Ik zal binnenkort eens kijken als ik het wat minder druk heb met mijn opleiding.quote:Op woensdag 26 maart 2008 21:41 schreef Reese het volgende:
Ik verwachtte echt een spectaculaire update van je, Mr_Booze
Kom op, doe je schouderklopje eer aan. Show us da cribs
Was van Yasser Arafat?quote:Op maandag 8 februari 2010 03:52 schreef Winner_Taco het volgende:
Iemand enig idee van wie dit pareltje is ?
[ afbeelding ]
De hutjes van de celebs.quote:
quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:46 schreef Dagonet het volgende:
Ik kwam er net achter in wat voor huis Jeremy Irons woont:
Het is te huur trouwens als ze er een tijd niet zijn, afgelopen kerstperiode kon je het huren voor 16000 euro per vier nachten.
A man's home is his castle. Ik denk dat je behoorlijk kan bezuinigen op de kosten voor beveiliging hier.quote:
Nou he! Doom & Gloom to the max, ik vind het ook niks. Ik zou spontaan een vork in mijn oog willen steken van ellende als ik daar over de drempel zou lopen.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 21:38 schreef Copycat het volgende:
Ik zou een zware depressie krijgen in het huis van Irons. Zowel van het ex- als van het interieur. Mij te zwaar op de hand en veel te donker.
Dan woon ik liever bij Clooney of in de auto van Amy.
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:33 schreef Dagonet het volgende:
Meer foto's van het interieur:
[ afbeelding ]
De woonkamer
[ afbeelding ]
De overloop
[ afbeelding ]
Keuken
[ afbeelding ]
Master badkamer
[ afbeelding ]
Master slaapkamer
Die van Brandsteder valt me wat dat betreft dan wel een beetje 'tegen'.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
Hennie heeft ook een flinke zeg, shot van bovenaf...
De huisstijl doet mij denken aan het huis in de film Psycho.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 11:42 schreef static het volgende:
Maar eens nieuw leven inblazen.
Sandra Bullock:
Niet meer.quote:Op vrijdag 3 februari 2012 12:59 schreef Iwanius het volgende:
[..]
De huisstijl doet mij denken aan het huis in de film Psycho.
OT:
Aaron Spelling.
Je zou het maar moeten schoonhoudenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 15:22 schreef mootie het volgende:
Ik word al doodmoe als ik naar die huizen kijk! Krijg je er wel een klein scootertje oid bij?
En toch zou ik mijn maissonnette in een slechte wijk vol met buitenlanders er meteen voor inruilenquote:Op vrijdag 3 februari 2012 17:08 schreef Flow3r het volgende:
Sommige zijn zo onpersoonlijk, net hotels Van der Valk
Voor het schoonmaken huur ik dan ook wel een ploegje!quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:06 schreef lady-wrb het volgende:
idd, als je dit kan betalen, kan je het ook laten schoonmaken
Het is vooral duur waarschijnlijkquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |