af en toe moet het gewoon ffquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:21 schreef donroyco het volgende:
X, dit soort topics had ik niet van jou verwacht
ey, dat is een goeie!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:39 schreef remlof het volgende:
Handen op de rug binden, niet aan haar komen, rietje in de mond en bordje pap voorzetten
Yep aangezien heel KSC hier naartoe komt..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, jij hebt de dinervork al vast zie ik
toch nog die meetquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:43 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Yep aangezien heel KSC hier naartoe komt..![]()
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
Waarom worden slecht lemmings altijd gesloten?
Deze is wel beter! BX
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:49 schreef MASD het volgende:
wat een tyfustopicik ben nog veel te nuchter.
13.gif voor jou dan!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:49 schreef MASD het volgende:
wat een tyfustopicik ben nog veel te nuchter.
Dien hem dan tenminste 13.gifzooi op, creperen zal 'ie.quote:
kan je hem dan nog wel consumeren? De winkels zijn inmiddels dicht, heeft die vriend van me toch nog wat te kokenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dien hem dan tenminste 13.gifzooi op, creperen zal 'ie.
Gefrituurde Aardappelstaafjesquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:02 schreef zquing het volgende:
na jaren lemmings maken eindelijk iemand die een lemming over mijn topic maakt, pinkt traantje weg
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:06 schreef GasTurbine het volgende:
en het is een blauwe dus die kom ik ook over 2 weken nog tegen in de myactive list.
Je moet het vooral niet koken..quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:18 schreef BrandX het volgende:
ok, dus dit is het probleem weet je. En haar vriend probeert van alles om het in te korten, maar weet niet wat hij daarvoor moet klaarmaken, zodat ze wat minder komt.
Want weet je, ze komt en ze komt en ze komt en ze komt maar, er komt geen einde aan. De hele boel onder. Dus nu belde hij me met de vraag: "Wat moet ik nou koken? De lakens? Het dekbed? Het kussen? Hoe krijg ik die zooi er uit? En het stinkt nog naar vis ook! "
Hij wist me vervolgens te vertellen dat als ik het hem vertelde dat hij voor mij ging koken. Wat weet hij nog niet, wat ja, als je al lakens en zo moet koken, ontgaat je de trek om cum uit te koken.
Maar goed, nu moet ik wel snel antwoorden, anders kan hij niets meer kopen om morgen voor me te koken nadat zijn vriendin is gekomen. Want zie je, de winkels gaan zo dicht. En eigelijk zou ik vis willen, maarja dat zal hij wel niet meer willen koken voor me![]()
Wie kan helpen?
samenvatting: vriendin van vriend die komt waardoor vriend geen vis voor mij wil koken, of en de winkels sluiten zo.
wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!'s rode weduwe.
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:57 schreef Tmaatje het volgende:
Aha nu ben ik eruit... bak friet/patat en laat haar kiezen ; is het friet of patat...
BakkkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Frituren![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |