De vrijdagpoes? Dat is hier net zo'n ingeburgerd begrip als de 'drieminutenregel'?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
Ik verwacht trouwens morgen na mijn tentamen wel de vrijdagpoes. Anders moet ik huilen.
Sorry, ik bedacht me.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:07 schreef wyccie het volgende:
Je hebt je beroep wegge-edit voordat ik het kon lezen.![]()
Wel eerder gezien hier, aan wie wordt ie uitgereikt?quote:Ja, de Coucou vrijdagpoes hoort er gewoon bij.
Aan ons allemaal! Omdat wij het verdienen. Op de vrijdag.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
Wel eerder gezien hier, aan wie wordt ie uitgereikt?
Ik heb het wel gelezenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 01:07 schreef wyccie het volgende:
Je hebt je beroep wegge-edit voordat ik het kon lezen.![]()
Een huilende wyccie wil ik natuurlijk niet op mijn geweten hebben:quote:Op vrijdag 28 maart 2008 00:51 schreef wyccie het volgende:
Ik verwacht trouwens morgen na mijn tentamen wel de vrijdagpoes. Anders moet ik huilen.
Ik ben jaloers.quote:
quote:
Ja, nu heb ik eigenlijk ook nog ijs verdiend.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:57 schreef peaceman het volgende:
Is het goed gegaan Wyccie?
Heb je wel ijs in huis?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik eigenlijk ook nog ijs verdiend.
Nee, maar Diaan heeft me zojuist heel blij gemaakt.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:13 schreef peaceman het volgende:
Heb je wel ijs in huis?
Ik ben niet zo van de Ben & Jerry's maar ik kwam deze als eerste tegen. Zal vast ergens te koop zijn, denk ik.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die lijkt me heerlijk, maar ook nog nooit ergens gezien.
Jawelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:21 schreef peaceman het volgende:
Country zangeres?
soms. maar zeer zelden, treedt ze buiten het countrywezenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:30 schreef peaceman het volgende:
tja als ik 1 muzieksoort haat, is het wel country
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |