Aha, het is een lok-TT!quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
Misschien komt broer hier ook nog meespelen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef qonmann het volgende:
hij stierf in het harnas ..iets met oorlog ?
vandaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Helaas wordt er in Irak tegenwoordig zelden gevoetbald.
dynamische sport , dat voetbal !quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
En ze stonden net nog 3-1 achter zei iemand.
was een mooie hint bij de auteur van Alice in Wonderland geweestquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
Ik ga het iets makkelijker maken: de achternaam van mijn meneer is een meisjesnaam.
Werdquote:
Oostenrijk, toch? Vriendschappelijk?quote:
Ze gaat vooralsnog wel naar Peking voor zover ik weetquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:30 schreef tong80 het volgende:
Is al jaren de beste 7-kampster ter wereld. Kan helaas niet aan de OS meedoen wegens een blessure.
Dat is toch geen antwoord?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:50 schreef qonmann het volgende:
De winnaar van een zeer bekende literaire prijs ?
en eva's ega ?
Je hebt de laatste toch geraden?quote:
Wij doen hier niet aan regels.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt de laatste toch geraden?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij doen hier niet aan regels.
Alicia Keys.quote:[ afbeelding ]
Nee. Ik ging er eigenlijk vanuit dat je juist die foto had gekozen om ons op een dwaalspoor te zetten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
YepWeet je ook wie die kinderen zijn?
Ik heb deze foto gekozen door een indrukwekkende documentaire over deze kinderen die gisteravond laat uitgezonden werd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Ik ging er eigenlijk vanuit dat je juist die foto had gekozen om ons op een dwaalspoor te zetten.
Amnesty? Niet gezien.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had deze foto gekozen door een indrukwekkende documentaire over deze kinderen die gisteravond laat uitgezonden werd.
Dus sowieso geen hints een paar minuten nadat het plaatje is gepost.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij doen hier niet aan regels.
Nee, maar is wel grappig te doen alsofquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie denken dat het een kerel is?!
Ik krijg ontzettend veel zin om je weer eens achter het behang te plakken. Scrutinizer erbijquote:
Ik kan er niet om lachenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, maar is wel grappig te doen alsof
Kan dat dan ná het weekend? De komende dagen heb ik het te druk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik krijg ontzettend veel zin om je weer eens achter het behang te plakken. Scrutinizer erbij
Is goed, ik moet toch nog een leuk behangetje uitzoeken, plaksel halen, tafel bestellen, etc.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan dat dan ná het weekend? De komende dagen heb ik het te druk.
Geen van beide. Ze is de heldin van puisterige studentjes die de zin van het leven betwijfelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Die mevouw, is dat een verzetsheldin of is ze uit adellijke inteelt ontsproten?
We kunnen ook gewoon met het bord op schoot op de bank eten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is goed, ik moet toch nog een leuk behangetje uitzoeken, plaksel halen, tafel bestellen, etc.
Jammer dat Gellius tegenwoordig liever bij de buren vertoeft. Als gesjeesd exemplaar zou hij haar dus zeker kennen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen van beide. Ze is de heldin van puisterige studentjes die de zin van het leven betwijfelen.
Dat moet ook wel, want de behangtafel is een beetje plakkerig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
We kunnen ook gewoon met het bord op schoot op de bank eten.
Je moet je tafel ook niet behangen, gekkiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, want de behangtafel is een beetje plakkerig.
wyccie weet deze vast welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer dat Gellius tegenwoordig liever bij de buren vertoeft. Als gesjeesd exemplaar zou hij haar dus zeker kennen.
Bij de buren is geestelijke onanie toegestaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is trouwens het verschil met dat andere Raad je plaatje-topique?
Mooi, dan heb ik de goede reeks gekozenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij de buren is geestelijke onanie toegestaan.
quote:leed gedurende haar gehele volwassen leven aan een ernstige vorm van bipolaire stoornis. In haar semi-autobiografische roman wordt haar worsteling met depressies gedetailleerd beschreven.
Raad mijn dode journalist eens.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:33 schreef tong80 het volgende:
Doe maar eens een niet generaliserend plaatje dan
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:34 schreef wyccie het volgende:
Morgen tentamen en ik heb er geen zin meer in, en moet nog best veel.
Raar, want de helft van de stof was herhaling, een kwart was logica. En ik heb het nog nooit eerder zo relaxed gehad. Toch zit ik hier weer 's nachts te leren.
De vrijdagpoes? Dat is hier net zo'n ingeburgerd begrip als de 'drieminutenregel'?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
Ik verwacht trouwens morgen na mijn tentamen wel de vrijdagpoes. Anders moet ik huilen.
Sorry, ik bedacht me.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:07 schreef wyccie het volgende:
Je hebt je beroep wegge-edit voordat ik het kon lezen.![]()
Wel eerder gezien hier, aan wie wordt ie uitgereikt?quote:Ja, de Coucou vrijdagpoes hoort er gewoon bij.
Aan ons allemaal! Omdat wij het verdienen. Op de vrijdag.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Wel eerder gezien hier, aan wie wordt ie uitgereikt?
Ik heb het wel gelezenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:07 schreef wyccie het volgende:
Je hebt je beroep wegge-edit voordat ik het kon lezen.![]()
Een huilende wyccie wil ik natuurlijk niet op mijn geweten hebben:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
Ik verwacht trouwens morgen na mijn tentamen wel de vrijdagpoes. Anders moet ik huilen.
Ik ben jaloers.quote:
quote:
Ja, nu heb ik eigenlijk ook nog ijs verdiend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:57 schreef peaceman het volgende:
Is het goed gegaan Wyccie?
Heb je wel ijs in huis?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik eigenlijk ook nog ijs verdiend.
Nee, maar Diaan heeft me zojuist heel blij gemaakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:13 schreef peaceman het volgende:
Heb je wel ijs in huis?
Ik ben niet zo van de Ben & Jerry's maar ik kwam deze als eerste tegen. Zal vast ergens te koop zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die lijkt me heerlijk, maar ook nog nooit ergens gezien.
Jawelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:21 schreef peaceman het volgende:
Country zangeres?
soms. maar zeer zelden, treedt ze buiten het countrywezenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:30 schreef peaceman het volgende:
tja als ik 1 muzieksoort haat, is het wel country
Ze lezen wel mee denk ikquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:44 schreef wyccie het volgende:
Ik ga mijn dode journalist bij de buren droppen, zonder de hints.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:51 schreef peaceman het volgende:
Dat is die man van de AH reclames.
Hoi Wyccie ..goed geslapen ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:43 schreef wyccie het volgende:
Nou, Tong.....we hebben juist nieuwe, frisse usertjes erbij: qonmann en Wickedangel.
Ja, beetje half geslapen, beetje tv gekeken. Ben weer lekker uitgerust.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:53 schreef qonmann het volgende:
Hoi Wyccie ..goed geslapen ?
Ik ben helemaal niet frisquote:Op vrijdag 28 maart 2008 23:43 schreef wyccie het volgende:
Nou, Tong.....we hebben juist nieuwe, frisse usertjes erbij: qonmann en Wickedangel.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Ik ben helemaal niet fris
Hoe ging je tentamen, wyccie?
Mooi! Altijd fijn als er vragen worden herzienquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:13 schreef wyccie het volgende:
Tentamen ging ok. Heb het wel gehaald, helaas waarschijnlijk slechts met een zesje. Er was nogal wat commentaar, er worden wat vragen herzien en hopelijk heb ik dan een hoger cijfer.
Ik had dat meer andersom. Vooral bij Duits.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:21 schreef tong80 het volgende:
Ik had tienen en 3en voor mijn talen. Luistervaardigheid en tekst een tien een 3 voor grammatica
Duits had ik een tien tentamen luistervaardigheidquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had dat meer andersom. Vooral bij Duits.
Neen niet dat ik weet ..wel ergens in het zuidenquote:
je komt niet meer aan typen toequote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
GVD, ik ben gewoon 20 minuten bezig met het nalezen van MyAT
Kost mij 2 uur per dagquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:31 schreef Wickedangel het volgende:
GVD, ik ben gewoon 20 minuten bezig met het nalezen van MyAT
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:33 schreef Wickedangel het volgende:
Deze man was een beta?
Weet ik, dat doe je jezelf aanquote:
so close ..er is nog een bedrijfquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
Aha. Had hij misschien iets met Philips te maken?
..dient als hintquote:Op zaterdag 29 maart 2008 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
Dat is een bloem.
je bent er bijnaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:02 schreef Wickedangel het volgende:
Ja, DAF (daffodil). Maar ik weet er geen naam bij. Of het moet Cees Baan zijn? Of ik moet de verkeerde associatie hebben.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:04 schreef wyccie het volgende:
Cursusje bloempjes
Tsjek!quote:
quote:Hyacint
[ afbeelding ]
quote:Sneeuwklokje
[ afbeelding ]
quote:Lelietje van Dalen
[ afbeelding ]
Tsjek!quote:Margriet
[ afbeelding ]
Tsjek!quote:Chrysant
[ afbeelding ]
Tsjek!quote:Gerbera
[ afbeelding ]
Omdat ik die óók niet wist.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:09 schreef wyccie het volgende:
Waarom ben je boos bij het sneeuwklokje?
Wyccie, heel goed !quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:10 schreef wyccie het volgende:
Staat de D voor Doorne?
Dat ziet er niet slecht uit.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:10 schreef qonmann het volgende:
klnkt bijna als een plaatsje in Utrecht
[ afbeelding ]
Thxquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Goed hoor, wyccie![]()
Leuke hints, qonmann
Niet alleen AKQ is leerzaam.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:11 schreef Wickedangel het volgende:
Omdat ik die óók niet wist.
DIe is zeker mooiquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:16 schreef wyccie het volgende:
Niet alleen AKQ is leerzaam.
Ik vind de ranonkel erg mooi.
[ afbeelding ]
Ja. Had er alleen geen naam bijquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:30 schreef qonmann het volgende:
plaats je plaatje..had je de AH reclameman herkend WA ?
(eerder op de avond was dat)
Mooie foto, hè? Zo'n lieve, serene uitstraling.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
Ingrid Bergman.
Op de foto wel, ja. Als actrice vond/vind ik er niks aan.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:35 schreef wyccie het volgende:
Mooie foto, hè? Zo'n lieve, serene uitstraling.
slaap wel Wycciie !quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:40 schreef wyccie het volgende:
Ik heb volgens mij slechts twee films met haar gezien, Casablanca en Death on the Nile.
Nu ga ik naar bed, morgen weer werken. Trusten
Ik zie het denk ik Mandelaquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
Je moet even goed naar zijn gezicht kijken.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:45 schreef qonmann het volgende:
Ik zie het denk ik Mandela
Wat goed ..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
Neeeee, het is Margot Fonteyn.
da/s goed toch ..het kapje was genoeg?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:55 schreef Wickedangel het volgende:
Oh sorry, ik dacht aan ballerina's.
Post er nog maar eentje als je wilt, fftjes nogquote:Op zaterdag 29 maart 2008 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, ik weet niks van haar kapje. Zal ik er nog een posten of wilde je gaan slapen?
quote:
Bedankt maar daar snap ik niks vanquote:Op zaterdag 29 maart 2008 20:15 schreef qonmann het volgende:
http://tinypic.com om plaatjes neer te zetten
Dat is d'r ook.quote:Op zondag 30 maart 2008 01:20 schreef peaceman het volgende:
Die vrouw lijkt Ali McBeal wel trouwens.
WickedAngelquote:Op zondag 30 maart 2008 23:54 schreef Wickedangel het volgende:
Hij is in ieder geval Ramses Shaffy. Is zij Josée Ruiter?
Ik had al geraden, maar heb mijn antwoord ge-edit.quote:Op maandag 31 maart 2008 00:20 schreef Wickedangel het volgende:
Je gaat het plaatje niet meer raden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |