Je riep mij?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef RotterdamGoos het volgende:
[..]
Hoe voelt het om breed en stoer te zijn achter je internet en dingen afkraken in het onzin gedeeltje flikker is op joh monk
Ff opkankeren jungske. Deze 'grappen' beginnen wel erg te vervelen, als ze dat ooit niet hebben gedaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:56 schreef GasTurbine het volgende:
hééééé ludo mén. Wat heppie nou te maken met dat ongeluk? Zeg het me ludo! Bing is helemaal ongerust!
excelsior plaats 18 ssssssssssssssssstquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:50 schreef GasTurbine het volgende:
Heracles Almelo Feyenoord 3-3
Ajax Feyenoord 3-0
Excelsior Feyenoord 2-1 ()
Sparta Rotterdam Feyenoord 3-2 ()
Feyenoord AZ 2-2 ( !!!!!)
PSV Feyenoord 4-0
En zo kan ik even verder gaan
De titel is van Feyenoord! toch??
ok.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ff opkankeren jungske. Deze 'grappen' beginnen wel erg te vervelen, als ze dat ooit niet hebben gedaan.
Ik heb mijn standpunten gegeven en jij reageert daar niet op. ok. pleurt nu maar even op met de voetbal want dat doe je maar lekker in VBL.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:02 schreef RotterdamGoos het volgende:
[..]
excelsior plaats 18 ssssssssssssssssst
neuh hoor. Het valt mee. Nu tenmisntequote:Op woensdag 26 maart 2008 00:07 schreef remlof het volgende:
Omg, een verkapt voetbal naamtopic. En niet eens over Vites
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:07 schreef remlof het volgende:
Omg, een verkapt voetbal naamtopic. En niet eens over Vites
Jaloers?quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:17 schreef GGMM het volgende:
Aha, dus mod's mogen dit soort domme topic's wél aanmaken?
Ze moeten zich inleven in de gebruikers van hun forum he?quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:17 schreef GGMM het volgende:
Aha, dus mod's mogen dit soort domme topic's wél aanmaken?
We hebben rock-paper-scissors gespeeld, morgen mag ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze moeten zich inleven in de gebruikers van hun forum he?
Inleven ja, maar dan hoeven ze het nog niet tot uiting te brengenquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze moeten zich inleven in de gebruikers van hun forum he?
kut, en ik mag de slotjes steeds zettenquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
We hebben rock-paper-scissors gespeeld, morgen mag ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |