Na wat rondgekeken te hebben stuit ik op een nachtkastje naast het bed waar ik op lig. Erop ligt een cd van een groep die zich "Slayer" noemt. Ik besluit om verder te kijken in de lades van de kast. Hier liggen een aantal voorwerpen die ik besluit in mijn onderbroek te stoppen ter opslag.quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:12 schreef zarGon het volgende:
Kijk of je wat bruikbaars kan vinden in de omgeving!.
Nah, ik keek even naar beneden en ik mis wat onderdelen. Kan het ze ook niet kwalijk nemen, organen hebben tegenwoordig een hoge marktwaarde.quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:17 schreef Janetje het volgende:
Heb je al je organen nog?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:37 schreef reetveter het volgende:
Kijk onder het bed, ligt altijd kleingeld
Er staat niks op het bed.quote:Op woensdag 26 maart 2008 03:23 schreef Qunix het volgende:
Ikea bed? Zo ja, wat is zijn naam? Misschien een aanwijzing
"Christ Illusion" staat erop. Er is geen cd-speler in de buurt. Zal hem maar weer veilig opbergen in de inventoryquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Welke cd van Slayer is het?
Wellicht als je die hard genoeg op zet, dat er iemand komt vragen of het wat zachter kan...
*wrijf, wrijf*quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:16 schreef Nosh het volgende:
Wrijf over de ring en roep Captain Planet op!
En van de tandenfee krijg je weer geldquote:
Kijk eerst maar eens of de deur wel open is!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:46 schreef MASD het volgende:
Hmm. Er gebeurt niks. Misschien kan ik beter eerst op pad gaan.
SAWquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:18 schreef reetveter het volgende:
Of een sleutel in je oogkas
Hmm. Na het opstaan loop ik voorbij de gordijnen. Er is een lege kamer zichtbaar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
Sta op, en loop
De deur geeft geen krimp! Hij zit op slot.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens of de deur wel open is!
Na het openhalen van de hechtingen zie ik een glinstering in mijn maagholte. Na wat rond te friemelen in mijn buik vind ik een object. Na het bloed eraf te hebben geveegt is het voorwerp zichtbaar.quote:
Ik steek de sleutel in het slot en open langzaam de deur. Felle lichten verblinden mijquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:45 schreef TheSorrow het volgende:
Open de deur! Wees voorzichtig!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef icebliss het volgende:
Het ziet eruit als een pretzel, eet het op!
Langzaam loop ik naar binnen, mijn ogen wennen aan het felle licht en het blijkt niks meer dan een alarm te zijn. Plotseling zie ik iets in de hoek, het is een lijk! Ik probeer niet in paniek te raken... wat moet ik doen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:43 schreef ToT het volgende:
Ga tegen de muur naast de deur staan en kijk voorzichtig naar binnen.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja jezus teken nou gvd die zee-egel..die brengen fucking geluk zeg ik je!!
MASD TEKENEN JAA!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:46 schreef Paaskonijn het volgende:
Ja jezus teken nou gvd die zee-egel..die brengen fucking geluk zeg ik je!!
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 20:25 schreef icebliss het volgende:
Pak de bijl en maak dat irritante lampje kapot. Pas wel op voor monsters!
Ik pak de bijl, langzaam loop ik naar het figuur met mijn wapen in de aanslag. Na het niet voelen van een pols besluit ik hem open te slaan. Het rondspattende bloed neem ik voor lief. Na flink wat gehakt te hebben kom ik iets hards tegen, ik besluit het eruit te nemen.quote:Op woensdag 2 april 2008 17:07 schreef DutchErrorist het volgende:
Pak de bijl en sla hem open
(tevens kick)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Long live music.
ik heb geen geld.quote:Op maandag 7 april 2008 21:56 schreef Paaskonijn het volgende:
GODDAMNIT KOOP EEN ZEE-EGEL DIE BRENGEN GELUK!!
Alsjeblieft?
je hebt een fucking diamant?quote:
quote:Op maandag 7 april 2008 21:40 schreef MASD het volgende:
[..]! done.
[..]
Ik pak de bijl, langzaam loop ik naar het figuur met mijn wapen in de aanslag. Na het niet voelen van een pols besluit ik hem open te slaan. Het rondspattende bloed neem ik voor lief. Na flink wat gehakt te hebben kom ik iets hards tegen, ik besluit het eruit te nemen.
[ afbeelding ]
*NEW ITEM* check spoiler.Onderzoek dat groene spul aan de rechterkant eens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd het ziet eruit als een vergrootglas ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2008 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onderzoek dat groene spul aan de rechterkant eens.
Mn tank is al gevuld, prepare!quote:Op maandag 28 april 2008 22:01 schreef MASD het volgende:
morgen. echt. anders mogen jullie mij schoppen.
quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Onderzoek dat groene spul aan de rechterkant eens.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:27 schreef icebliss het volgende:
Vegeta kan niet ver uit de buurt zijn, opgepast!
een wat?quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:12 schreef MASD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hmm. Ik heb dit weleens eerder gezien. Zou het dan toch?JA! Het is een fucking Dragonball Z Scouter.
En koop van dat geld een zee-egel. Die brengen geluk jwt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:21 schreef xalo het volgende:
zoek de uitgang, verkoop de diamant en word rijk!![]()
Slik 'm door!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:28 schreef iuvenis het volgende:
Zorg ervoor dat je een vetkuif krijgt, dan kan je daar je diamant in kwijt, laatste plek waar vijandige wezens in gaan kijken...
Beetje mijn idee jattenquote:Op zondag 4 mei 2008 09:26 schreef ToT het volgende:
Check of je zelf kick-ass DBZ powers hebt; met een bijltje begin je geen donder tegenover de bad guys: sta je daar vrolijk te zwaaien met dat ding, krijg je een Kamehameha tegen je donder!
Als MASD hier binnen 2 dagen zich niet vertoont maken wij zelf paintjes, en dan alleen maar paintjes met zee-egels enzo...quote:
Als we dan tóch op poep- en piesniveau bezig zijn...quote:Op zaterdag 10 mei 2008 18:05 schreef _Nerva_ het volgende:
En pis jezelf nu onder!!11!!111LOLLEREINS1ZWEI222DREI3HERTMITGEWEI
*Schopt MASD in een creatieve bui!*quote:Op vrijdag 9 mei 2008 23:37 schreef MASD het volgende:
Of je wacht gewoon even? Ik paint weer wanneer ik creatief ben, anders krijg je een kuttopic.
Zee-egel in je reet.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:00 schreef Paaskonijn het volgende:
Slotje, kuttopic.
Of ga even Fok!-enquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef Zotheid het volgende:
Check de computer achter de desk op informatie. En wat is die kaart naast de deur?
Tuurlijk niet! Extra wapens zijn altijd goed!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:14 schreef cablegunmaster het volgende:
het kunnen ook nin chocks zijn 2 van die ninja stokken , maar hij heeft al een bijl dus vrij nutteloos om nog een wapen te krijgen
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:05 schreef xalo het volgende:
Via de computer erachter komen waar je bent en kijken of internet het doet (kun je een zee-egel bestellen)
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik snap die zee egel de hele tijd nietVerlos me van mijn onwetendheid
Dat dusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:21 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
En koop van dat geld een zee-egel. Die brengen geluk jwt.
Oh, dat had ik wel gelezen. Ik dacht eigenlijk dat het iets was wat al een hele tijd terug ging, een klassieker ofzoquote:
Schaam je. Zee-egels zijn lief, brengen geluk en kunnen je steun en toeverlaat zijn in moeilijke tijden.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 17:26 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik snap die zee egel de hele tijd nietVerlos me van mijn onwetendheid
Ok, na de computer te hebben gestart ging ik maar wat doelloos FOK!ken. Topics sluiten enzo altijd leuk.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:25 schreef Zotheid het volgende:
Check de computer achter de desk op informatie. En wat is die kaart naast de deur?
Your BRAAAAAAAAINS?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:19 schreef elfzesendertig het volgende:
Er staan zombies voor de deur. Geef ze wat te eten.
Je wil me echt te vriend houden he?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:33 schreef ToT het volgende:
Mwoah, aan de andere kant: moet je zien hoeveel zombies het zijn, dan lijden ze sowieso wel honger als ze maar 1 brein met z'n allen moeten delen.
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:37 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Je wil me echt te vriend houden he?![]()
Lief van je hoor
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Na ook even voor zee egels gekeken te hebben, die overigens uitverkocht waren
Misschien zijn ze bij Albert Heijn nog verkrijgbaar? Probeer het daar eens MASD. Je kan de zombies niet bevechten zonder zee egel.quote:
quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:57 schreef ToT het volgende:
Misschien is dat je einddoel wel: een zee-egel zien te bemachtigen!
Zee-fucking-egels zullen op een dag de wereld pwnen. Sterker nog ze zijn heersers op de zeebodem!!quote:
Dat is het einddoel he?quote:Op vrijdag 23 mei 2008 21:18 schreef MASD het volgende:
Kappen met de zee egels hmkay?
Nee joh, dit zit erachter de deur!quote:Op maandag 26 mei 2008 23:41 schreef Sjibble het volgende:
Of achter de deur zitten de Elrick brothers, met Alfons in een harnass en Edward met 2 bloedende ledematenDat lijk dat je aantrof was de grondstof voor een transmutatie om het weer tot leven te wekken.
OH HELL NO!! Nu moet je ECHT als een axe-wielding homicidal maniac naar binnen stormen!quote:Op maandag 26 mei 2008 23:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee joh, dit zit erachter de deur!
[ afbeelding ]
Ik zou maar rennen, anders ben je je trommelvliezen kwijt!
quote:
Geboortedatum 24-09-1991quote:
Ik ken ze ook nietquote:Op dinsdag 27 mei 2008 22:56 schreef Luco het volgende:
[..]
Geboortedatum 24-09-1991
Dat is van voor zijn tijd
MASD kan ook Zee-komkommers zoeken! Daar hard aan sjorren, krijg je een wit goedje! Dat tegen die zombies gooienquote:Op woensdag 4 juni 2008 18:38 schreef ToT het volgende:
[..]
zeePTegels joh, want die dieren die jij noemt, mochten niet meer genoemd worden!
Ik zei toch dat het ed Hanson Brothers waren? Je moet dus gewoon oordopjes indoen, en net zo hard mee gaan schreeuwen, zodat je niet opvalt. Daarna 1 voor 1 de nek omdraaienquote:Op donderdag 5 juni 2008 18:40 schreef ToT het volgende:
Ja maar we weten ten eerste nog niet zeker of het wel zombies zijn (die indruk heb ik overigens wel) en ten tweede weten we niet of je zelf een zombie bent of niet.
De scenario's:
1) Zij zombies, jij niet: HAKKEN of RENNEN!
2) Zij geen zombies, jij ook niet: Mensen met wie je samen sterker staat om te kunnen vluchten! Of zijn het juist degenen die je zo opengesneden hebben?
3) Zij zombies, jij zombie: Brothers, of concurrenten in de eeuwige zoektocht naar BRAAAAAAAAAAINS!!!!
4) Zij geen zombie, jij wel: DINNER TIME!!!!!!
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Wat een epische kick 3 jaar later
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 12:15 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
Wat een epische kick 3 jaar later
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |