Aha, het is een lok-TT!quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:32 schreef wyccie het volgende:
Misschien komt broer hier ook nog meespelen.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef qonmann het volgende:
hij stierf in het harnas ..iets met oorlog ?
vandaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Helaas wordt er in Irak tegenwoordig zelden gevoetbald.
dynamische sport , dat voetbal !quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
En ze stonden net nog 3-1 achter zei iemand.
was een mooie hint bij de auteur van Alice in Wonderland geweestquote:Op donderdag 27 maart 2008 00:09 schreef wyccie het volgende:
Ik ga het iets makkelijker maken: de achternaam van mijn meneer is een meisjesnaam.
Werdquote:
Oostenrijk, toch? Vriendschappelijk?quote:
Ze gaat vooralsnog wel naar Peking voor zover ik weetquote:Op donderdag 27 maart 2008 21:30 schreef tong80 het volgende:
Is al jaren de beste 7-kampster ter wereld. Kan helaas niet aan de OS meedoen wegens een blessure.
Dat is toch geen antwoord?quote:Op donderdag 27 maart 2008 19:50 schreef qonmann het volgende:
De winnaar van een zeer bekende literaire prijs ?
en eva's ega ?
Je hebt de laatste toch geraden?quote:
Wij doen hier niet aan regels.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Je hebt de laatste toch geraden?
quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij doen hier niet aan regels.
Alicia Keys.quote:[ afbeelding ]
Nee. Ik ging er eigenlijk vanuit dat je juist die foto had gekozen om ons op een dwaalspoor te zetten.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
YepWeet je ook wie die kinderen zijn?
Ik heb deze foto gekozen door een indrukwekkende documentaire over deze kinderen die gisteravond laat uitgezonden werd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee. Ik ging er eigenlijk vanuit dat je juist die foto had gekozen om ons op een dwaalspoor te zetten.
Amnesty? Niet gezien.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik had deze foto gekozen door een indrukwekkende documentaire over deze kinderen die gisteravond laat uitgezonden werd.
Dus sowieso geen hints een paar minuten nadat het plaatje is gepost.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:24 schreef Scrutinizer het volgende:
Wij doen hier niet aan regels.
Nee, maar is wel grappig te doen alsofquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef Wickedangel het volgende:
Jullie denken dat het een kerel is?!
Ik krijg ontzettend veel zin om je weer eens achter het behang te plakken. Scrutinizer erbijquote:
Ik kan er niet om lachenquote:Op donderdag 27 maart 2008 23:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, maar is wel grappig te doen alsof
Kan dat dan ná het weekend? De komende dagen heb ik het te druk.quote:Op donderdag 27 maart 2008 23:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik krijg ontzettend veel zin om je weer eens achter het behang te plakken. Scrutinizer erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |