring heb ik het ook gemoeten. Het is wel eens leuk om allemaal te weten.
Voor bovenarm, buik en rug, zal het alleen het bovenste gedeelte zijn.quote:
Een klem op z'n billetjes. Gniffel. Mwuhahaha. MWUHAHAHA.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:36 schreef Bengeltje het volgende:
Voor bovenarm, buik en rug, zal het alleen het bovenste gedeelte zijn.
Of zouden ze ook wel een bilgehalte meten?
Och, als ze groeien is dat iig wat minder.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat kan toch nooit fijn zijn voor zo'n beest?
En nu nog moe?quote:
Als ik over 5 jaar weer moet zal ik je een seintje geven.quote:Op woensdag 26 maart 200818:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een klem op z'n billetjes. Gniffel. Mwuhahaha. MWUHAHAHA.
Nou.. Nee.. maar. Gewoon.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:33 schreef mcDavid het volgende:
Had je er bij willen zijn?
Hoe weet je dat het billetjes zijn?quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een klem op z'n billetjes. Gniffel. Mwuhahaha. MWUHAHAHA.
Kéé!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:37 schreef mcDavid het volgende:
Als ik over 5 jaar weer moet zal ik je een seintje geven.
Zou kunnen, ze kijken dan weer meer naar de longtesten en zo. Longinhoud, kracht etc.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Da's precies dezelfde keuring idd.
Misschien dat ze nķg iets minder streng zijn met die oogtest maar that's all the difference.
Omdat we koffie hebben gedronken samen. En hij is een aantal keer bij JD en mij blijven logeren.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:38 schreef Bengeltje het volgende:
Hoe weet je dat het billetjes zijn?
Nouja? 10.6, zal nooit een flinke reet zijn he.
Ik weet het niet, ik ben niet thuis.quote:
tel daar 1,88 meter bij op, gedeeld door 67 kilo inclusief, en je weet genoegquote:Op woensdag 26 maart 200818:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het billetjes zijn?
Nouja? 10.6, zal nooit een flinke reet zijn he.
http://www.runinfo.nl/vetpercentage.htmquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
maar 10,6 lijkt me wel weinig hoorHoeveel zou ik scoren?
Ja, erg smal mannetje.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
tel daar 1,88 meter bij op, gedeeld door 67 kilo inclusief, en je weet genoeg
Ik weet niet wat m'n buikomvang in centimeters is.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kom op 18 % terwijl 17 ideaal isBIER
FRIET
Sorryquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:45 schreef Ynske het volgende:
jullie gaan snel
Volgens die berekening kom ik op 2 uit.quote:Op woensdag 26 maart 200818:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.runinfo.nl/vetpercentage.htm
Bij benadering dan
quote:
maakt niet damesquote:
Bij mij klopt dat ding ook niet, maar dat staat er ook goe dboven. Alleen bij mensen met een normale lichaamsbouw.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:49 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Volgens die berekening kom ik op 2 uit.
Volgens mij was je onder iets van 3,5 dood, dus dan ga ik er maar vanuit dat die huidkwabmeting nauwkeuriger is
Geeft nietquote:
Het is niet van mij piem0l. Eerste hit googlequote:Op woensdag 26 maart 2008 18:50 schreef Dr_Flash het volgende:
der klopt geen ene tyfes van dat ding van Ph.
Je kan gewoon op negatieve percentages uitkomen
Nee dat weet ik wel dat ie niet van jou isquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:51 schreef Pheno het volgende:
Het is niet van mij
Daarvan is het vetpercentage vast een stuk lagerquote:piem0l.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:51 schreef Pheno het volgende:
En een sportmedische keuring wordt meestal vergoed door je verzekering eigen risico
Bier. Flink wat.quote:Op woensdag 26 maart 2008 18:55 schreef mcDavid het volgende:
Ok ik ben ff naar de C1000
- boterkoek
- saucijzenbroodjes
- melkchocola
- mayonaise
iemand nog aanvullingen?
Dan ren je gewoon een keer de sportschool in en zeg je tegen de mooiste blondine achter de balie "ik wil weten wat me vetpercentage is".quote:
Oh ja, dat is tegenwoordig. Dit jaar maar weer doen, ik ben toch al de lul na een CT-scan, gastroscopie, onderbuiksfoto, nierecho, bovenbuikecho...quote:
Goed idee. Daar meet ik het meestal ook op. Blondinesquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:57 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan ren je gewoon een keer de sportschool in en zeg je tegen de mooiste blondine achter de balie "ik wil weten wat me vetpercentage is".
Bij mij werd mn vetpercentage gemeten door op een soort weegschaal te staan die dan met 2 contactpuntjes alles berekendquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze meten idd de dikte van je vetkwab. Het is ook een benadering overigens. Als ze het helemaal goed willen doen moeten ze ook het bovenbeen en zo pakken.
Dan heb je het eigen risico wel gehad iddquote:Op woensdag 26 maart 200818:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, dat is tegenwoordig. Dit jaar maar weer doen, ik ben toch al de lul na een CT-scan, gastroscopie, onderbuiksfoto, nierecho, bovenbuikecho...
Dat ik dat zelf nog niet bedacht hadquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:57 schreef mcDavid het volgende:
Dan ren je gewoon een keer de sportschool in en zeg je tegen de mooiste blondine achter de balie "ik wil weten wat me vetpercentage is".
Ik kreeg van de week mijn teruggaaf te zien van vorig jaa. Ik had er geen recht meer op. Alleen die operatie kostte al bijna 4000 euroquote:Op woensdag 26 maart 2008 18:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Dan heb je het eigen risico wel gehad idd
Ik dien 'm ook gewoon in, volgens mij heb ik sportkeuringen meeverzekerd voor 100 euro per 2 jaar ofzo... Weten me ouders vast wel
dat had ik over het jaar 2006 met mijn operatiequote:Op woensdag 26 maart 2008 19:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kreeg van de week mijn teruggaaf te zien van vorig jaa. Ik had er geen recht meer op. Alleen die operatie kostte al bijna 4000 euro4 dagen ziekenhuis, antibiotica, medicatie daarna, colonsoscopie, EHBO voor de operatie etc niet meegerekend
Vreemd dat ik niets terug krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |