Amai, ge gaat voor beide?, maar dat kén helmoal nait kamroad!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:36 schreef Jump het volgende:
Bier én tieten.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Hilarisch, slotje derhalve..oh wacht dat gebeurt natuurlijk niet omdat je een modje bent![]()
Ok, ok, tieten dan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Nee remlof, je mag neit beide hebben.
of bier, of tieten.
Drink jij bier?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:42 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
zeg MASD, heb jij modaspiraties?
+2 goede keuze.quote:
ik weet niet in welke provincie jij woont, maar hier beantwoorden we ene vraag met ''ja'' of een ''nee''quote:
Dat gaat hier niet op.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik weet niet in welke provincie jij woont, maar hier beantwoorden we ene vraag met ''ja'' of een ''nee''
ieuwquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:44 schreef Juup© het volgende:
Klik hier niet als je niet tegen vrouwelijk schoon kunt icm bier
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:47 schreef Gamer_V het volgende:
Hoi.
Ik vraag het nog éénmaal:quote:
Nee, ik ben gewoon dat hele bier en tieten gedoe zat. Cry me a river.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik vraag het nog éénmaal:
Heb jij modaspiraties?
Ik kan best tegen vrouwelijk schoon icm bier, maar dit is geen vrouwelijk schoon. Dit is vrouwelijk ranzigquote:
Goed, wat wil je dan, zuurpruim.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon dat hele bier en tieten gedoe zat. Cry me a river.
Ga dan gewoon weg uit ONZquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:51 schreef MASD het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon dat hele bier en tieten gedoe zat. Cry me a river.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:51 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik kan best tegen vrouwelijk schoon icm bier, maar dit is geen vrouwelijk schoon. Dit is vrouwelijk ranzig
Cyanide en konten.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:51 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Goed, wat wil je dan, zuurpruim.
Hoe heet je? Hoe is het? Wat vind je hiervan? Hoe oud ben je?quote:Op dinsdag 25 maart 200822:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik weet niet in welke provincie jij woont, maar hier beantwoorden we ene vraag met ''ja'' of een ''nee''
Deo, bagger, je tieten zijn lelijk, 25quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:54 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hoe heet je? Hoe is het? Wat vind je hiervan? Hoe oud ben je?
Mooie ja en nee, inderdaad.quote:Op dinsdag 25 maart 200822:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Deo, bagger, je tieten zijn lelijk, 25
Blijf van de lambrusco af, mensch.quote:
Pak nog een biertje Deoquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:58 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Blijf van de lambrusco af, mensch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We'll keep on whispering our mantras.
Nee jou avator is lekker hillarisch, als je niks boeiends te zeggen heb hou dan je tyfus hoofdquote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Hilarisch, slotje derhalve..oh wacht dat gebeurt natuurlijk niet omdat je een modje bent![]()
Wat lul jij nou weer voor onzin? Hoe voelt het nou om lekker diep in het holletje van een mod te zitten?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:08 schreef RotterdamGoos het volgende:
[..]
Nee jou avator is lekker hillarisch, als je niks boeiends te zeggen heb hou dan je tyfus hoofd
Tetnnn!!
Hoe voelt het om breed en stoer te zijn achter je internet en dingen afkraken in het onzin gedeeltje flikker is op joh monkquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:10 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer voor onzin? Hoe voelt het nou om lekker diep in het holletje van een mod te zitten?
Heb ik weer.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef RotterdamGoos het volgende:
[..]
Hoe voelt het om breed en stoer te zijn achter je internet en dingen afkraken in het onzin gedeeltje flikker is op joh monk
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:05 schreef NiteSpeed het volgende:
Remlof, ik heb weer een vies plaatje gepost!1!!!:Laat Kreator het maar niet zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Excelsior eff serieusquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:14 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Heb ik weer.![]()
EXCELSIOR TILL I DIE!
Op de tribune en achter de buis, aapjes kijken.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:18 schreef RotterdamGoos het volgende:
[..]
Excelsior eff serieusWaar zijn ze in de knvb beber finale?
Preciessssquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:19 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Op de tribune en achter de buis, aapjes kijken.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was hadden ze nog geen kleurenfoto's
Misschien maar goed ook...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Toen ik zo oud was hadden ze nog geen kleurenfoto's
1) het was geen complimentquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:23 schreef RotterdamGoos het volgende:
[..]
Preciessss![]()
FEYENOORD TILL I DIE
en btw waar staat excelsior in de eredivie,,![]()
23 uit 30 wedstrijden Pfoeee
quote:Excelsior de club van Rotterdam
Excelsior heeft dit seizoen de meeste Rotterdamse derbys gewonnen (3x). De Kralingers, die helemaal onderaan de ranglijst staan, wonnen twee keer van Sparta en een keer van Feyenoord. Feyenoord won er dit seizoen slechts twee. De club die vandaag heel even de club van Rotterdam dacht te zijn, Sparta, won er slechts een en nog met hulp van de scheidsrechter ook. Het is nog even de vraag of er volgend seizoen ook een Rotterdamse minicompetitie is, de Rotterdams kampioen Excelsior is in degradatienood.
De club van Rotterdam
# Club Gs Gw Gl Vl Ptn Doels.
01. Excelsior 4 3 0 1 9 7-5
02. Feyenoord 4 2 0 2 6 6-5
03. Sparta 4 1 0 3 3 6-9
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:26 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
1) het was geen compliment
2) omdat we weer zo'n non-discusse krijgen.
[..]
dááárnaast. De club die de verloren zoon gio binnenhaalde, even makaay naar binnen bracht, De Guzman zou de sterren van de hemel spelen en hofland, het ijzeren gordijn die alles en iedereen tegen zou houden.
Wéér afgetroefd door PSV en zelfs Ajax (). Jullie zijn zelfs een keer verslagen door Excelsior
_!
Dus asjeblieft. Je maakt jezelf ten schande als je het nog voor feyenoord opneemt.
*einde voetbaldiscussie*
Kan je nagaan dat je zelfs verliest van een club die van Willem II verliestquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:39 schreef RotterdamGoos het volgende:
[..]
Hahahahhaha dat jij het op durft te nemen voor excelsior
*Proest Tilburg 6-0![]()
* Schaam jezelf die knul en ga maar bij pappie uithuilen
Ik had het net over Chau Siew maar dat mocht nietquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:42 schreef MASD het volgende:
Nog mensen die meer diepgang dan voetbal hebben aanwezig?
Laat staan 6-0 en iemand praat over zich schamenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:42 schreef Tmaatje het volgende:
Hoezo kan iemand verliezen van Willem II ??![]()
![]()
![]()
Jawel maar als ze mijn thuisclub afkraken doe ik graag even mee...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:42 schreef MASD het volgende:
Nog mensen die meer diepgang dan voetbal hebben aanwezig?
Samen met iemand die excelsior met feyenoord vergelijkt?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:46 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Jawel maar als ze mijn thuisclub afkraken doe ik graag even mee...
Je riep mij?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:13 schreef RotterdamGoos het volgende:
[..]
Hoe voelt het om breed en stoer te zijn achter je internet en dingen afkraken in het onzin gedeeltje flikker is op joh monk
Ff opkankeren jungske. Deze 'grappen' beginnen wel erg te vervelen, als ze dat ooit niet hebben gedaan.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:56 schreef GasTurbine het volgende:
hééééé ludo mén. Wat heppie nou te maken met dat ongeluk? Zeg het me ludo! Bing is helemaal ongerust!
excelsior plaats 18 ssssssssssssssssstquote:Op dinsdag 25 maart 2008 23:50 schreef GasTurbine het volgende:
Heracles Almelo Feyenoord 3-3
Ajax Feyenoord 3-0
Excelsior Feyenoord 2-1 ()
Sparta Rotterdam Feyenoord 3-2 ()
Feyenoord AZ 2-2 ( !!!!!)
PSV Feyenoord 4-0
En zo kan ik even verder gaan
De titel is van Feyenoord! toch??
ok.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ff opkankeren jungske. Deze 'grappen' beginnen wel erg te vervelen, als ze dat ooit niet hebben gedaan.
Ik heb mijn standpunten gegeven en jij reageert daar niet op. ok. pleurt nu maar even op met de voetbal want dat doe je maar lekker in VBL.quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:02 schreef RotterdamGoos het volgende:
[..]
excelsior plaats 18 ssssssssssssssssst
neuh hoor. Het valt mee. Nu tenmisntequote:Op woensdag 26 maart 2008 00:07 schreef remlof het volgende:
Omg, een verkapt voetbal naamtopic. En niet eens over Vites
quote:Op woensdag 26 maart 2008 00:07 schreef remlof het volgende:
Omg, een verkapt voetbal naamtopic. En niet eens over Vites
Jaloers?quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:17 schreef GGMM het volgende:
Aha, dus mod's mogen dit soort domme topic's wél aanmaken?
Ze moeten zich inleven in de gebruikers van hun forum he?quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:17 schreef GGMM het volgende:
Aha, dus mod's mogen dit soort domme topic's wél aanmaken?
We hebben rock-paper-scissors gespeeld, morgen mag ik.quote:Op woensdag 26 maart 2008 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze moeten zich inleven in de gebruikers van hun forum he?
Inleven ja, maar dan hoeven ze het nog niet tot uiting te brengenquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze moeten zich inleven in de gebruikers van hun forum he?
kut, en ik mag de slotjes steeds zettenquote:Op woensdag 26 maart 2008 01:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
We hebben rock-paper-scissors gespeeld, morgen mag ik..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |