Na wat rondgekeken te hebben stuit ik op een nachtkastje naast het bed waar ik op lig. Erop ligt een cd van een groep die zich "Slayer" noemt. Ik besluit om verder te kijken in de lades van de kast. Hier liggen een aantal voorwerpen die ik besluit in mijn onderbroek te stoppen ter opslag.quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:12 schreef zarGon het volgende:
Kijk of je wat bruikbaars kan vinden in de omgeving!.
Nah, ik keek even naar beneden en ik mis wat onderdelen. Kan het ze ook niet kwalijk nemen, organen hebben tegenwoordig een hoge marktwaarde.quote:Op woensdag 26 maart 2008 02:17 schreef Janetje het volgende:
Heb je al je organen nog?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:37 schreef reetveter het volgende:
Kijk onder het bed, ligt altijd kleingeld
Er staat niks op het bed.quote:Op woensdag 26 maart 2008 03:23 schreef Qunix het volgende:
Ikea bed? Zo ja, wat is zijn naam? Misschien een aanwijzing
"Christ Illusion" staat erop. Er is geen cd-speler in de buurt. Zal hem maar weer veilig opbergen in de inventoryquote:Op woensdag 26 maart 2008 07:26 schreef Sm0keZ het volgende:
Welke cd van Slayer is het?
Wellicht als je die hard genoeg op zet, dat er iemand komt vragen of het wat zachter kan...
*wrijf, wrijf*quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:16 schreef Nosh het volgende:
Wrijf over de ring en roep Captain Planet op!
En van de tandenfee krijg je weer geldquote:
Kijk eerst maar eens of de deur wel open is!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:46 schreef MASD het volgende:
Hmm. Er gebeurt niks. Misschien kan ik beter eerst op pad gaan.
SAWquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:18 schreef reetveter het volgende:
Of een sleutel in je oogkas
Hmm. Na het opstaan loop ik voorbij de gordijnen. Er is een lege kamer zichtbaar.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:24 schreef YellowLedbetter het volgende:
Sta op, en loop
De deur geeft geen krimp! Hij zit op slot.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Kijk eerst maar eens of de deur wel open is!
Na het openhalen van de hechtingen zie ik een glinstering in mijn maagholte. Na wat rond te friemelen in mijn buik vind ik een object. Na het bloed eraf te hebben geveegt is het voorwerp zichtbaar.quote:
Ik steek de sleutel in het slot en open langzaam de deur. Felle lichten verblinden mijquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:45 schreef TheSorrow het volgende:
Open de deur! Wees voorzichtig!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:43 schreef icebliss het volgende:
Het ziet eruit als een pretzel, eet het op!
Langzaam loop ik naar binnen, mijn ogen wennen aan het felle licht en het blijkt niks meer dan een alarm te zijn. Plotseling zie ik iets in de hoek, het is een lijk! Ik probeer niet in paniek te raken... wat moet ik doen?quote:Op donderdag 27 maart 2008 21:43 schreef ToT het volgende:
Ga tegen de muur naast de deur staan en kijk voorzichtig naar binnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |