Je hebt de laatste toch geraden?quote:
Wij doen hier niet aan regels.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt de laatste toch geraden?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij doen hier niet aan regels.
Alicia Keys.quote:[ afbeelding ]
Nee. Ik ging er eigenlijk vanuit dat je juist die foto had gekozen om ons op een dwaalspoor te zetten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
YepWeet je ook wie die kinderen zijn?
Ik heb deze foto gekozen door een indrukwekkende documentaire over deze kinderen die gisteravond laat uitgezonden werd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Ik ging er eigenlijk vanuit dat je juist die foto had gekozen om ons op een dwaalspoor te zetten.
Amnesty? Niet gezien.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had deze foto gekozen door een indrukwekkende documentaire over deze kinderen die gisteravond laat uitgezonden werd.
Dus sowieso geen hints een paar minuten nadat het plaatje is gepost.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij doen hier niet aan regels.
Nee, maar is wel grappig te doen alsofquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie denken dat het een kerel is?!
Ik krijg ontzettend veel zin om je weer eens achter het behang te plakken. Scrutinizer erbijquote:
Ik kan er niet om lachenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, maar is wel grappig te doen alsof
Kan dat dan ná het weekend? De komende dagen heb ik het te druk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik krijg ontzettend veel zin om je weer eens achter het behang te plakken. Scrutinizer erbij
Is goed, ik moet toch nog een leuk behangetje uitzoeken, plaksel halen, tafel bestellen, etc.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan dat dan ná het weekend? De komende dagen heb ik het te druk.
Geen van beide. Ze is de heldin van puisterige studentjes die de zin van het leven betwijfelen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Die mevouw, is dat een verzetsheldin of is ze uit adellijke inteelt ontsproten?
We kunnen ook gewoon met het bord op schoot op de bank eten.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Is goed, ik moet toch nog een leuk behangetje uitzoeken, plaksel halen, tafel bestellen, etc.
Jammer dat Gellius tegenwoordig liever bij de buren vertoeft. Als gesjeesd exemplaar zou hij haar dus zeker kennen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Geen van beide. Ze is de heldin van puisterige studentjes die de zin van het leven betwijfelen.
Dat moet ook wel, want de behangtafel is een beetje plakkerig.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
We kunnen ook gewoon met het bord op schoot op de bank eten.
Je moet je tafel ook niet behangen, gekkiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat moet ook wel, want de behangtafel is een beetje plakkerig.
wyccie weet deze vast welquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Jammer dat Gellius tegenwoordig liever bij de buren vertoeft. Als gesjeesd exemplaar zou hij haar dus zeker kennen.
Bij de buren is geestelijke onanie toegestaan.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:10 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is trouwens het verschil met dat andere Raad je plaatje-topique?
Mooi, dan heb ik de goede reeks gekozenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Bij de buren is geestelijke onanie toegestaan.
quote:leed gedurende haar gehele volwassen leven aan een ernstige vorm van bipolaire stoornis. In haar semi-autobiografische roman wordt haar worsteling met depressies gedetailleerd beschreven.
Raad mijn dode journalist eens.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:33 schreef tong80 het volgende:
Doe maar eens een niet generaliserend plaatje dan
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:34 schreef wyccie het volgende:
Morgen tentamen en ik heb er geen zin meer in, en moet nog best veel.
Raar, want de helft van de stof was herhaling, een kwart was logica. En ik heb het nog nooit eerder zo relaxed gehad. Toch zit ik hier weer 's nachts te leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |