heeft ie dingen over je verteld die je date niet mocht weten?quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Tip btw: als je een date hebt, en word gebeld door 2cv... NOOIT je telefoon aan je date geven
ik citeer: "Als je met hem wilt neuken moet je dat gewoon zeggen, het is een man"quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:58 schreef maok het volgende:
[..]
heeft ie dingen over je verteld die je date niet mocht weten?
mooiquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik citeer: "Als je met hem wilt neuken moet je dat gewoon zeggen, het is een man"
Ze heeft een vriend!!
quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik citeer: "Als je met hem wilt neuken moet je dat gewoon zeggen, het is een man"
Ze heeft een vriend!!
2cv kennende wel jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:23 schreef Bob. het volgende:
Hij wilde vast alleen maar helpen!
volgens nu ook nog wel.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
2cv kennende wel jaAls ik homo was geweest had ik m anaal compleet uitgewoond,zo tof is ie!
Dan nog ff een welgemeend "poeheee"-tje.quote:Op donderdag 27 maart 2008 00:38 schreef Peterselieman het volgende:
Je weet het topic hier wel stil te krijgen, Alex
Nee?quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:01 schreef Bob. het volgende:
Nee.
Zo, jouw club is nog laffer dan die van mijquote:Op donderdag 27 maart 2008 01:14 schreef Bob. het volgende:
Nou.
quote:Op donderdag 27 maart 2008 08:07 schreef JH87 het volgende:
Goedemorgen morgen morgen. Wat een held, die 2cv.
Je komt echt aandacht tekort hequote:Op donderdag 27 maart 2008 01:59 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ga slapen, straks haal ik met mijn gepost dat duivelsenstoffriezinnetje in, dan lijkt het net of ik ook zo'n nonleven heb
Had. Weer niet gekregen. Het is een vloek.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:39 schreef Bob. het volgende:
Oeh, spannend ja JH. Heb je er en beetje een goed gevoel over?
Was leuk, hartje gehoordquote:Op donderdag 27 maart 2008 10:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Spannend.. Heb je ook ergens last van of zo? Of verloopt het allemaal hartstikke goed?
Ik zie zondag m'n zus weer, die zal onderhand ook wel al een mooie buik hebben..
Wees blij, ik kan vandaag en morgen niet eens douchen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
Erg fijn als je onder de douche staat en het warme water is op
Wat heb je nu weer uitgevreten??quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:06 schreef nietzman het volgende:
Mijn God wat ben ik brak.
Haha, je bent gewoon niets gewendquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:12 schreef nietzman het volgende:
Gezopen. Te veel..
En ik had al spierpijn in m'n kuiten omdat ik met m'n domme kop zonodig trainen moest, nu ontploffen ze van de pijn als ik sta..
Bij ons ging je volgens mij nog vrij nuchter weer weg zaterdagquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:12 schreef nietzman het volgende:
Gezopen. Te veel..
En ik had al spierpijn in m'n kuiten omdat ik met m'n domme kop zonodig trainen moest, nu ontploffen ze van de pijn als ik sta..
Nee, niet echt. Maar het ligt verder naar mijn mening ook niet aan mij, ik praat gemakkelijk genoeg en ga me echt niet anders aan mensen voordoen dan ik me nu voordoe. Als ik niet geaccepteerd word, is dat hun gemis.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Hebben ze ook gezegd waarom je de kamer niet hebt gekregen, JH? Deden wij iig wel. Kun je nog wat aan hebben, misschien.
Verstandigquote:Op donderdag 27 maart 2008 14:34 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Maar het ligt verder naar mijn mening ook niet aan mij, ik praat gemakkelijk genoeg en ga me echt niet anders aan mensen voordoen dan ik me nu voordoe. Als ik niet geaccepteerd word, is dat hun gemis.
Als mn humeur morgenmiddag maar goed is, ben ik allang blij.quote:Op donderdag 27 maart 2008 14:28 schreef freecell het volgende:
Ik ga maar eens boodschappen doen
En mijn humeur is ondanks mijn behoorlijk grandioze verkoudheid eigenlijk best prima
Het zijn voornamelijk m'n benen nu. Ben slielug. En Pand, &zo en Shadrak.quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:16 schreef Matje-1989 het volgende:
Haha, je bent gewoon niets gewend
Waar ben je allemaal geweest dan?
En nog viel ze niet voor me, snap je dat nou?quote:Op donderdag 27 maart 2008 13:20 schreef freecell het volgende:
Bij ons ging je volgens mij nog vrij nuchter weer weg zaterdag
Is Ben slielug een leuke toko?quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk m'n benen nu. Ben slielug. En Pand, &zo en Shadrak.
[..]
En nog viel ze niet voor me, snap je dat nou?.
Bepaald soort mensenquote:Op donderdag 27 maart 2008 15:47 schreef freecell het volgende:
Ik snap er niets van NietzEn je spencer was nog wel zo tof!
Ik ga nóóit meer naar Shadrak. Idiote tent. Ik heb altijd binnen 5 minuten een bepaald soort mensen om me heen staan dansen die me dan niet meer met rust laten
Ik ook niet, behalve als ik heel zat en overmoedig benquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:00 schreef Dangel het volgende:
Ik denk mijn soort, de kansloze kneusjes. Maar ik dans niet.
Alles kan kapot.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze heeft een vriend!!
Ja, totdat ik hoorde dat ze me uit de kleren wouden zien, toen was de lol er wel vanaf.quote:Op donderdag 27 maart 2008 15:47 schreef freecell het volgende:
Ik snap er niets van NietzEn je spencer was nog wel zo tof!
Er werd hooguit wat gespeculeerd. Ik geloof niet dat ze erg gelukkig zouden zijn als je het echt deedquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:18 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, totdat ik hoorde dat ze me uit de kleren wouden zien, toen was de lol er wel vanaf..
Even over nagedacht: Er was één persoon die je wel zonder spencer wilde zien (over de rest is neit gepraatquote:Op donderdag 27 maart 2008 16:29 schreef freecell het volgende:
[..]
Er werd hooguit wat gespeculeerd. Ik geloof niet dat ze erg gelukkig zouden zijn als je het echt deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |