quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja jezus teken nou gvd die zee-egel..die brengen fucking geluk zeg ik je!!
MASD TEKENEN JAA!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja jezus teken nou gvd die zee-egel..die brengen fucking geluk zeg ik je!!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:25 schreef icebliss het volgende:
Pak de bijl en maak dat irritante lampje kapot. Pas wel op voor monsters!
Ik pak de bijl, langzaam loop ik naar het figuur met mijn wapen in de aanslag. Na het niet voelen van een pols besluit ik hem open te slaan. Het rondspattende bloed neem ik voor lief. Na flink wat gehakt te hebben kom ik iets hards tegen, ik besluit het eruit te nemen.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Pak de bijl en sla hem open
(tevens kick)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
ik heb geen geld.quote:Op maandag 7 april 2008 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
GODDAMNIT KOOP EEN ZEE-EGEL DIE BRENGEN GELUK!!
Alsjeblieft?
je hebt een fucking diamant?quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 21:40 schreef MASD het volgende:
[..]! done.
[..]
Ik pak de bijl, langzaam loop ik naar het figuur met mijn wapen in de aanslag. Na het niet voelen van een pols besluit ik hem open te slaan. Het rondspattende bloed neem ik voor lief. Na flink wat gehakt te hebben kom ik iets hards tegen, ik besluit het eruit te nemen.
[ afbeelding ]
*NEW ITEM* check spoiler.Onderzoek dat groene spul aan de rechterkant eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd het ziet eruit als een vergrootglas ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onderzoek dat groene spul aan de rechterkant eens.
Mn tank is al gevuld, prepare!quote:Op maandag 28 april 2008 22:01 schreef MASD het volgende:
morgen. echt. anders mogen jullie mij schoppen.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onderzoek dat groene spul aan de rechterkant eens.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:27 schreef icebliss het volgende:
Vegeta kan niet ver uit de buurt zijn, opgepast!
een wat?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:12 schreef MASD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm. Ik heb dit weleens eerder gezien. Zou het dan toch?JA! Het is een fucking Dragonball Z Scouter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |