Amai, ge gaat voor beide?, maar dat kén helmoal nait kamroad!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:36 schreef Jump het volgende:
Bier én tieten.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Hilarisch, slotje derhalve..oh wacht dat gebeurt natuurlijk niet omdat je een modje bent![]()
Ok, ok, tieten dan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nee remlof, je mag neit beide hebben.
of bier, of tieten.
Drink jij bier?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zeg MASD, heb jij modaspiraties?
+2 goede keuze.quote:
ik weet niet in welke provincie jij woont, maar hier beantwoorden we ene vraag met ''ja'' of een ''nee''quote:
Dat gaat hier niet op.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik weet niet in welke provincie jij woont, maar hier beantwoorden we ene vraag met ''ja'' of een ''nee''
ieuwquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef Juup© het volgende:
Klik hier niet als je niet tegen vrouwelijk schoon kunt icm bier
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:47 schreef Gamer_V het volgende:
Hoi.
Ik vraag het nog éénmaal:quote:
Nee, ik ben gewoon dat hele bier en tieten gedoe zat. Cry me a river.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik vraag het nog éénmaal:
Heb jij modaspiraties?
Ik kan best tegen vrouwelijk schoon icm bier, maar dit is geen vrouwelijk schoon. Dit is vrouwelijk ranzigquote:
Goed, wat wil je dan, zuurpruim.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon dat hele bier en tieten gedoe zat. Cry me a river.
Ga dan gewoon weg uit ONZquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon dat hele bier en tieten gedoe zat. Cry me a river.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik kan best tegen vrouwelijk schoon icm bier, maar dit is geen vrouwelijk schoon. Dit is vrouwelijk ranzig
Cyanide en konten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Goed, wat wil je dan, zuurpruim.
Hoe heet je? Hoe is het? Wat vind je hiervan? Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 25 maart 200822:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik weet niet in welke provincie jij woont, maar hier beantwoorden we ene vraag met ''ja'' of een ''nee''
Deo, bagger, je tieten zijn lelijk, 25quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hoe heet je? Hoe is het? Wat vind je hiervan? Hoe oud ben je?
Mooie ja en nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 200822:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Deo, bagger, je tieten zijn lelijk, 25
Blijf van de lambrusco af, mensch.quote:
Pak nog een biertje Deoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Blijf van de lambrusco af, mensch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
Nee jou avator is lekker hillarisch, als je niks boeiends te zeggen heb hou dan je tyfus hoofdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Hilarisch, slotje derhalve..oh wacht dat gebeurt natuurlijk niet omdat je een modje bent![]()
Wat lul jij nou weer voor onzin? Hoe voelt het nou om lekker diep in het holletje van een mod te zitten?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:08 schreef RotterdamGoos het volgende:
[..]
Nee jou avator is lekker hillarisch, als je niks boeiends te zeggen heb hou dan je tyfus hoofd
Tetnnn!!
Hoe voelt het om breed en stoer te zijn achter je internet en dingen afkraken in het onzin gedeeltje flikker is op joh monkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer voor onzin? Hoe voelt het nou om lekker diep in het holletje van een mod te zitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |